Todella suuri ongelma

Onneksi miehesi löytyi hengissä! Ja onneksi huolestuit miehestä noin pian, niin hän pääsi nopeasti hoitoon. Moni olisi voinut odottaa aamuun. :flower: Paljon jaksamista koko perheellenne, toivottavasti mies tulee pian kuntoon!

Ihmettelen kyllä eräiden asennetta tällä palstalla. Ensin ollaan hirvittävän uteliaita ja myötätuntoisia, sitten moititaan kun ap ei raportoi uusimpia käänteitä heti, ja lopuksi aletaan kaivaa yksityiskohtia ja epäillä provoksi. Ei kovin hyväntahtoista...
 
Kas kummaa
Eipä kukaan uskalla epäillä mustana provoks tai satuolennoks. Todella ikävää epäillä toista huomionhalusta - tapa kai hakea sillä itselleen huomiota. Minä kans yks niistä joka ei olis malttanu mennä nukkumaan ja aamul oli mielessä, että pitää tulla tarkistamaan tilanne. Ihanaa, että mies löytyi ja otit vakavasti katoamisen. Toivotaan pikaista paranemista ja jaksamista kaikille!
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja rva De Maflen:
Kiitos kaikille myötäeläjille. Anoppi ilmeisesti kirjoitti tuon viimeisen viestin, poissa, kiitos. Itse olin jo matkalla sairaalaan. Mies löydettiin autostaan satamasta. Sairaskohtauksen oli kuin olikin saanut, on nyt tajuissaan mutta vielä ei osata sanoa mistä oli kyse. Mies ei itse muista mitään.
Koko yön valvoneena on tässä itsellänikin pää sekaisin enkä oikein tiedä missä mennään. Mutta sukujuhlat on meidän osalta ainakin peruttu nyt. :'( Vielä kiitos kaikille. Tulen kertomaan lisää kunhan tiedän enemmän. Nyt suihkuun ja pitää yrittää syödä jotain.
luojankiitos. anopin viesti pelästytti koko palstan. jaksamista koko perheelle. toitovottavasti mies paranee pian ja selviää mitä tapahtui. tuo ettei muista viittaa kyllä epileptiseen suuntaan ja sehän on suhteessa yleistä muutenkin mutta etenkin jos aivot kokeneet joskus trauman.
:hug: :hug: :hug:
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mulle tuli heti mieleen et tää on täyttä vedätystä, eka ei halua anoppiaan mukaan etsimään miestään mut kumminkin naapurin nainen käy :whistle:

Tämä nyt menee jo saivartelun puolelle, mutta kyllä minä vastaavassa tilanteessa haluaisin mukaani parhaan ystäväni tai naapurin, kuin anopin jolla on enemmän oma lehmä ojassa... Mutta tämä olikin vain mun ajatus. Ja jos pahin on tapahtunut, niin shokissa saattaa ajatella mitä ihmeellisimpiä ajatuksia!

Ap:lle :hug: oli tilanne mikä tahansa, täällä olet ajatuksissa ja rukouksissa!
ja eikös ap itse sanonut ettei tahdo appea/anoppia kun oma lehmä ojassa ja mies ei tahtoisi heitä sotkettavan enempää juttuun mukaan
 
vieras
Minäkin luin tätä juttua jo yöllä ja sitten heti aamulla ensimmäisenä. Pääasia on, että miehesi on nyt hyvässä hoidossa. Voit uskoa, että elän hengessä mukana, sillä minun mieheni sai vuosi sitten aivoinfarktin, vain vähän ennen lapsemme syntymää. Meillä on nyt kaikki hyvin; toivottavasti pian teilläkin! Jakselkaahan, koko perhe!
 
Mä jo yöllä pelkäsi pahinta,onneksi kuitenkin miehesi on hengissä.Oli pakko tulla heti koneelle päästyäni tarkistamaan mikä on tilanne.Olen niin helpottunut puolestasi,että miehesi on hengissä.

Jaksuja ja voimia teille kaikille,mielessä olette :hug:
 
Milla
On tuo kyllä aika ihmeellistä miten se sairaskohtaus sattui juuri sopivasti, kun teillä oli riitaa ja mies lähti matkoihinsa. Ja tuo anoppi-juttukin kuulostaa aika oudolta. Epäilen provoksi.
 
ProvokaattorinPeppu
"Epäilen provoksi." Heh, justiinsa! Nää on taas näitä:D Epäilepä Milla ihan rauhassa, jos mielesi siitä paranee:)

Ap:lle ja koko perheelle suurensuuri *jaksuhalaus* ja voimia!
 

Yhteistyössä