Töihin vai tohtorille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Olen vähän kahden vaiheilla mennäkkö huomenna töihin vai lääkäriin.
Lääkäriin menoa puoltaa vuotava nenä(niistää saa melkolailla kokoajan), älytön yskiminen (joka sattuu kurkkuun älyttömästi)..
Mutta töihin..... Ei varmaa ole kuitenkaan asiaa tässä kunnossa.

Mutta siis menoiskö tänään jo päivystykseen vai koittasko sitä huomenna aamulla saada työterveyteen lääkäriaikaa?

*josta tuli heti mieleen toi nettivarausjuttu.... Lähtee katsoon sitä*

Taidan kallistua tohtorin suuntaan.
Vaan nentin kautta ei ollu aikoja jaossa... Mikä tarkoittaa huomenaamulla että pääsee jonottamaan :snotty:

Nöppäri: ei se vieressä istuminen mitään, mutta mun pitäs tehdä ruokapuolta.... en söis itsekkään kyllä jos joku tässä kunnossa sitä tekis.... Eli lääkäriin

• Tykkää
Reactions: nöppäri
Työnantajako vaatii LÄÄKÄRINtodistuksen? Mietin että eiköhän tuollaisissa tavan flunssissa riittäisi ihan hoitajan todistus. En kyllä ainakaan mihinkään päivystykseen lähtisi todistusta hakemaan. Päivystys on tarkoitettu sairaille joiden hoito ei voi odottaa esim seuraavaan päivään, sairaslomatodistuksen hakeminen tavan flunssaan ei kyllä ole mikään päivystysasia.

Phuuh, mulla sama dilemma. Oon yövuorossa ja aamulla tuntui kuin olisi jyrän alle jäänyt. Pää ihan tukossa ja niistin hirveät määrät. Nyt on nenä tyhjä ja vaikutan ulospäin täysin terveeltä. Pääjumi ja -särky vain jäi.

Hullunahan ne mua pitää jos näillä lähden saikkua hakemaan - kai se on vaan kituutettava vielä huominen yövuoro ennen kahta vapaapäivää :(

[QUOTE="vieras";25548145]Työnantajako vaatii LÄÄKÄRINtodistuksen? Mietin että eiköhän tuollaisissa tavan flunssissa riittäisi ihan hoitajan todistus. En kyllä ainakaan mihinkään päivystykseen lähtisi todistusta hakemaan. Päivystys on tarkoitettu sairaille joiden hoito ei voi odottaa esim seuraavaan päivään, sairaslomatodistuksen hakeminen tavan flunssaan ei kyllä ole mikään päivystysasia.[/QUOTE]
Tää on kestänyt jo yli viikon , siksi lääkäriin. Viimeviikon olin hoitajantodistuksella poissa töistä. Ja tosta päivystyksestä... Se on mun asia jos sinne raahaudun. (Mitä ei tee kukaan järjissään oleva, että lähtee "huvikseen" jonottamaan)

Phuuh, mulla sama dilemma. Oon yövuorossa ja aamulla tuntui kuin olisi jyrän alle jäänyt. Pää ihan tukossa ja niistin hirveät määrät. Nyt on nenä tyhjä ja vaikutan ulospäin täysin terveeltä. Pääjumi ja -särky vain jäi.

Hullunahan ne mua pitää jos näillä lähden saikkua hakemaan - kai se on vaan kituutettava vielä huominen yövuoro ennen kahta vapaapäivää :(

Auts.
Muuten jaksamista jos meinaat yöksi mennä. Mä en jaksais :ashamed:

No kuule pakkohan se saikkulappu on sieltä päivystyksestä haettava, jos normi aikoija ei saa.

Tämä kun on tätä nykypäivän palvelua, eetä lääkärille saa ajan viikkojen päähän.

Toisin sanoen, omalle lääkärille on turha yrittääkkään lyhytkestoisissa taudeissa, ainoastaan pidemmät krempa ehtii hoidattaa sillä omalla lekurilla.

Toki jos firmalla on oma työterveyslääkäri, asia on eri, niihin pääsee heti.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25548179:
No kuule pakkohan se saikkulappu on sieltä päivystyksestä haettava, jos normi aikoija ei saa.

Tämä kun on tätä nykypäivän palvelua, eetä lääkärille saa ajan viikkojen päähän.

Toisin sanoen, omalle lääkärille on turha yrittääkkään lyhytkestoisissa taudeissa, ainoastaan pidemmät krempa ehtii hoidattaa sillä omalla lekurilla.

Toki jos firmalla on oma työterveyslääkäri, asia on eri, niihin pääsee heti.

Meillä on omalääkäri työterveydessä, mutta ei sillekkään meinaa aikaa saada kuin vahingossa. Siksi pohdin päivystykseen menoa tosissani.

Yhteistyössä