Toimistopäällikön palkka?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unknown
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unknown

Vieras
Toi koko titteli on mulle ihan uppo-outo, harvemmin sitä kuulee. Mutta se sisältää toimistotöitä, taloushallintoa ja henkilöstöhallintoakin jossain määrin. Mikä on liksa kun on liki Päijät-Hämettä? Onko 2500e/kk aivan yli- vai alimitoitettu palkka?
 
Itse haen toimistopäälliköksi. nyt olen toimistonhoitaja eli hoidan keskisuurenyrityksen kaikki asiat, laskut, ostot, palkat kaikki palkka 2200? vantaalla ja haen toimistopäälliköksi pk seudulle palkat alkaen 3000? IHAN OIKEASTI ON! itse asun kanta-hämeessa ja tuohon palkkaan ajan mielelläni 70 km keskustaan:) sama titteli ja esim päijät häme niin palkka varmaan 2000-2500?.
Ei kannata alihinnoitellakkaan koska itse kuitenkin tiedät mitä haluat palkkaa ja minkä arvoinen olet. itselläni hakemuksissa 2800? min.
 

Yhteistyössä