Toinen lapsi 2014?

Markke kp 10 nyt meneillään mut niillä ei ole mitään merkitystä ICSIssä siksi en niitä laittanut. Kierron pituus taas määräytyy sen mukaan milloin päästään punktioon. Siirron jälkeen (jos nyt sinne asti päästään) tulevilla on sitäkin piinaavampi merkitys....

Sain järkättyä tytölle hoitajan ekan ultran ajaksi. Kaupungilta on turha kysyä. Toisen ultran ajaksi mies kerkiää onneksi päästä töistä.

Vetää kyllä taloutta (ja hermoja) tiukalle ku pitäisi ainakin yks ampulli käydä apteekista. No eipähän pääse kukaan sanomaan ettei olisi haluttu lapsi!

Mä sain diagnoosin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Oon niitä oireita jo piiiiitkän katsellut, mutta koska ne on niin yleisoireita (väsymys, ajatuksen hitaus, painonnousu jne) niin olen ajatellut, että yhtä hyvin voi olla jostain muustakin johtuvia. Mutta sen keskenmenon jälkeen ajattelin, että nyt on pakko käydä testaamassa ja niin vaan ne arvot oli ihan pyllyllään. Sanoi suoraan, että keskenmeno on johtunut siitä :(
No lisäks mulla löytyi vasta-aineita ns. Basedowin taudista, joka on sitte taas liikatoimintasairaus enkä oikein nyt itsekään tiedä miten on molemmat vai onko Basedow vaan mennyt välillä vajaatoiminnan puolelle (mutta mitä luin taudista niin ei kiva, vaati usein leikkaushoitoa, silmäoireita on yms), sanoi että on aika harvinaista tällainen, että on molemmat mutta mahdollista. Nyt sain siis siihen vajaatoimintaan Thyroxin-lääkityksen ja toivon, että se toinen tauti ei vaatisikaan mitään hoitoa? Selviää varmasti enemmän kun meen 2 viikon päästä kontrolliin. Liikatoiminta vaatii usein myös 1,5v lääkityksen, jonka aikana ei saa raskautua niin toivon kyllä siltä välttyväni..

eltsu81, kuulostaapa kurjalta :hug: Hyvä että menit lääkäriin ja toivottavasti lääkkeillä saataisiin vaiva kuriin.

).( Mulle vois tänään päivittää dpo 1. Luulisin et ovis oli eilen, nipisteli kovasti vasenta munasarjaa ja limoja ja himojakin havaittiin. Ja perjantai-illan kunniaksi läheisyyttä ja lämpöäkin riitti. Parin viikon päästä sitten nähdään mikä on tulos!

Terve! Onnea vielä plussansa nähneille ja onnea yritykseen meille muille!

Kyllä sitä on ihmisen mieli kumma, nytkin oli yksi päivä ovulaation jälkeen pakko nukkua päikkärit, ja mitäpä siitä voisi pieni ihminen muuta ajatella! Ja luultavasti aivan turhaan, oireita oikein metsästää kun raskaus olisi teoriassa mahdollinen, vaikkakin tuskinpa vielä on napannut. O:n ajankohdasta en ole ollut tässä kierrossa 100% varma, ja vain yksi mahdollisuus on tässä kuussa tarjottu kiinnittyä :) vieläkun sitä haluaa hankaloittaa asiaa lukemalla rytmitys-asioista, eli kuinka saada tyttö :D minulla ei siis ole mitään maanista pakkosaadatyttö-ajattelua, ylpeitä oltaisiin toisestakin pojasta, ylpeä olisin jo mahastakin!

Masia

Ps.noita mikä kp menossa-asioita en ole jaksanut ajatella, tulisi vain lisää odotettavaa kun ajattelisi asioita päivälleen, joskus parin viikon päästä pitäisi tietää jotain. Luultavasti yritys jatkuu :)

Täällä kp11 menossa ja voi miten ärsyttää kun tajusin et mies on toisella paikkakunnalla koulutuksessa kun on oletettu ovis kp20-22. Ja mullakin on Masia toiveissa tyttö esikoispojan jälkeen mutta toki oltais erittäin onnellisia pojastakin. Eikös tyttösiittiöt elä pidempään ja missäs olosuhteissa ne viihtyikään... kaipa se ois googleteltava :)

