Onko kellään tullu hirveen runsaat menkat synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Eli siis mun synnytyksestä on jo 8kk ja kuukautiset on ihan epätodellisen runsaat, tokana ja kolmantena päivänä saa vaihtaa kaikista isointa tamponia 1-2 tunnin väleinkin välillä ja siltikin tulee läpi siteeseen, ja yöt ihan kamalia. kuukautisia on ollu nyt jo ainakin 6 kertaa. Nyt käytin Nuvaringiä kuukauden ja se vähän vähensi vuotoa, mutta aika runsasta siltikin on. Vuoto ei kumminkaan kestä kuin sen normi 5pv.

Oon miettinyt hormonikierukkaa, mut onko jollain kokemusta, vähentääkö se aina niitä vuotoja vai voiko vaan pysyä runsaana?

Mulla ei oo siis ikuna ollut näin kauheita menkkoja kun nyt tän tokan lapsen synnytyksen jälkeen (oli alatie), eka oli sektio ja sillon alko ihan normit kuukautiset.

Mulla on aina ollu runsaat, mutta synnytysten jälkeen ovat muuttuneet yhä runsaammiksi. Öisin Alwaysin yösiteitä saa käydä vaihtamassa vähän väliä ja silti aamulla valuu suurinpiirtein reisiä pitkin... :/

no oletteko yrittäneet tehdä mitään asialle? meinaan siis tota hormonikierukkaa tai pillereitä? mulla menee hermot, pitäis tässä töihinkin palailla, miten siellä voi käydä tunnin välein vessassa ja sit kun kotona pääsee vielä pesullekin hyvin. AAAAAARGH

Täällä yksi jolla ihan sama homma! Ennen synnytystä oli ihan normaalit menkat tai ehkä jopa niukat. Nyt on jotain ihan hirveetä, synnytyksestä pian vuosi.
Pillereiden aloitusta olen miettinyt. Mutta eikös minipillerit joillakin ole lisännyt vuotoa? Jotain sen suuntaista olen täältä lukenut.

Yhteistyössä