U
Unknown
Vieras
Toi koko titteli on mulle ihan uppo-outo, harvemmin sitä kuulee. Mutta se sisältää toimistotöitä, taloushallintoa ja henkilöstöhallintoakin jossain määrin. Mikä on liksa kun on liki Päijät-Hämettä? Onko 2500e/kk aivan yli- vai alimitoitettu palkka?