Todella todella kipeät tissit. Missähän vika?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Itselle tulee mieleen ekana kaikki pahimmat jutut, mutta missä voisi olla vika?
Välillä tissit on sietämättömän kipeät, ei kärsi edes koskea. Ja kun ottaa liivit pois tekisi mieli itkeä. :,(

Mistä tämä tämmöinen voisi johtua?
 
Mulla oli Yasmin pillereiden kanssa noin aina koko kierron ja tyhjennusvuoto päivinä eivät olleet kipeät.

Nyt ilman ehkäisyä ja aina viikko ennen menkkoja alkaa tissit kipeytyä.

Ihan normaalia. Joskus kipeämmät joskus vähän vähemmän kipeät.

Ja sanomattakin varmaan on selvää että silloin kun vauva syntyy ja maito nousee niin silloin on tissit TOSI TOSI TOOOOOOSI kipeät ja tuntuu että ne räjähtää jos edes hipasee.
 
Ei ei, raskaana en ole. Pillereitä syön, käytössä yasminellet.
Kerran kuussa ovat kipeät, mut ei menkkojen aikaan vaan kipu alkaa noin 1,5viikkoa ennen menkkoja ja kestää pitkään.
Kipua voi verrata siihen kipuun joka tuli kun tissit ovat räjähtämäisillään maidosta. Ja mulla korkea kipukynnys kyllä.
Lisäksi tissit ovat todella turvoksissakin tuolloin.

Ja ihmettelen koska ei mulla ennen oon tälleen olleet kipeät, ehkä puolsin vuotta ollu nyt tämä uusi juttu..
 
[QUOTE="vieras";28295026]On.[/QUOTE]

Tämähän ei ole minun vastaamani..

Ei ole mielestäni muita muutoksia, yritin mieheltäkin muttei hänenkään mielestä näy mitään muutosta. Turvotusta kyllä.
 
Minulla on samaa. Muitakin omituisia oireita on tullut parin vuoden aikana, mitä ei ole ennen ollut. (Ja olen jo yli 30-vuotias, että kyse ei ole mistään nuoruuden muutoksista.) Minulla on myös kamalaa väsymystä välillä. Itse ajattelin, että kyse on jostain hormoneihin liittyvästä, koska oireet näyttävät seuraavan kiertoa. Kysyin lääkäriltä, mutta häntä ei pahemmin näyttänyt kiinnostavan. Ehkä pitäisi etsiä parempi lääkäri...
 
[QUOTE="vieras";28295598]Minulla on samaa. Muitakin omituisia oireita on tullut parin vuoden aikana, mitä ei ole ennen ollut. (Ja olen jo yli 30-vuotias, että kyse ei ole mistään nuoruuden muutoksista.) Minulla on myös kamalaa väsymystä välillä. Itse ajattelin, että kyse on jostain hormoneihin liittyvästä, koska oireet näyttävät seuraavan kiertoa. Kysyin lääkäriltä, mutta häntä ei pahemmin näyttänyt kiinnostavan. Ehkä pitäisi etsiä parempi lääkäri...[/QUOTE]

Olen sinua neljä vuotta nuorempi.
Ja sama homma lääkäreiden kanssa, ei kuunnella.
 

Yhteistyössä