Onnea muille plussauksista ja uuden kierron kohdanneille plussatuulia :)

Täällä ei saatu uutta työtä eikä vauvaa samasta kierrosta, ei siis kumpaakaan. Uutta yritystä kehiin. Työhakemuksia lähettelen ahkerasti ja jos ei nappaa, niin onhan mulla tämä ihana osa-aikainen, määräaikainen hommani. Katsois sitten toisen lapsen jälkeen, että olisiko alan vaihto edessä vai mitä. Viikon päästä olis ovisaikakin :)On taas jotain mitä odottaa ja laskea päiviä :D

30.09.2013 Maanantai

Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

Apina25...........kp 68/35.................yk1.............26..............10/12
lemonade.........kp42/38-40.............yk3................?............08/12
Annuski...............kp32/?..................yk1................31...........08/12
Markke..............kp 28/30-32..............yk14..........30.............05/11
-iitu_....................kp28/28-32.............yk5.........24........03/09
Hannasi...........kp 27/32.................yk4............23...........02/13
mannamaaria.....kp 27/26-54............yk4...........32......... 5/12
Mariska*.............kp27/?...............yk1...............29............11/11
Tuulikki85.........kp27/28............yk4...............27............09/12
Mammala..........kp24/20-59.........yk3...........33.......03/12 (km07/12)
Hepaliini............kp24/34-38.......yk2...........30..............03/12
Undine............ kp21/30-32?........yk2............27.............02/12
Sinadrius.............kp 21/37...............yk2..............31.............07/11
eltsu81................kp19/28-32..........yk2...........31..............10/11 (km 7/13)
lintetsa...............kp12/35..............yk3............27................9/12
tähtisilmä12.........kp12/28-33.........yk9...........30..........4/12
mariet.................kp 8/?...............yk1...........26...........09/09
lurppanen.............kp8/28.............yk3.......... 25............11/11
natacha...........kp 8/28-34........... yk2..............28.............08/12
Pampula..........kp 6/29-32............yk3..............28.............12/09
Vienda...............kp 3/?.................yk1..............29... ........07/13

rebsu...............kp ?/?.................yk1..............33..........07/11
nevis................kp ?/28...............tjot.............24............08/11
Ssyvi..............kp ?/27..................yk 1..............22........08/2012
Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
Pomputtaa........?.........................yk 1.............18............07/2012
Ciraf................kp?/30................yk4.............24.............08/12
Masia..............kp?/?...................yk1............26.............10/11
jauhopeukalo............kp ?.............yk3...............24............6/12
Lunia12.............kp ?/28-31.............yk4.........................06/12
Eisali................kp ?/?.................yk1...........28...............06/09
Nadi................ kp ?/31................. yk3...............32............ 06/12

Jännäilijät:

Annuski.........Dpo10
Markke..........Dpo9
Sinadrius.......Dpo3

Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Millimama...............kesä 2013.............32.............11/2012
Zuski...................kesällä 2013............?......................
Jepatin...............heinäkuu 2013...........22..................08/12
*saikku*..............syksy 2013..............25..................02/13
Karole..................syksy 2013.............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014.........26....................01/12
jenninho.............2013....................30.......................01/2010
mammuttisi..........joulukuu 2013........23....................06/08 ja 04/10

Taustailijat:
yöperhonen

Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013......yk 1.......23........7.1.14.........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013......yk 2.......21.........16.2.-14.....01/11
aguado.............10.6.2013....yk 2...........30......16.2.-14........03/12
Jenniii90............19.6.2013.....yk 3-4........22....1.3.-14.........03/12
Tipetsu..............10.07.2013....tjot........29....18.3.2014....06/12
sekopo...............10.07.2013......tjot.....29......18.3.2014...07/12
nibander.........15.7.2013..........yk ?..........22......??.?.-??........11/12
LilMy...............31.7.2013.........yk 4.......21......5.4.2014....12/12
Eireann............31.7.2012.........yk2........31......8.4.2014....09/11
Adalie...............1.8.2013..........yk 2.......23......8.4.2014........09/12
Kirppu...............15.8.2013.........yk 1........24...........?.........11/11
Villaruusu...........18.8.2013........tjot..........22v.........?...........9/12
NiinaAnniina.......20.8.2013.........yk 1........21.......23.4.2014.....12/12
moulin rouge.......20.8.2013........tjot.........34......26.4.2014........09/11
Jadeline..............7.9.2013..........tjot.........22.....15.5.2014......07/12
vanaheim...........19.9.2013.........tjot............34... ....?.....06/12
popsis...............25.9.2013.........yk 2..........31............8/11

Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2285764-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/#post28802852

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)

Tipauttelin tuolta ylhäältä yli kp80 menneet kysymysmerkille. Jos kuitenkin olet edelleen listalla niin ilmoittele niin laitetaan sitten takaisin! :)

).( Täällä oireettomuutta. Tissit pikkuisen kipeet ja aamulla verestävät ikenet hampaita pestessä, mut siinäpä ne oireet. Suurimpana on nyt Se tunne et ois tärppi käynyt.. jänniä aikoja siis elellään. Torstaihin asti yritän olla testaamatta. Silloin on dpo12 ja varmaan sit tulos jo näkyy! :)

Hey leidit! Hiljaiseloa vietetty täällä, niinku palstailun suhteen. Muuten on kyllä ollu menoa ja meininkiä. Nyt menossa kp 27, ovulaatiosta noin viikko (ei tikutettu) ja sitten se mitämitämitä. Eilen ja tänään on jäänyt vessapaperiin rusehtavaa tuhrua ja eilen hieman verensekaista limaa. Periaatteessahan ne voisi ajallisesti olla menkatkin (kiertohan sellainen 26-54...), mutta menkat yleensä alkaa ihan kunnon niagarana. Onko kellään kokemuksia kiinnittymisvuodosta, voisko tää olla sitä ja milloin plussa vois tärähtää, jos tää sitä ois?

Viimeksi muokattu:
Kuulostaapa Eltsu81 ikävältä :( Toivotaan että on noista vaihtoehdoista se lievempi eikä mitään pitkäaikaista hoitoa tarvita.

Minä olen Masian ja lintetsan tavoin lukenut noita Kuinka tehdään tyttö -ohjeita, mutta eipä niistä taideta mitään noudattaa. Tyttö olisi siis esikoispojan jälkeen kiva lisä perheeseen mutta niin olisi kyllä se toinen poikakin. Miehen sukuun ei ole varmaan sataan vuoteen syntynyt yhtään tyttöä, joten olen kyllä yrittänyt asennoitua siihen, että meidänkään perheeseen ei välttämättä tyttöä koskaan synny.

Täällä näyttäisi olevan monta jännäilijää :) Itsellä vasta odotellaan ovista ja tämä onkin jo astetta jännittävämpi viikko sen suhteen kuin kierron ensimmäinen viikko. Vaikka laskennallisesti tulisi vasta ensi viikon alussa, niin näin kierrosta tietämättömänä voi alkaa seurailla jo tällä viikolla :) Saa nähdä huomaanko koko ovista vai en.

mariet ja muut tyttöä toivovat: ei, ei mulla ole vinkkiä kuinka tyttö tehdään, mutta meidän tyttönen on isänsä suvun ensimmäinen tyttö yli sataan vuoteen, joten kyllä se "onni" voi vielä kääntyä muillakin. Meillähän mies oli pitkään puhunut, että ei heidän sukuun tyttöjä tule :D Mutta niinpä vaan mun aavistus oli oikeampi ;)

Kiva kuulla, että on muitakin tiettyä sukupuolta haikailevia, yleensä reaktiot taitavat olla tyrmäys-luokkaa ja kommentteja sitä, etteivät kaikki saa lapsia ollenkaan :(

Mie lueskelin lähinnä tyttövinkkejä tuon aikataulutuksen suhteen, mihinkään hc-linjalle en kyllä ph-tasapainon parantamiselle sitruunasuihkeiden avulla en lähde :D

Aikataulutuksesta vielä sen verran, ettei sitäkään turhia sovi meidn perheessä miettiä, miehelle tulisi ahdistus, ihme että lämpeni tälke toisen lapsen virallisemmalke yrittämisellekään. Herralle kun tuntuisi riittävän "tulee jos on tullakseen" taktiikka. Eihän nainen (ainakaan minä) voi moista kestää, on tarjottava mahdollisuus tarrautua heti :D

