Todella turha: Laitoin joulun alla fb-profiilin pois käytöstä UV:ksi asti

UV tuli ja meni. Minä, mega-addikti, en saa aikaiseksi aktivoida profiilia uudelleen käyttöön. Ensimmäiset 2 päivää ilman fb:ia oli ihan yhtä kärsimystä, kun olen tottunut ihan joka välissä kurkkimaan sinne, mitä uutta on tullut. Jotenkin outo tilanne tämäkin, ihan kuin joku lukko olisi päällä, että ei naamakirjaan enää. Mulla on siellä hallinnoitavia ryhmiäkin, niin siitäkin syystä olisi "järkevä" palata sinne takaisin :oops:
 
vierailija
Hyvä juttu! Mäkin koitan vähentää - poistin kännykän aloitusnäytöltä Fb:n kuvakkeen ja mitkään ilmoitukset ei pomppaa sieltä näkyviin, ainoastaan Messenger toimii erikseen. Millä oot tilkinny facetyhjyyttä? Itsehän olen joogannut sen ajan minkä ennen selasin ryhmiä ja sivuja, en suinkaan lueskellut täällä... (-___-)'
 
Milläkö olen tilkinnyt sitä tyhjyyttä? En millään järkevällä. :oops: Olen pelannut pelejä. No toki olen pari ikuisuusprojektia saattanut valmiiksi, joihin en ole saanut aikaisemmin tartuttua.
Netflixistä olen katsonut sarjaa, enää pari jaksoa, niin olen saanut sen katsottua loppuun.
Minun pitäisi aktivoida se samperin fb-tili, mutta tässä vaan istun ja tuijotan tyhjyyteen, kun asiaa edes vähän mietin :rolleyes:
 

Yhteistyössä