[QUOTE="lähihoitaja";22967417]no nyt tipuin kärryiltä.
siis teineillä voikin olla 6 harjoittelua (päiväkoti, kotipalvelu, vanhainkoti, kuntoutus ja 2 suuntautumisessa) mutta aikuisopiskelijalla on vaan 5. miten sä oot 1,5 vuoden aikana tehnyt vaan yhden harjoittelun?
ja jos oot töissä palvelutalossa, niin pakkohan sun on olla käynyt päiväkotiharjoittelun ja hohun harjoittelun, vai? ei kai ne edes Teuvalla ota töihin ketään kenellä ei ole kokemusta vanhustenhoidosta? en mä tässä sekoile, tiedän tasan tarkkaan mitä lähihoitaja opiskelee ja kuinka paljon ja kuinka kauan.
etkä ikinä vastannut ensimmäiseen kysymykseeni. mikset harjoitteluun mennessä voi kertoa vaatekokoasi ja pyytää henkilökuntaa tilaamaan sinulle vaatteita? ikinä en ole kuullut missään paikassa vaadittavan omia työvaatteita, jos on työvaatepakko. vain työkengät ovat pakolliset hommata itse. suojavaatteet tarjoaa työnantaja, sekä työntekijälle että opiskelijalle.[/QUOTE]
Voip olla ot! Mutta nyt kuulet työpaikasta missä työnantaja EI kustanna työvaatteita: raksalla, työnantajan velvollisuus on hankkia työtekijälle puukko, ei muuta! Näin ainakin pintakäsittelijöillä. Ja kyllä, olen käynyt myös lähärin koulutuksen