Masia

Ps.aamusta oli muuten paha olo kun tuli nälkä, mutta voihan se johtua siis tuosta nälästäkin, todennäköisempää kuitenkin :D muilla tuskaiset "oireita jokapaikassa" hetket? Voi tuskaa kun se vuotava arki taas ensi kuussa koittaa...ei pitäisi miettiä mitään, minun ainakaan

Kiva kuulla Mannamaaria, että on tyttö tullut kaikesta huolimatta :) Ehkä se on vain sattumaa, että niitä poikia on syntynyt miehen sukuun toisensa perään ja sama sattuma voi tuoda meille sen tytön tai sitten toisen pojan. Minusta tietyn sukupuolen toivomisessa ei ole mitään pahaa. Nehän on vain haaveita. Yhtä rakkaita kaikista lapsista varmasti tulee oli sukupuoli mikä hyvänsä. Tuota aikataulutusta mietin, mutta oikeasti haluan vain toisen lapsen ja mieluiten mahdollisimman pian enkä uskalla pitkittää hommaa sillä, että pihtaisin ovulaation lähipäivinä.

Täällä alkaa olla jännitystä ilmassa, taitaa olla jo kp 28, yleensä kierto kyllä 30-32pv. Mut silti tekis jo mieli testata... Itse ainakin alan herkästi "kuvittelemaan" kaikenlaisia oireita, vaikka ei mulla edes ekassa raskaudessakaan mitään kummempia oireita ollut... Oikeastaan en usko, että ekasta kierrosta tärppäis kun viimeksikin kesti, mutta toisaalta taas aina se toivo herää :D

Meillä esikko on tyttö, enkä oikein tiedä toivoisinko nyt tyttöä vai poikaa. Ekalla kerralla jotenkin uskoin, että poika tulisi. Nyt olisi tavallaan ihanaa jos tulisi toinen tyttö, sisarusten välinen suhde voisi ehkä olla myöhemmin läheisempi (?) ja saisin kierrätettyä vaatteita, jotka melkein kaikki on säästössä... Toisaalta olisi kyllä upeaa saada myös poika.

Oireita on joka paikassa! Mullakin tuli tänään ja eilen (dpo 2-3 tosin vasta) ihan vähän rusehtavaa/vaaleanpunaista jotakin. Eihän se varmaan kiinnittymiseen voi liittyä? Tai sitten ovis olikin jo vähän aiemmin viime viikolla. Nipistykset tulivat vasta to ja pe, joten niiden luulin sitä olevan. Toiselta palstalta kyllä luin, että kun munasarjat kipuilevat on ovis jo tapahtunut... Mut Mannamaarialla vois varmaan ollakin kiinnittymisvuotoa? Ehkä viikonloppuna jo vois jotain näkyä?

Tyttö- /poikakeskusteluun. Mulla on siis 2-vuotias villi poika. En olis oikeen uskonut että mulle tulee poika. Mulla ei ole veljiä, vain tosi läheinen 2 vuotta nuorempi sisko. En ole koskaan lapsena leikkinyt poikien kanssa enkä oikein tiedä "poikien jutuista" mitään. Siskolle syntyy pian toinen tyttö ja se tuntuu jotenkin niin luonnolliselta - 2 tyttöä kuuluukin olla. Siitä päätellen ajattelen et mulle tulee sit se toinen poika ;) Poikaan siis varaudun henkisesti, etten pety siihen ettei musta tulekaan tytön äitiä.

Täälläkin toivottaisiin kovasti tyttöä seuraavaksi, kun esikoinen on poika. Mutta minunkin miehen suvussa on vaan poikia ja jotenkin olen varma, että seuraava on kuitenkin poika. No, rakas sekin olisi silti, vaikka aina olen tytöstä haaveillut. Onneksi meillä on edes pieni kummityttö, jonka kanssa voin varmaan sitten touhuta tyttöjen juttuja. <3

Tää raskauden haaveilu on kyllä yhtä päivien laskemista ja odottelua. Olin niin päättänyt että en ala sitä sen kummemmin stressaamaan, mutta toisin kävi. Kovin jo odottelen ens vuotta kun ollaan päätetty keväällä hakeutua taas lapsettomuushoitoihin jos (ja kun) ei luomuna tärppää.

