kaipaisin apua työasiassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava

Vieras
Olen allekirjoittanut vuosia sitten työsopimuksen jossa suostun vuorotyöhön. Lapsen synnyttyä ja töihin palattuani olen "saanut" tehdä vain pelkkää aamuvuoroa. Voiko työnantaja määrätä minut takaisin vuorotöihin koska vain? Onko olemassa mitään lakia tms joka puoltaisi sitä että tekisin vain aamuvuoroa? Lapsi on tällä hetkellä reilun vuoden ja menee iltaisin nukkumaan jo klo 19.15 viimeistään.
Mietinkin tässä nyt että mitä minä teen jos joudun alkaa tekemään nyt jo taas iltavuoroa. Töistä päästyäni lapsi olisi jo nukkumassa ja yhteistä aikaa jäisi aamuisin muutama hassu tunti.
Ja juu,olen huono äiti ja käyn töissä. ;) Älkää vaivautuko kommentoimaan että olisit kotona lapsen kanssa niin ei tarvitsisi murehtia tuollaisia. Taloudellinen ja oma mielenterveys sekä lapsen hyvinvointi on ensi sijainen asia,niinpä olen palannut töihin. =)

niin minä vähän pelkäsinkin,että asia on. Täytyy koittaa sovitella niin että saisin tehdä edes silloin tällöin vain iltavuoroa jos se siihen menee. Meillä onneksi työnantaja on todella joustava ja yleensä asioista on päästy sopuun. Kunhan täällä itsekseni mietiskelen..

Yhteistyössä