Toinen lapsi 2014?

ei ajatus ja kirjoitus yhdistynyt.. eli tuli limaa, ni olikohan silloin "oikea" ovis? tää on kamalan vaikeeta, kun nyt on syttyny se tuli, et haluais sen toisen pienen mahd. pian, eikä mitään "venaillaan ens vuoteen ja yritetää sit tosissaan" :/
 
Juupajuu, täälläkin palataan tänne..eilen keskenmeno :'( Olis ollut 11+1, mutta menehtynyt jo 7+3. Sitä kun luuli olevansa jo turvallisilla viikoilla..
Mut voi laittaa vaikka taustalle, kun tässä nyt kestää ennen kuin pääsee taas yrittämään.
 
Voi ei, eltsu :hug:

Tätä ei kyllä toivo kenellekään! Inhottavaa, että noin pitkää kesti ennen kuin tuli ilmi. Voimia ja iso hali!!

Itsellä vuoto loppui eilen (kesti vaan 7-8pv), eli tässä nyt arvotaan että alettaisko jo samantien yrittämään vai ei. Ilmeisesti lääkäreillä on erilaisia suosituksia. Tänään ois postissa tulossa nippu raskaustestejä ja ovistestejä, kai sitä pitää heti huomenna testata ja toivoa nega-testiä. Enpä olisi uskonut että negaakin tulis toivottua...

Onnittelut plussanneille ja nyt vaan superliimaa, että pienet pysyy mukana!! :heart:
 
Oon huomannut että liian moni meistä joutuu tänne takaisin palaamaan :( Toivottavasti nyt alkais jo tätäkin porukkaa pysyvästi onnistamaan!

Meillä jäi puuhailut vähille ovulaation aikoihin ja toivon vaan että ne vähäset nyt olis riittäny :/ Tänään tuntunut pientä menkkakivun poikasta niinkuin viimekierrossakin noin viikko ovulaation jälkeen, joten en usko että viittaisi mihinkään kiinnittymiskipuihin yms. En usko että tässä kierrossa tärppää, joten ajattelin elokuun alussa käydä hakemassa niitä ovis-testejä :) Kattoo vaan miten ehtii testailla kun alkaa koulu ja päiväkoti härdelli just seuraavan oviksen aikoihin :D Ja jaksaakohan sitä edes puuhailla makkarin puolella väsyneenä syyspimennossa :whistle:

Ollaan pikkuneidin kanssa ahkerasti flunssailtu torstaista asti ja nyt alkaa riittää! Oon 24/7 aivan räjähtänen näkönen, eikä oo miestä näyttänyt kiinnostavan kun on noi lähentely yritykset jääny aikaslailla nolliin :( Ärsyttää kun itse joutuu nykyään aina tekemään aloitteen tai vihjailemaan!!! Miten tässä nyt näin kävi? Kenelläkään samaa ongelmaa että yhtäkkiä miestä ei makkarin puolella kiinnosta vaikka ennen olis kelvannut petipuuhat melkein joka päivä?? Tai ehkä oon vaan yliherkkä näissäkin jutuissa... Olis vaan kiva tuntea ittensä halutuksi :)
 
MammaLa mä kävin jälkitarkastuksessa kun oli vielä pitkään maha ja selkäkipuja vaikka vuoto enää niukkaa. Nyt siis jo loppu, kesti minullakin sen 7-8pv. Ja kysyin silloin lääkäriltä, et voidaanko alkaa yrittämään toista, ni sanoi, ettei mitään estettä ole. Ja nyt tässä on tultu siihen tulokseen, et saa tulla jos on tullakseen :)
 
Eltsu :hug: ei kenenkään pitäisi joutua tänne takaisin :'(

Mulla taitaa mennä tämä kierros ohi. Mies on ollut kalassa ja viikon ja viikonloppun tais olla tärppipäivät. : / varmaahan se ei ole kun en tikuta. Huomaa kyllä että on ollut yli viikon ilman kun ihan suorastaan panettaa ja parina yönä nähnyt vaan seksiunia! :LOL: taidan kaata sen samantien kun tulee! :p
 
Villaruusu, missä sun jälkitarkastus tehtiin ja miten se tehtiin? Mulla on ollut tänään ja ehkä jo eilen epämääräisen tuntuisia kipuja etureisien/lonkankoukistajien luona sekä alavatsalla, lisäksi valkovuotoa(?) tulee tosi runsaasti. Mietin vaan et onko vielä näitä peruskm oireita vai oireita jostain muusta.
 
