Todella suuri ongelma

Riideltiin miehen kanssa, mikä nyt ei ole niin kummallista sinänsä.. Ja kuten tavallista mies poistui kotoa riidan päätteeksi. Riita ei ollut mitenkään vakavampi kuin ennenkään. Yleensä on aina soittanut tai vastannut puhelimeen parin tunnin kuluttua ja puhunut asioista.

Nyt, ei mitään. Tapahtuneesta on jo 5 tuntia. Lähti autolla. Olen soittanut anopit ja serkut ja ystävät läpi eikä kukaan tiedä mitään.
Mielessä kummittelee kaikista pahin... Ei ole vielä pitkäkään aika kun mies oli auto-onnettomuudessa josta nipin napin selvisi hengissä ja totta kai elättelen mielessäni kauhukuvia nyt.... :'(
 
Aivan, mutta kun tämä ei ole miehen tapaista... Tietää että huolehdin niin aina on ilmoittanut olinpaikkansa jos ei sitten haluakaan tulla heti kotiin koska mököttää riidan jäljiltä...

Ja todellakin saa olla hemmetin hyvä syy tähän, minun raivolla kun ei ole rajoja jos sille päälle satun... :headwall:
 
samaa kokenut
Laita viesti miehelle jos puhelin kerran hälyttää.Ilmoita että soitat vartin sisään poliisille kun olet huolissasi.Eiköhän mieskin soita takaisin,tuskin poliisiasiaa haluaa tuosta.Jos siitä ei kuulu viestinkään jälkeen mitään niin sinuna ehkä soittaisin oikeasti jo...Eihän ole kyseessä itsetuhoinen tapaus??
 
Lapset ovat väliltä vauva - melkein täysi-ikäinen.

Olen laittanut kohta 20 viestiä eikä vastaa ja todellakin soitan poliisille kohta... Ei ole itsetuhoinen, normaali tasapainoinen mies ja riitakin koski sitä kuinka paljon wc-paperia ostetaan mökkireissulle että tuskinpa on jäänyt sitä asiaa mököttämään... :|
 
samaa kokenut
Suosittelen,ei ole kiva miettiä iltaa mitä on mahdollisesti sattunut.Toivottavasti asialle löytyy selitys!Ja jos tahallaan on vastaamatta niin tee todellakin selväksi ettei tuollaista suvaita jatkossa :p
 
Niinpä... Tekisi mieli itse lähteä sitä etsimään.... ja jos löytäisin sanoisin pari valittua sanaa ja jättäisin sinne miettimään tekosiaan...

Mutta ennen kaikkea toivon että tulisi ehjänä kotiin. Kun oli aiemmin auto-onnettomuudessa ihan toisella paikkakunnalla, tieto tuli hyvin äkkiä minulle tapahtuman jälkeen. Kaipa olisi nytkin tullut???? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rva De Maflen:
Niinpä... Tekisi mieli itse lähteä sitä etsimään.... ja jos löytäisin sanoisin pari valittua sanaa ja jättäisin sinne miettimään tekosiaan...

Mutta ennen kaikkea toivon että tulisi ehjänä kotiin. Kun oli aiemmin auto-onnettomuudessa ihan toisella paikkakunnalla, tieto tuli hyvin äkkiä minulle tapahtuman jälkeen. Kaipa olisi nytkin tullut???? :eek:
Kyllä todennäköisesti olisit jo kuullut jos jotain pahaa olisi sattunut.

 
Olen niin hermona että tärisen ihan... Piti vanhimmat tytötkin lähettää pihalle asuntovaunuun oleskelemaan ja nukkumaan kun en kehdannut sanoa että isänsä on kadonnut... :'(
Kävin katsomassa ja siellä istuivat television ääressä... Meinasi jo itku tulla siinäkin rappusilla.
Että raivostuttaa!!! Ja samalla niin surettaa!!! En tiedä miten olisin... Puhelin vieressä ja koko ajan yritän soittaa... :ashamed:
 
v
kauhee tilanne.koita nyt rauhottua ja ajatella,että jos jotain on sattunut (toivottavasti ei!!!)ni et voi asialle enään mitään.
kerta se on ensimmäineki ku mies vähän huomiota hakee ja on vastaamatta puhelimeen,mutta..vaikee tässä on mitään sanoa :hug:
 
Niin ja kun väsyttäisi ihan hirveästi, aamulla olen neljän jälkeen herännyt leipomaan sukujuhlia varten jotka pidetään huomisesta alkaen siellä mökillä... En jaksa enää käsittää mistä on kyse. Mies hakee huomiota minulta lähinnä sillä keinolla että nipistää takalistosta, ei näin... :D Nauran täällä väsyneenä... :ashamed:
 
Voi että, täytyy toivoa että miestäsi vain hävettää tyhmä suuttuminen eikä siksi kehtaa tulla kotiin eikä soittaa. Kyllä on silti ilkeästi tehty, teillä siellä ne tietkin hiukan erilaisia kuin täällä Pohjanmaalla.....
 
Ja viime yön valvoneena yritän vielä piristää että aikoinaan kun miestä joskus jouduin valvoen odottelemaan ajattelin että sen pahempaan ei olekaan - kun ei tiennyt missä toinen luuhaa.
Mutta viime yönä opin että vielä pahempaa on yrittää jäljittää ja odottaa täysjärkisenä murrosikäistä kotiin reissultaan. Ja känny tietty kiinni. Asia onneksi selvisi parhain päin mutta järki meinasi mennä.
Toivottavasti mies on jo löytynyt :hug:
 
vieras
Jos oisin sinä niin miehen palattua iskisin siltä hampaat kurkkuun. Onpa varsinainen vesipää kun vessapaperi-asiasta suuttuu niin että pitää isoa miestä ajokoirien kanssa jälestää.
 

Yhteistyössä