Törkeä pila

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:
mustaa huumoria :|
Mun mielestä erittäin epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan jos nauttii toisen hätäännyksestä ja vielä nauraa katketakseen päälle. Teeppä ap sama sille joskus, kerro tosiaan toi että sen äiti on kuollut!
Paitsi et se on oikeesti kuollu, niin että tuskin tulis suurena yllärinä. Onhan ap asiasta täällä kertonut.

Ihan järkkyä..mä saattasin tuos tilantees iskee luurin korvaan ja tilata taksin jolla kaahata sairaalaan..Ja ei kyllä sais ukko moista "pilaansa"anteeks.

Heitä sille ukolle joku päivä et jätän sut ku sun penis ei tyydytä mua,ku on niin pieni tms..Sit vaa alat rätkättää et hei se oli vitsi..Ainoa vaan et tuokaan ei oo niin paha ku miehes "pila"

tp
Törkeää pilaa todella. Mun mies ennen laski leikkiä vauvasta, että "isä laittaa sinut mikroon" tms. Onneksi on lopettanu tuommoset ja tiiän kyllä että ei tod laita mutta en tykkää tuollasesta huumorista. Miten kukaan voi omasta lapsesta viljellä noin raakaa huumoria.

FiiNes
Jos lapsesta meillä pilailisi (tai siitä siis että lapselle on sattunut onnettomuus) en varmaan kovin helpolla antaisi anteeksi. Ja jos vielä hätäännykselle nauraisi jälkikäteen :( Raivostuisin ihan totaalisesti, vaikka en kamala tiukkapipo mielestäni olekaan.

Eikä tulisi kyllä mieleenkään soittaa itse ukolle tyyliin "xxx on pudonnut hevosen selästä, ollaan sairaalassa..." En saisi anteeksi moista mauttomuutta itsekään...

Olen vähän taikauskoinenkin, enkä siksi halua, että tuollaisilla asioilla pilaillaan :(

WTF
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ällö äijä!!!

me ajettiin kesällä ihan oikeasti kolari matkalla langon lasten luo! soitin langolle, et ollaan ajettu kolari, käydään näyttämässä lapset lekurille ja katotaan jos tullaan... no kaikki oli kuitenni ihan ok ja lähdettiin synttäreille. anoppi naureskeli et joo se sanoi et olitte ajanu kolarin, hän ei sit oikeen tienny oliko se totta vai ei :eek: mä siihen et aika sairas mielikuvitus jos kolarin keksii... meni anoppi ihan hiljaseksi!
ei oikeesti tainnu ymmärtää et kolarissa olis voinu käydä huonosti

äiti täälläkin
Vaikka meillä isäntä vääntää vitsiä joka asiasta, ymmärtää hänkin kyllä sen, että jossain kulkee raja. Ei ikinä sortuisi pilailemaan tuollaisella asialla. Äärimmäisen typerä temppu !! Suorastaan sikamainen.

Yhteistyössä