Hei
Kuulun ikävä kyllä naisiin, joiden "vaivana" on toistuvat keskenmenot. Kaikki tutkimukset tehty, mutta syytä asiaan ei ole löydetty. Gyneni kuitenkin päätti, että kokeillaan Klexanea vaikka hyytymistekijöissä ei sinällään mitään vikaa olekaan. Eli heti kun seuraavan kerran plussaan alkaisin piikittelemään. Kertoi, että moni onnistunut ko keinolla saamaan vauvan syliin saakka.
Onko kenelläkään kokemuksia? Ehkäisikö Klexane keskenmenon? Kuinka kauan pistitte?
Mulla odotukset todella korkealla, että vihdoin onnistuttaisiin ja samalla tietysti pelkään, että korkealta tiputaan ja kovaa.
Kiitos vastauksistanne. Arvostan todella.
Kuulun ikävä kyllä naisiin, joiden "vaivana" on toistuvat keskenmenot. Kaikki tutkimukset tehty, mutta syytä asiaan ei ole löydetty. Gyneni kuitenkin päätti, että kokeillaan Klexanea vaikka hyytymistekijöissä ei sinällään mitään vikaa olekaan. Eli heti kun seuraavan kerran plussaan alkaisin piikittelemään. Kertoi, että moni onnistunut ko keinolla saamaan vauvan syliin saakka.
Onko kenelläkään kokemuksia? Ehkäisikö Klexane keskenmenon? Kuinka kauan pistitte?
Mulla odotukset todella korkealla, että vihdoin onnistuttaisiin ja samalla tietysti pelkään, että korkealta tiputaan ja kovaa.
Kiitos vastauksistanne. Arvostan todella.