MammaLa, kävin neuvolan kautta gynekologilla. Soitin neuvolaan niistä epäpääräisistä kivuista ja kun se vuoto haisi oikeesti pahalle jo parina viimesenä päivänä. Ja kuume oli noussu yhtenä pvn, laski pian kuitenki.. Ultrasi alakautta ja katto kohdun ja ympäristön tilanteen. Kaikki oli onneksi ok. Vaikka oon ihan ymmälläni, kun vieläkin välillä jomottelee siihen malliin, että menkat olis päällä. Et ne kivut johtuu nyt jostain muusta. Myös minulla valkovuoto on lisääntynyt todella paljon nyt km:n jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos lisäinfosta Villaruusu, mä soittelin Jorviin ja 'eivät ota' mua sinne, kun ei ole kuumetta eikä mitään kovia kipuja. Varasin tälle päivälle ajan yksityiselle gynelle. Tein äsken raskaustestin (ei ollut aamupissasta) ihan ihan hailee viivanpaikka siihen piirtyi, pitänee tehdä huomenna heti aamusta niin saa todellisen tilanteen esiin. Mut aika lupaavaa, ettei tullut mitään kirkasta viivaa. Alkaa olla fiilikset et uutta yritystä kehiin vaan :) - vuoristiradalla mennään ;)

Mammala..yk2..kp?/20-59...poika03/12 (km07/12) -> en saa tätä punaiseksi
 
Viimeksi muokattu:
Jadeline: Meillä oli tytön synnyttyä juurikin tuolleen että minnuu olis kiinnostanu mut miestä ei.. Puhuttiin sitten ja mies sano että kun ei vaan tee mieli niin ei tee.. aatteli itse että eikös miehelläkin voi testosteroni taso laskea kun vauva tulee, että varmaan sitä.. Noh nytten on sitten jo vähän parantunu tää mielenkiinto ja jotenkin nytku ajettiin imettäminen alas niin on mieskin taas paljon kiinnostuneempi.. Ehkä se on joku psykologinen juttu. Ja nytku jotenkin vielä on oikeesti mahollista että se vauva tulee niin sekin on tuonnu jotenkin uutta puhtia.. Mutta niin tiedän tasan tarkkaan mitä tarkotat.. ite kanssa mietin välillä, että miten tässä kävi näin. :D

Mutta niin ihan hirvee vauvakuume nostaa päätänsä ja jotenkin vaan oottaa ovista ja että tärppääkö ja voi sitä harmistusta jos se täti sieltä taas tulee. :D vaikka siis oon asennoitunu että koska ykköstä tehtiin yli puolvuotta niin ei tääkään kerrasta tule.
 
23.07.2013 Tiistai




Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu...............kp 112/?.................yk1..............33..........07/11
nevis................kp 76/28...............tjot.............24............08/11
Ssyvi..............kp 62/27..................yk 1..............22........08/2012
moulin rouge........kp 37/28-30..........yk 6...........34.............09/11
Hannasi..............kp 35/32.............yk 2............23..............02/13
tähtisilmä12.........kp 27/28-33.........yk 5...........30...........04/12
Eireann..............kp 27/37?................yk 2.............31............09/11
LilMy.................kp 25/28.............yk 4.......21..............12/12
mannamaaria.....kp 23/26-54............yk2...........32......... 5/12
Jadeline.............kp 23/28-30........yk 2...........21..............07/12
Adalie...............kp 22/28-30.............yk 2...........23..............09/12
Eisali................kp 20/?.................yk 1...........28...............06/09
Tuulikki85...........kp 13/27-31............yk 1...............27............09/12
Ciraf................kp 9/30................yk 2.............24.............08/12
NiinaAnniina........kp 7/33.................yk 1................21..............12/12

Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
Annuski...............?.......................?................31...........08/12
Pomputtaa........?.........................yk 1.............18............07/2012
Mammala..........kp?/20-59...........yk2...............??.......03/12 (km07/12)

Jännäilijät:
Markke...............Dpo15..............yk 12..........30.............05/11

Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Millimama...............kesä 2013.............32.............11/2012
Zuski...................kesällä 2013............?......................
Jepatin...............heinäkuu 2013...........22..................08/12
Pampula.............elokuu 2013...........28.............12/09
*saikku*..............syksy 2013..............25..................02/13
Karole..................syksy 2013.............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014.........26....................01/12
jenninho.............2013....................30.......................01/2010
mammuttisi..........joulukuu 2013........??....................06/08 ja 04/10

Taustailijat:
yöperhonen
jauhopeukalo
Villaruusu

Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013......yk 1.......23........7.1.14.........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013......yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013......yk 2.......21.........16.2.-14.....01/11
aguado.............10.6.2013....yk 2...........30......16.2.-14........03/12
Jenniii90............19.6.2013.....yk 3-4........22....1.3.-14.........03/12
Tipetsu..............10.07.2013....tjot........29....18.3.2014....06/12
sekopo...............10.07.2013......tjot.....29......18.3.2014...07/12
iitu_...............14.7.2013........yk4.........24.........20.3.-14.......04/09 (keskenmeno 06/12)
nibander.........15.7.2013..........yk ?..........22......??.?.-??........11/12

Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2275055-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)
 
Nonnii, ultrassa käyty ja kohtu puhdas sekä limakalvot 'kauniit', kuten lääkäri totesi. Kypsymässä 18mm folli(?) - lääkäri totesi että yrityksen saa aloittaa samantein :)

Koskahan tai minkä kokoisenahan se munasolu irtoaa? Ja tietääkö joku paljonko se kasvaa vuorokaudessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Villaruusu
Huh härdelliä! Esikoinen sai ekan hampaan <3 on täs itseäkin väsyttänyt pirusti ja ollu pinna kireällä, ni ei oikein päästy puuhiin kun mahdollinen ovis oiskin ollu, en sitten tiiä... sen näkee parin päivän sisällä :)

Mä oon kanssa sitä mieltä, et tänne tulee turhan paljon poruknaa takas :/ mut toivotaan et heilläkin sit intoa on yrittää uudeataan ja onnistuis!
 