Viime kierron lopussa sain raskaustestiin negan ja menkatkin tietenkin tuli, mutta silti oli koko ajan olo että olen raskaana. Oli päivittäin alavatsan nippailuja ja menkkamaisia pistelyitä ja (kuvittelin) lähes joka ilta olevan etovaaoloa. No nyt oli viikonloppuna ovis ja se hyväksikäytetty, joten saa taas kuvitella raskausoireita.

En oikein tiedä kumpaa sukupuolta toivoisin seuraavan lapsen olevan, molemmat käy yhtä hyvin. Esikoinen on tyttö ja jotenkin olen aina haaveillut että olisi sekä tyttö että poika. Mutta jos tulisi toinen tyttö niin sille olisi jo iso kasa vaatteita valmiina ja ehkä tytöt olisivat isompinakin läheisempiä toisilleen, en tiedä. Kolme lasta olisi ihanne, 2 tyttöä ja yksi poika. Tuntuu vaan ettei aika riitä niiden tekemiseen.

Heippa!

Täällä olisi yksi uusi tulokas ryhmäänne. Toivottavasti pääsen juttujen ytimeen mahdollisimman pian :) En olekkaan jutellut keskustelupalstoilla sitten esikoisen syntymän.

Olen siis ihanan 8/11 syntyneen pojan äiti, joka vielä joitakin kuukausia sitten oli vahvasti sitä mieltä, että yksi lapsi voisi riittää. Vaan kuinka ollakkaan, niin se kuume yllätti minut( ja mieheni) ja aloin uskoa sanontaan "aika kultaa muistot", jolla tarkoitan lähinnä traumaattista synnytystä ja pojan suht vähäunista ensimmäistä vuotta.
Tilanne on siis VIELÄ tällä hetkellä kuumeilun-asteella ja varsinaista yritystä ei ole millään lailla ollut,vaan vielä pähkäillään, että mikä olisi sopiva ajankohta aloittaa. Näillä näkymin se olisi tammikuu -14 :)
Esikoista "yritettiin" noin 9kk. Sitä ennen käytössä oli ehkäisynä Yasminet ja nyt olen jälkitarkastuksesta asti käyttänyt Cerazetteja ja kovasti pähkäilen, että koska ne olisi järkevä lopetella, sillä menkkoja minulla ei ole tullut ollenkaan Cerazettejen johdosta.

Jään siis seurailemaan =)

Täällä ollaan taas odottelemassa huomisia menkkoja että pääsis kohti seuraavaa ovista. Nyt oon intoo piukassa kun mies lupasi järjestää itsensä töistä kotiin seuraavan ovulaation aikaan, vois saada edes jotain toiveita sitten tärpistä. Pomollensa vois tietenki keksiä sitten jonku muun syyn pekkaspäivien ottamiselle, kun mun ovulointi :D
Tämä kierto onkin ollut mukavan rento kun en oo joutunu "kuviteltujen oireiden" kouriin, kun niin kovasti vaan odotan sitä seuraavaa kiertoa, josta oon päättäny että sillon onni osuu kohdalle.

Meillä ei ole mitään ajatusta seuraavan lapsen sukupuolesta, kumpi vaan saa tulla (kun nyt tulis edes jonpikumpi). Ensimmäisestä lapsestakaan ei ollut "sukupuoli toiveita", emmekä sitä missään vaiheessa edes kyselleet, se jäi nähtäväksi sitten sairaalassa. Tietenkin kun ensimmäinen on poika, niin pojallehan olisi kaikki jo valmiina odottamassa. Sukulaiset kovasti ensimmäisestä olisivat tyttöä toivoneet, kun niitä ei pahemmin lähipiirissä ole, odottivat että olisivat päässeet kaikki ihania rimpsun römpsy vaatteita osteleen.

