C
Caroline
Vieras
Mulla on parhaillaan menossa kova pohdinta siitä, palatako kesäkuun alussa töihin vai jatkaako hoitovapaata. Mulla on vakituinen työpaikka, jossa en kuitenkaan viihdy yhtään. Työ on henkisesti todella kuluttavaa. Kesän aikana mulla olisi EHKÄ mahdollista vaihtaa työtehtävää vähemmän rasittavaan, esimies on tätä alustavasti lupaillut - mutta täysin varmaahan se ei ole toki ole. Työelämässä olon (jota mulla on jäljellä vielä melkein 30 v.) kannalta olisi hyvä, jos saisin vaihtaa työtehtävää, mutta ellen palaa kesällä töihin, niin tuo mahdollisuus menee ohitse.
Toisaalta taas poikamme aloittaa syksyllä koulun ja tyttö on vasta alle 1 1/2-vuotias, joten kotonakin mua tarvittaisiin ja tekemistä riittäisi. Lisäksi olen viihtynyt kotona tosi hyvin, joten sillä tavalla en koe (ainakaan vielä) kaipaavani työelämään.
Tiedän toki, ettei kukaan pysty antamaan mulle "oikeaa" vastausta tässä asiassa, mutta olisi mukavaa lukea toisten äitien ajatuksia. Josko sitten saisi sen oman päätöksensäkin tehtyä...
Toisaalta taas poikamme aloittaa syksyllä koulun ja tyttö on vasta alle 1 1/2-vuotias, joten kotonakin mua tarvittaisiin ja tekemistä riittäisi. Lisäksi olen viihtynyt kotona tosi hyvin, joten sillä tavalla en koe (ainakaan vielä) kaipaavani työelämään.
Tiedän toki, ettei kukaan pysty antamaan mulle "oikeaa" vastausta tässä asiassa, mutta olisi mukavaa lukea toisten äitien ajatuksia. Josko sitten saisi sen oman päätöksensäkin tehtyä...