Toimiiko muilla yhdistelmä Firefox ja Hotmail sähköposti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Mä en pysty lainkaan kirjoittamaan uusia sposteja tai vastaamaan kenellekään, eli siis en pysty lähettämään yhtään mitään nyt kun ovat uudistaneet sähköpostin ulkoasun!!

Mitä hemmettiä nyt pitäis tehdä? ei ikinä ennen ole mitään ongelmia ollut!
 

Yhteistyössä