Täällä tapahtui jotain kummaa kun menkat päättivät palata kp 9 :O Tai en tiedä onko nämä menkat vai mikä kun yhtäkkiä vaan päivällä oli housut veressä ja nyt näyttää että hiipuu. Ei ole kyllä koskaan ollut tällaista pillereiden kanssa eikä ilman. Ehkäpä vaan kumminkin kierto sekaisin pillereiden jälkeen vaikka kuvittelin, ettei mitään tulisi kun ei viime kerrallakaan tullut. Vaikuttaakohan tämä jotenkin ovulaation ajankohtaan? Joka kyllä alkujaankin oli tuntematon...

Oon kanssa ajatellut, että tavallaan toinen poika voisi olla siitä kiva, että on ne pojan jutut valmiina. Toisaalta taas olisi ihana päästä ostamaan niitä vaaleanpunaisia unelmia :heart: Mutta välit voisivat ehkä muodostua läheisimmiksi kun veljeksillä olisi isosta ikäerosta huolimatta ehkä enemmän niitä yhteisiä juttuja kuin jos toinen lapsi olisi tyttö. No on kumpi on, kunhan tulee ja pian :)

Tervetuloa Ompsis :wave: Vinkkaan, että tuolla on myös aivan ihana ketju yrityksen odottajalle, jos täällä jutut eivät vielä kohtaa sitä omaa tilannetta :)

Pakko kommentoida tuohon tuulikin miehen selityksiin pekkaspäivistä: mies oli tänään sanonu esimiehelle että ens viikolla voi tulla yks palkaton sairaslomapvä ku pallit joutuu pölkylle jos ei satu vapaapäivälle. Esimies oli kattonu huuli pyöreenä että mitä muttei kyselly sen enempää. :D Todella miehen pallit joutuu pölkylle ku miehelle tehdään TESA jossa siittiöt kalastetaan isolla ruiskulla (ja neulalla) kiveksistä...

Sukupuolesta: Itselläni on hieman ristiriitainen olo kumman haluaisin. Tyttö jos tulisi olisi hyvä leikkikaveri, mut miksei poikakin voisi olla. Kaverin lapset (poika ja tyttö) ovat hyviä leikkikavereita toisilleen. Mieheni varmaan sekoaisi jos poika tulisi neljän tytön jälkeen... Meijän suurperhe kokoontuu jälleen vkloppuna kun miehen tytöt tuleevat kerrankin koko porukalla, saa nuorimmainen nauttia taas rajattomasta huomiosta, josta silminnähden nauttii!

Niin ja tänään ultrattu 18 follia vasen puoli hiukan laiskempana tulee, 10-8 jakautuen. Tänään oli lääkäri joka oli myös tyttöä(alkiona) siirrettäessä ja lisäksi hän kävi synnytyksen aikana antamassa kohdunkaulan puudutteen. :)

Mihin tämä aika menee, kun ei ehdi täällä pöyrimään lainkaan. No onhan tuo esikoinen vilkas tapaus...
Eltsulle tsempit! :)
Kaikille jännäilijöille myös! :)

Onpas kiva kuulla, etten ole mäkään ainoa, joka toivoo tyttöä! :) Olen aina kuvitelut itseni tytön äidiksi ja esikoinen on poika. Erittäin rakas ja ihana, mutta pieni pettymys kuitenkin ultrassa silloin tuli. Onneksi meni nopeasti ohi, sai nauttia pikku vauvasta täysillä sukupuolesta viis. Eikä se nyt toisenkaan kohdalla niin väliä ole. Pojasta olis varmasti enemmän seuraa ja saisivat sisarrukset tiiviimmät välit. Mutta tytöstä tulen aina haaveilemaan ja tiedän, että kolmatta yritetään vielä, jos nyt tulee poika taas, muuten saa mun puolestani jäädä lapsiluku kahteen.
Ja täälläkin se tilanne, että miehen suvussa enemmän poikia... *huoh*

Meillä tuli tmä yrittäminen ehkä vähän huonoon saumaan, kun eräs läheinen sukulainen on erittäin huonossa kunnossa, voi olla ettei jaksa pitkään. On ajatukset vähän muualla... Tämä kierto tais mennä ihan ohi (taas). En kyllä nyt osannut edes ovista bongata mihinkään tiettyyn päivään. Ovis olot kesti 5-6 päivää!!?? Rinoistakin tuli pari tippaa "maitoa"!??! Imetyksen olen lopettanut jo maaliskuussa. Onko muilla ollut samaa?? Ja viime kierrosta asti on ollut pahoinvointia ajoittain, ei oksennusoloa, mutta kuitenkin...

