H
häh
Vieras
saako muka aviopari vähemmän perusosaa, mitä yksinasuva yh? vai lasketaanko tuo 354 molemmille aikuisille???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo tämä on se syy miks mekään ei saatu tukea viimekesänä vaikka sairaalalaskujen takia talous ihan kuralla. molemmilla kiinteää omaisuutta niin sosku eväsi tuenAlkuperäinen kirjoittaja liida:Alkuperäinen kirjoittaja ..:siis ei voi olla totta? laskurin mukaan me saatais 930/kk tukea, enkä ole koskaan hakenut?? meniköhän ihan oikein...
Moni laittaa menoiksi kaikenlasita, mutta kannattaa lukea mitä siihen perusosaan sisältyy: lähes kaikki lääkkeitä lukuunottamatta.
Jos on omaisuutta: sijoituksia, palanen mökkiä niin ne joutuu realisoimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ttt saava:mä lasken halukkaille
tuloja ja perhekokoa vaan tulemaan... ei toi laskuri tietämättömälle kovin helpolta näyttänyt
perhekoko 2 aikuista, 2 alle 10v lasta. tulot verojen jälkeen 2000. asumiskulut noin 750/kk, plus ruoka, en tiiä paljon siihen menee.. ehkä pari sataa kulkemisiin ja satku hoitomaksuihin..
No tuon nyt tietää laskemattakin, ettette tule mitään saamaan
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ttt saava:mä lasken halukkaille
tuloja ja perhekokoa vaan tulemaan... ei toi laskuri tietämättömälle kovin helpolta näyttänyt
perhekoko 2 aikuista, 2 alle 10v lasta. tulot verojen jälkeen 2000. asumiskulut noin 750/kk, plus ruoka, en tiiä paljon siihen menee.. ehkä pari sataa kulkemisiin ja satku hoitomaksuihin..
laskurin mukaan saatais 330e/kk![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ttt saava:mä lasken halukkaille
no jotain oot laskenut väärin... jos lasten hoitomaksuja joutuu maksamaan, ei tod voi saada tt tukea
kaikki mahdolliset tuet pitää myös ensin hakea, asumistuki jne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ttt saava:mä lasken halukkaille
no jotain oot laskenut väärin... jos lasten hoitomaksuja joutuu maksamaan, ei tod voi saada tt tukea
kaikki mahdolliset tuet pitää myös ensin hakea, asumistuki jne