töihin meno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruusunen-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla samanikäiset lapset ja olisin myös päässyt töihin, vuorotyötä tekemään. Jätin vielä, ajattelin että tässä vaiheessa kun saan vielä kotihoidontukea eikä minun ole mikään pakko lähteä, en myöskään lähde. Katsotaan sitä sit uudestaan, kun on pakko!

Alkuperäinen kirjoittaja ruusunen-82:
olen hoitovapaalla ja töihin menossa kesällä. onko pakko mennä vuorotöihin vai onko olemassa jotain lakia, että pienten lasten äitinä minun ei tarvitse tehdä iltavuoroja? lapset silloin 1,5v ja 3v

jos hakee uutena työntekijänä töitä, niin ainakin Pirkanmaalla pystyy hoitajapulan takia itse sanelemaan ehdot, millä tulee töihin. Ei tietenkään joka paikassa, mutta monessa paikassa on työvoimapulaa...Itse hain viime syksynä töitä, ja sain itse määritellä työaikani.

Minulla saman ikäiset lapset ja olen nauttinut vuorotöistä. Vihdoinkin minulla on omaa aikaa ja yövuorotkin sujuneet tosi hyvin. Olen viihtynyt tosi hyvin. 30h/ viikko teen. Kesällä alan tehdä täyttä viikkoa.

eipä taida olla mitään lakia, mut joissain paikoissa tosiaan voi olla niin pula työntekijöistä että voisi onnistua. Muakin kosiskeltiin toiselle puolen suomea töihin, mut riittäähän näitä töitä täälläkin...

Yhteistyössä