H
hermot menee
Vieras
Mä en pysty lainkaan kirjoittamaan uusia sposteja tai vastaamaan kenellekään, eli siis en pysty lähettämään yhtään mitään nyt kun ovat uudistaneet sähköpostin ulkoasun!!
Mitä hemmettiä nyt pitäis tehdä? ei ikinä ennen ole mitään ongelmia ollut!
Mitä hemmettiä nyt pitäis tehdä? ei ikinä ennen ole mitään ongelmia ollut!