2.10.2013 Keskiviikko

Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

Apina25...........kp 70/35.................yk1.............26..............10/12
lemonade.........kp44/38-40.............yk3................?............08/12
Annuski...............kp34/?..................yk1................31...........08/12
Markke..............kp 30/30-32..............yk14..........30.............05/11
-iitu_....................kp30/28-32.............yk5.........24........03/09
Hannasi...........kp 29/32.................yk4............23...........02/13
mannamaaria.....kp 29/26-54............yk4...........32......... 5/12
Mariska*.............kp29/?...............yk1...............29............11/11
Tuulikki85.........kp29/28............yk4...............27............09/12
Mammala..........kp26/20-59.........yk3...........33.......03/12 (km07/12)
Hepaliini............kp26/34-38.......yk2...........30..............03/12
Undine............ kp23/30-32?........yk2............27.............02/12
Sinadrius.............kp 23/37...............yk2..............31.............07/11
eltsu81................kp21/28-32..........yk2...........31..............10/11 (km 7/13)
lintetsa...............kp14/35..............yk3............27................9/12
tähtisilmä12.........kp14/28-33.........yk9...........30..........4/12
mariet.................kp 10/?...............yk1...........26...........09/09
lurppanen.............kp 10/28.............yk3.......... 25............11/11
natacha...........kp 10/28-34........... yk2..............28.............08/12
Pampula..........kp 8/29-32............yk3..............28.............12/09
Vienda...............kp 5/?.................yk1..............29... ........07/13

rebsu...............kp ?/?.................yk1..............33..........07/11
nevis................kp ?/28...............tjot.............24............08/11
Ssyvi..............kp ?/27..................yk 1..............22........08/2012
Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
Pomputtaa........?.........................yk 1.............18............07/2012
Ciraf................kp?/30................yk4.............24.............08/12
Masia..............kp?/?...................yk1............26.............10/11
jauhopeukalo............kp ?.............yk3...............24............6/12
Lunia12.............kp ?/28-31.............yk4.........................06/12
Eisali................kp ?/?.................yk1...........28...............06/09
Nadi................ kp ?/31................. yk3...............32............ 06/12

Jännäilijät:

Annuski.........Dpo12
Markke..........Dpo11
Sinadrius.......Dpo5

Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Millimama...............kesä 2013.............32.............11/2012
Zuski...................kesällä 2013............?......................
Jepatin...............heinäkuu 2013...........22..................08/12
*saikku*..............syksy 2013..............25..................02/13
Karole..................syksy 2013.............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014.........26....................01/12
jenninho.............2013....................30.......................01/2010
mammuttisi..........joulukuu 2013........23....................06/08 ja 04/10

Taustailijat:
yöperhonen

Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013......yk 1.......23........7.1.14.........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013......yk 2.......21.........16.2.-14.....01/11
aguado.............10.6.2013....yk 2...........30......16.2.-14........03/12
Jenniii90............19.6.2013.....yk 3-4........22....1.3.-14.........03/12
Tipetsu..............10.07.2013....tjot........29....18.3.2014....06/12
sekopo...............10.07.2013......tjot.....29......18.3.2014...07/12
nibander.........15.7.2013..........yk ?..........22......??.?.-??........11/12
LilMy...............31.7.2013.........yk 4.......21......5.4.2014....12/12
Eireann............31.7.2012.........yk2........31......8.4.2014....09/11
Adalie...............1.8.2013..........yk 2.......23......8.4.2014........09/12
Kirppu...............15.8.2013.........yk 1........24...........?.........11/11
Villaruusu...........18.8.2013........tjot..........22v.........?...........9/12
NiinaAnniina.......20.8.2013.........yk 1........21.......23.4.2014.....12/12
moulin rouge.......20.8.2013........tjot.........34......26.4.2014........09/11
Jadeline..............7.9.2013..........tjot.........22.....15.5.2014......07/12
vanaheim...........19.9.2013.........tjot............34... ....?.....06/12
popsis...............25.9.2013.........yk 2..........31............8/11

Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2285764-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/#post28802852

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)

Yhteistyössä