Toinen nainen - mistä huomasitte?Kaikki merkit pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähti "pyöräilemään" aina samaan aikaan, sammutti puhelimen yöksi, ja sittenhän se tulikin jo ilmi että toinen nainenhan se kuvioissa pyörii ( oli nainenkin tahollaan naimisissa) ja siitä se sota sitten syttyikin enkä kauheasti halua sitä muistella.

Eksä narahti siten että oli menossa "Pekan kanssa kaljalle, viivyn pari tuntia." 4 tuntia myöhemmin soitin tälle Pekalle (etsin numeron numerotiedustelusta) kun oma ukko oli laittanut puhelimen pois päältä (väitti että akku loppu) ja Pekka ei ollut kuullut koko äijästä moneen päivään. Epäilyjä pettämisestä ei ollut aiemmin, tosin muuten valehtelusta oli jäänyt kiinni toistuvasti, esim. raha-asiat jne.

joka vehtaa ukkomiehen kanssa. Tämä ukkomies ja minä olemme erittäin varovaisia,eikä tämän miehen vaimolla ole mitään aavistuksia. Ollaan vehdattu kimpassa jo puoli vuotta. Ei nykypäivänä tarvitse puhelimella hoidella mitään ja työmatkojakin tehdään aika paljon isoissa firmoissa. Työpaikallakin voi pidellä kahvitaukoja ja tulla yllättäviä menoja. Tuskin sitä kovin hyvin havaitsee jos sen osaa salailla.

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen nainen:
joka vehtaa ukkomiehen kanssa. Tämä ukkomies ja minä olemme erittäin varovaisia,eikä tämän miehen vaimolla ole mitään aavistuksia. Ollaan vehdattu kimpassa jo puoli vuotta. Ei nykypäivänä tarvitse puhelimella hoidella mitään ja työmatkojakin tehdään aika paljon isoissa firmoissa. Työpaikallakin voi pidellä kahvitaukoja ja tulla yllättäviä menoja. Tuskin sitä kovin hyvin havaitsee jos sen osaa salailla.

No sen verta sanon, että kun se narahdus käy niin oletteko valmiita ottamaan vastuun teoistanne. Minä nimittäin kärsin lopun ikäni petetyksi tulemisesta.

Itse en koskaan lähtisi pettämis touhuun mukaan. On miehessä vika, mutta myös naisessa joka suostuu tuohon säälittävään touhuun.

-epämääräiset puhelut, viestit ja muutenkin puhelimen/s.postin kanssa ylivarovaisuus.
-lisääntyneet työjutut

jne.. se niin riippuu ihmisestä miten alkaa paineen alla toimimaan.

Lähti toiseen kaupunkiin töihin, oiti olla yötä. Ei vastannu puhelimeen koko iltana. aamusta tuli jo kova huoli, otin miehen toisesta puhelimesta työkaverin numeron joka kanssa mukana työreissulla. Työkaveri vastas ja sano että hän ihan kotipaikkakunnalla töissä nyt ja MIEHELLÄ VAPAAPÄIVÄ.
myöhemmin sain miehen kii keksi tekosyitä, asia ei koskaan selvinnyt, mutta ollaan kuitenki erottu jo muista syistä, onneksi.

puhelimen kanssa ylivarovaisuus ja se, ettei tehnyt aloitetta seksiin enää. koskaan hän ei varsinaisesti jäänyt kiinni mutta eron jälkeen olen kuullut, että suhde hänellä tuolloin oli.

Pettäjät. Toivottavasti saatte juoda vielä sen saman maljan, jonka olette toisille juotaneet.
Sitä tuskaa, joka pettämisestä syntyy on vaikea kantaa. Hävetkää !!

Alkuperäinen kirjoittaja millink:
Itse en koskaan lähtisi pettämis touhuun mukaan. On miehessä vika, mutta myös naisessa joka suostuu tuohon säälittävään touhuun.

miksi on säälittävämpää ryhtyä seksisuhteeseen varatun miehen kanssa kuin vapaan?

ei kukaan voi OMISTAA toista ihmistä. jokaisella on oma tahto ja toimii sen mukaan. jos mies on valmis pettämään, niin se ei millään tavalla ole tämän toisen naisen kontolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Pettäjät. Toivottavasti saatte juoda vielä sen saman maljan, jonka olette toisille juotaneet.
Sitä tuskaa, joka pettämisestä syntyy on vaikea kantaa. Hävetkää !!

No mun exän "toinen nainen" meni rakastumaan mun exääni ja säälittävästi roikkuu siinä vieläkin.
Exä mulle sitä manaa kun haluis että akka jättäis sen rauhaan mutta eipä oo munaa sanoa päin naamaa,,mie vaan sanoin että itte oot soppas keittänyt.
On kyllä semmonen olo että mie oon ainua joka tästä on selvinnyt voittajana :)

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.

Jatkan.

Turha tässä on minua moralisoida. Olen sinkku ja mieshän tässä pettää vaimoaan. Kumma, että aletaan kolmatta osapuolta syyttämään.

Mulla suhde varattuun mieheen jo vuosia. Asun tämän miehen työpaikan vieressä ja mies pyörähtää luonani työvuorojen vaihtuessa (tekee 3-vuorohommia). Helppoa.

Jatkan.

