Todella runsaat menkat sektion jälkeen!? Muilla ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eka sektio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eka sektio

Vieras
Jälkivuoto loppunut jo aikoja sitten. Nyt menkat alkoivat ja ovat ihan hirvittävän runsaat. Koskaan kuukautiset ennen raskauksia eivät ole olleet näin runsaat. Sektio oli siis ensimmäinen minulle nyt. Onkohan tämä siis normaalia vai onko muilla ollut eroja sektion ja alatiesynnytyksen jälkeen alkaneissa menkoissa?

Verta tulee siis ihan siteen täydeltä. Side saatta olla aivan täysi parin tunnin kuluttua vaihdosta....

Mulla oli kans (takana 2 alatiesynnytystä ja 2 sektioo). Viimesin oli sektio ja sen jälkeen menkat olivat ihan älyttömät, side piti vaihtaa 1-2h välein. Ja ekat menkat kestivätkin 1,5vkoa. Nyt tullut toiset jo ja ei niin pahat ku ekat, mut muutosta huomattavasti aikaisempiin.

Voi että. Toivottavasti eivät jatku kovin kauaa. Kipujakin on, joten pelkään endometrioosin tulleen takaisin..tai jotain... :(

Onpa kiva vuotaa kuiviin. Jos ei kohta lopu tämä, niin pakko käydä hakemassa jotain vuotoa hillitsevää lääkettä.

Mulla muutamat ekat menkat sektion jälkeen (alkoi n. puoli vuotta sektiosta) oli aivan järkyttävät. Isoin tamponi piti vaihtaa pahimmillaan alle tunnin välein, kun normaalil vaihtoväli ennestäänkin runsaissa menkoissa oli 2-3 tuntia pahimpana päivänä. Onneksi tuo ilmiö ei kestänyt kovin kauaa, nyt on enää normaalin runsaat, ja tuosta on siis yli 5v aikaa. Kierto kyllä lyheni, ennen 25-30 päivää, nyt lyhimmillään 21 päivää.

Yhteistyössä