?
???
Vieras
niin mistä huomasitte tai aloitte arvelemaan että miehellänne on toinen mielessä tai toinen nainen?
kauan luulitte että kaikki on normaalisti?
kauan luulitte että kaikki on normaalisti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen nainen:joka vehtaa ukkomiehen kanssa. Tämä ukkomies ja minä olemme erittäin varovaisia,eikä tämän miehen vaimolla ole mitään aavistuksia. Ollaan vehdattu kimpassa jo puoli vuotta. Ei nykypäivänä tarvitse puhelimella hoidella mitään ja työmatkojakin tehdään aika paljon isoissa firmoissa. Työpaikallakin voi pidellä kahvitaukoja ja tulla yllättäviä menoja. Tuskin sitä kovin hyvin havaitsee jos sen osaa salailla.
Alkuperäinen kirjoittaja millink:Itse en koskaan lähtisi pettämis touhuun mukaan. On miehessä vika, mutta myös naisessa joka suostuu tuohon säälittävään touhuun.
miksi on säälittävämpää ryhtyä seksisuhteeseen varatun miehen kanssa kuin vapaan?
ei kukaan voi OMISTAA toista ihmistä. jokaisella on oma tahto ja toimii sen mukaan. jos mies on valmis pettämään, niin se ei millään tavalla ole tämän toisen naisen kontolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Pettäjät. Toivottavasti saatte juoda vielä sen saman maljan, jonka olette toisille juotaneet.
Sitä tuskaa, joka pettämisestä syntyy on vaikea kantaa. Hävetkää !!
Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.
Jatkan.
Turha tässä on minua moralisoida. Olen sinkku ja mieshän tässä pettää vaimoaan. Kumma, että aletaan kolmatta osapuolta syyttämään.
Tämä just tuttua, mun ex alkoi hölkätä ja juoksemaan oli pakko päästä etukäteen sovittuna aikana just eikä melkein.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lähti "pyöräilemään" aina samaan aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.
Jatkan.
Turha tässä on minua moralisoida. Olen sinkku ja mieshän tässä pettää vaimoaan. Kumma, että aletaan kolmatta osapuolta syyttämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.
Jatkan.
no mä en vois tommoseen ryhtyä, koska tietäisin loukkaavani joskin minulle vierasta ihmistä asian tultua ilmi.
ehkä sulla ei vaan ole moraalia ja olet itsekäs ihminen,,muutoin sua ei ookkaan oikeus mistään syyttää..itsekkyyshän on tänäpäivänä jokaisen oikeus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Tämä just tuttua, mun ex alkoi hölkätä ja juoksemaan oli pakko päästä etukäteen sovittuna aikana just eikä melkein.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lähti "pyöräilemään" aina samaan aikaan
Toisaalta elämässä oli myös sen jatkuvuutta tukevia suunnitelmia: remonttia, pihan laittoa ym. enemmän kuin koskaan. Ilmeisesti otti koville tehdä valinta.
Jatkan.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.
Jatkan.
Hyvä vitsi, jos sinä et olis ryhtynyt sen miehen kanssa mihinkään niin ei se yksin olis voinu pettää. Sinä toimit vaimon selän takana, aivan yhtä suuri syyllinen olet. Ei tarvi olla sinkun varattujen miesten kanssa. Turha yrittää mitään, kun rakastuin ja en voinut mitään; soopaa. Jokainen ihminen vastaa itse omista töppäilyistään.
Minun omatunto ei antais periksi mennä vieraisiin, ennemmin kärsin itse.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.
Jatkan.
Hyvä vitsi, jos sinä et olis ryhtynyt sen miehen kanssa mihinkään niin ei se yksin olis voinu pettää. Sinä toimit vaimon selän takana, aivan yhtä suuri syyllinen olet. Ei tarvi olla sinkun varattujen miesten kanssa. Turha yrittää mitään, kun rakastuin ja en voinut mitään; soopaa. Jokainen ihminen vastaa itse omista töppäilyistään.
Minun omatunto ei antais periksi mennä vieraisiin, ennemmin kärsin itse.
Eiköhän se mies löytäisi toisen kohteen syrjähypylleen. Eli kyllä se vaan miehen vika on, vaikka kuinka haluaisi muuta ajatella.