Turha tässä on minua moralisoida. Olen sinkku ja mieshän tässä pettää vaimoaan. Kumma, että aletaan kolmatta osapuolta syyttämään.

no mä en vois tommoseen ryhtyä, koska tietäisin loukkaavani joskin minulle vierasta ihmistä asian tultua ilmi.
ehkä sulla ei vaan ole moraalia ja olet itsekäs ihminen,,muutoin sua ei ookkaan oikeus mistään syyttää..itsekkyyshän on tänäpäivänä jokaisen oikeus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähti "pyöräilemään" aina samaan aikaan
Tämä just tuttua, mun ex alkoi hölkätä ja juoksemaan oli pakko päästä etukäteen sovittuna aikana just eikä melkein.

Toisaalta elämässä oli myös sen jatkuvuutta tukevia suunnitelmia: remonttia, pihan laittoa ym. enemmän kuin koskaan. Ilmeisesti otti koville tehdä valinta.

Jatkan.

Samaa mieltä, vaikka itse olenkin ihan parissuhteessa. Pettäminen on miehen vika yksin ja 100%. Toisen naisen vika se ei ole edes yhtä prosenttia.

Mies yksin vastuuseen. Toinen nainen ei varmasti ole pakottanut kenenkään miestä suhteeseen ja sänkyyn. Ajatuskin kolmannen osapolen syyttämisestä on naurettava.

Kun mun eksä petti mua, en välittänyt koko naisen olemassaolostakaan. Mies sai kantaa ihan kaiken vastuun pettämisestä ypöyksin, sillä mä olin VAIN hänen kanssaan suhteessa -enkä kenenkään toisen.

Toista naista ei tarvitse arvostaa eikä hänestä tarvitse tykätä, mutta SYYLLINEN ON YKSIN PETTÄJÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Jatkan.

no mä en vois tommoseen ryhtyä, koska tietäisin loukkaavani joskin minulle vierasta ihmistä asian tultua ilmi.
ehkä sulla ei vaan ole moraalia ja olet itsekäs ihminen,,muutoin sua ei ookkaan oikeus mistään syyttää..itsekkyyshän on tänäpäivänä jokaisen oikeus.

Samaa mieltä. Ei sua varsinaisesti SYYTTÄÄ voi mistään, mutta ihmettelen silti miten moraalittomia ja itsekkäitä ihmiset voi olla. Itse en koskaan voisi kuvitella olevani niin kusipää lähimmäiselle (vaikkakin tuntemattomalle) että sekaantuisin (tieten tahtoen) varattuun mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähti "pyöräilemään" aina samaan aikaan
Tämä just tuttua, mun ex alkoi hölkätä ja juoksemaan oli pakko päästä etukäteen sovittuna aikana just eikä melkein.

Toisaalta elämässä oli myös sen jatkuvuutta tukevia suunnitelmia: remonttia, pihan laittoa ym. enemmän kuin koskaan. Ilmeisesti otti koville tehdä valinta.

saako kysyä mikä oli valinta?

ja sanoisin vielä sen, että monilla miehillähän ei ole aikomustakaan jättää vaimoa ja perhettä, eivät vaan osaa pitää näppejään irti muista.

mun exä petti mua koko meidän suhteen ajan ja kun päädyin eroon, hän itki, että pilaan hänen elämänsä !! (kaksi lasta yhdessä.) Mies siis halusi syödä kakun ja säästää sen.

Jatkan.

Hyvä vitsi, jos sinä et olis ryhtynyt sen miehen kanssa mihinkään niin ei se yksin olis voinu pettää. Sinä toimit vaimon selän takana, aivan yhtä suuri syyllinen olet. Ei tarvi olla sinkun varattujen miesten kanssa. Turha yrittää mitään, kun rakastuin ja en voinut mitään; soopaa. Jokainen ihminen vastaa itse omista töppäilyistään.
Minun omatunto ei antais periksi mennä vieraisiin, ennemmin kärsin itse.

Olette te naurettavia eihän se mies yksin VOI pettää. Minä ainakaan en anna mitään arvoa naiselle, joka vei toisen miehen, tietäen, että on varattu ja on lapsia.

Jatkan.

Hyvä vitsi, jos sinä et olis ryhtynyt sen miehen kanssa mihinkään niin ei se yksin olis voinu pettää. Sinä toimit vaimon selän takana, aivan yhtä suuri syyllinen olet. Ei tarvi olla sinkun varattujen miesten kanssa. Turha yrittää mitään, kun rakastuin ja en voinut mitään; soopaa. Jokainen ihminen vastaa itse omista töppäilyistään.

Eiköhän se mies löytäisi toisen kohteen syrjähypylleen. Eli kyllä se vaan miehen vika on, vaikka kuinka haluaisi muuta ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Jatkan.

Eiköhän se mies löytäisi toisen kohteen syrjähypylleen. Eli kyllä se vaan miehen vika on, vaikka kuinka haluaisi muuta ajatella.

Tottakai se on enemmän miehen vika, mutta on myös naisia, jotka vonkaa miestä, vaikka olisi varattukin. Vaikka olenkin itse nainen, niin nainen on naiselle susi.
Jännä juttu, muissa asioissa tällä palstalla lyödään naista asiassa kuin asiassa kuin vierasta sikaa, mutta tässä asiassa hän onkin yht´äkkiä puhdas pulmunen. Jos kukaan ei lähtis varatun mukaan niin eipä vois pettää. Ihan kunkin moraalista kiinni.

Yhteistyössä