Heipati hei! Onpas siitä aikaa, kun viimeksi oon palstaillut.. Monenlaista ehtinyt tapahtumaan pinossa eli onnea plussanneille ja isot halit ikäviä uutisia kohdanneille.

Täällä taitaa olla kp5 menossa. Edellinen kierto meni täysin ohi, koska mies oli työreissussa parisen viikkoa juuri otollisimpaan aikaan..

Minut saa siirtää taustalle. on puolisen vuotta vierähtänyt liikaa toista lasta miettiessä ja tullut ihan turhia paineita sekä minulle että isännälle. Tsemppiä kaikille kuumeilijoille. Käyn aina välillä kurkkimassa ja päivittelen omaa napaa, mikäli jtn erityistä tapahtuu.
 
LilMy onnea hampaasta :) Meidän neitokaiselle oli ilmestynyt kaks poskihammasta, purukalustoa nyt jo 10 :)
Mulle ei kyllä kuulu yhtikäs mitään, himotestaaja kun oon niin testasin jo tänään, tiesin tietysti että puhdas nega sieltä tulee mutta.. hullu mikä hullu :D Nyt siis dpo5, seuraavan testin teen maanantaina! :D
 
Lilmy, meijänki pojalle taitaa kohta tulla ensimmäinen hammas. Silleen oudosti näyttää turvonneelta se ien. Oliko teijän pikkunen itkuinen ennen kuin puhkesi hammas? :)

Meillä meni toissayö päivystyksessä vauvan kanssa, tärykalvot puhkesi toisesta korvast ihan yllättäen! En ollut edes huomannut että pikkuisella korvatulehdus :( nyt sitten antobiottikuuri päällä..

Täällä jo kp 37/32.. Ei menkkoja mutta ei plussaakaan. Turhauttavaa!
 
Täällä on sen verran samaa kokeneita, että jos jotain kiinnostaa niin kirjoitin oman "avautumisen" keskenmenosta blogiini Papulandiassa: Keskenmeno. Muuten ei kyllä ole varsinainen odotusblogi tms :)

Täällä odotellaan lähinnä, että vuodot loppuis ja pääsis uudelleen yrittämään. tosin meillehän vähän suositeltiin ekojen menkkojen odotusta, kun mulla oli siellä vielä pieni hyytymä nähtävissä, että jos se tulis niiden menkkojen mukana vimeistään pois..
 
Saako uusi kuumeilija liittyä...? Meillä esikoinen syntynyt 06/12 ja nyt yritetään toista. On menossa yk 4 ja 30/28-31. On tää piinaavaa, olen kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet mut pari päivää kestänyt alaselkäsärky kielii ennemminkin siitä että menkat olisi alkamassa. Koko ajan sellainen tunne että ne alkoi ja ravaan jatkuvasti tarkastamassa... huoh.. tärppäisi nyt! Esikoinen tärppäsi heti ja oikeastaan ilman yritysta... En uskalla testata kun en halua pettyä...
 
Hei vaan pitkästä aikaa.. En oo aikoihin päässy koneen ääreen niin ei oo tullu kirjoteltua. Puhelimella oon käyny kyllä lueskelemassa mutta sillä ei viitti alkaa tarinoita kirjotteleen. Pahoittelu kaikille ikäviä asioita kohdanneille :hug:

Täällä viimeks vannotin että tässä kierrossa en ovista tikuttele, mutta niinhän ne tikut yks kaunis päivä löyty postilootasta, eli siihen meni sit taas "rento" kierto. Alotin jo hyvissä ajoin testaileen ettei vaan varmasti pääse meneen ovis ohi, mutta turhaa vouhotustahan sekin vaan oli. Nyt alkaa tikut näyttään kohta puoliin plussan merkkejä, joten katotaan meneekö ovis yhtään yhteen meiän aikataulujen kans. Koska mies tosiaan on vaan viikonloput kotona, niin tää ajottaminen ei mee ihan niin ku ehkä ite haluais.

Niin ja mullahan on nyt siis yk2 , viimeks unohin sen vaan laittaa päivityspyyntöihin.
 
Täällä plussattiin viime viikon tiistaina. Keskiviikkona alkoi vuoto ja tänään todettu keskenmeno eilisen hcg testin jälkeen. Nyt odotellaan siis vuodon loppumista ja uuteen yritykseen pääsyä! Mulle voi päivittää kp10/30-? Yk13 tällepäivälle, koska tulevasta kierrosta ei mitään tietoa!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä