Todella NOLOA kysyä(liittyen seksiin).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolous

Vieras
Olen nyt vihdoinkin päättänyt rohkaista ja kysyä tätä noloa kysymystä :/
Kun harrastatte seksiä(ilman kondomia ), niin eikö teitä häiritse sperma sisällänne? Peseydyttekö heti seksin jälkeen? Tai oikeastaa kysymykseni on, että pysyykö "se"sisällänne? Itsellä heti "ruikahtaa" kaikki pihalle tai silloin heti, kun nousen seisomaan ja heti kyllä kaikki pihalla. *Noloa* Onko tää "normaalia"?

Heti kun mies irrottautuu, pistän käden alle ja ravitan vessaan pesulle. Kyllähän se vähän inhottavaa on kun valuu sitten jonkin aikaa. Eli side tai papru on oltava seuraavat tunnit..

Alkuperäinen kirjoittaja nolous:
Olen nyt vihdoinkin päättänyt rohkaista ja kysyä tätä noloa kysymystä :/
Kun harrastatte seksiä(ilman kondomia ), niin eikö teitä häiritse sperma sisällänne? Peseydyttekö heti seksin jälkeen? Tai oikeastaa kysymykseni on, että pysyykö "se"sisällänne? Itsellä heti "ruikahtaa" kaikki pihalle tai silloin heti, kun nousen seisomaan ja heti kyllä kaikki pihalla. *Noloa* Onko tää "normaalia"?

???
no ihan vaan siltä varalta, että olet tosissasi:

- eri miesten sperma käyttäytyy eri lailla. toisilla se on litkua, toisilla tahmasempaa. normaalia vaihtelua.
- myös naisten toosat on erilaisia. toiset osaa lihastensa avulla pitää mällit sisällä eikä valu, toiset ei. normaalia sekin.
- käyn pesulla seksin jälkeen, mutta en ala suihkua sisälle tunkemaan kaikkien siittiöiden eliminoimiseksi.
- niin pysyykö mikä "se" sisällä? jos vehkeestä puhut niin pysyyhän se, ellei sitä ulos ota.

mä loikoilen selälläni niin kauan kun en jaksa mihinkään ravata. sitten kun nousen otan paperia alle ja hilpaisen veskiin ja annan valua sinne pönttöön. en mä mitään siteitä laita niin kun joku tuolla kertoi tekevänsä. jos pöksyt vähän kostuu jälkeenpäin niin ei mua haittaa, saa ne vaikka vaihdettuakin.

Sperma on kyllä eritteistä kohta ällöin. Se kun jää tuonne toosan sisään muhimaan, niin römpsä haisee kamalalle vaikka pesisi sata kertaa ja ponnistelisi liemiä ulos.
Meillä on yhteensopivuusongelma eritteitten kanssa ja lapset saatiin lähinnä hoidoilla.
En kehtaisi aina käyttää niitä ihmeaineita, joita nolosti telkkarissakin mainostellaan.

Kauhulla odotan iltaisin, milloin mies ehdottelee taas. Kumi on kamala myös, mutta mieluummin käyttäisin sitä mutta kun mies ei tykkää kun ne ahistaa pippeliä.

No meillä ainakin vaihtelee se, että pysyykö sperma sisällä vai ei. Välillä se on niin "löysää" että valuu saman tien ulos vaikka makaisin sängyssä selällään ja koittasin pitää sen sisällä. Yleensä kuitenkin on paksumpaa ja pysyy sisällä, kun pidättelen lihaksilla, eikä haittaa vaikka nousisin ylöskin niin ei valu. Käyn kyllä aina heti pesulla seksin jälkeen.

Ja silloin kun on tuollaista paksumpaa niin kestää tosi kauan että tulee ulos, yleensä jos illalla on puuhailtu niin aamulla laitan vielä siteen housuihin kun se valuu vasta päivän mittaan pois..

me jäädään aina makoilee sisäkkäin joksikin aikaa ja sitten jonkun ajan kuluttua meen veskiin ja huuhtasen suihkulla.
ei se sentäs valu ku joku niagara. jos valuuki, ni so what. lakanat vaihdetaan.

Yhteistyössä