[QUOTE="joku";28678313]Eli raskaus tai piakkoin tapahtuva raskautuminen vaikuttaa sinulla. Et sä muuten noin voimakkaasti reagoisi. Sitä mitä moni muukin täällä on sanonut sulle, raskaus ei saa vaikuttaa työhönottoon.
Se, miten raskautuminen vaikuttaa sun työhön on sinun ongelmasi. Tiedän, että siitä on kuluja ja vaivaa, mutta se on työnantajan riski ja ongelma. Kypsä esimies ei pura omia töitään ja paineitaan alaistensa niskaan. Toivottavasti et käyttäydy alaisille tällä tavalla, miten olet tässä keskustelussa kiroillut ym.
Ai, miksi raskaaksi samaan aikaan? Tiesitkö, ettei raskaaksi tulla tosta vaan? Mullakin kesti lähes kaksi vuotta ja ajattelin, etten raskaaksi luonnollisilla keinoilla voi tullakaan, vaikka lopulta tulinkin. Monet saavat keskenmenoja ym. Raskautuminenkin voi olla vuosien projekti, ei elämistä voi lopettaa siksi aikaa. Pitäiskö mennä sossunluukulle, kun ei saa raskaushaaveiden takia mennä töihin?
Lapset on valitettavasti pyrittävä saamaan 20-40 vuoden iässä, jolloin myös töitä tehdään, siks varmaan monet tulee raskaaksi noissa iässä
Sun asenne on epäammattimainen. Tuollainen asenne ei sitouta työntekijöitä, kun et kykene ymmärtämään, että heillä on elämä työajan ulkopuolellakin. Tuskinpa ymmärrät mitään muitakaan elämäntilanteiden haasteita. Huono ilmapiiri ja huono pomokin tulee kalliiksi yrityksille.[/QUOTE]
Kannataisi lukea mun tekstit tuolta kauempaakin. Olen palkannut ihmisen jonka tiesin jäävän vanhempain vapaalle.
Kyllä raskaaksi ei aina vaan tulla tuosta noin sekin on ihan henkilökohatisesti todettu. Ja kyllä olen saanut kaksi lasta ikävälillä 20-40. Ja olen saannut työtäkin vaikka olen riski-iässä. Ja palkannut "riski-ikäisiä" naisia miettimättä perhesuunnittelua.
Mihin minä puutun on se että jos sinulla on jo muksu mahassa niin on kieltämättä kiusallista jos aiheesta ei voi puha. Ja pahimmillaan kuten joku alkupäässä sanoi, panttasi tietoa ihan viimeiseen saakka.
Mä voin laittaa käden sydämmelle ja sanoa että voin ehdottomasti palkata sen raskaana olevankin. Mutta on se viimeistään sanottava kun aletaan töitä tehdä. Ihan viimeistää. Muuten menee maku ja pahasti. Ja valitettavasti jos se että en tykkää alaisen salailusta tekee minusta paskan esimiehen niin voi voi. Mä koitan vaan ajatella niitäkin jotka on siellä työssään jo nyt ja tarttisivat kiireesti apua työtehtäviinsä eikä useita harjoittelijoita puolen vuoden välein.