Tissikuva kännykässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisbett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisbett

Vieras
Mitä mieltä olette tästä: Miehelläni on jostain tilattu tissikuva kännykässä taustakuvana. Tästä suivaantuneena päätin minäkin laittaa kännykkääni komean miehen kuvan. Ajattelin, että mieheni ymmärtäisi, miten loukkaavaa hänen käytöksensä on.

Mutta ei. Hän vain nauroi kuvalle ja jatkoi askareitaan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Eivätkö miehet välitä tällaisesta laiskinkaan? Minua niin suututtaa. Miten saisin hänet ymmärtämään, että tuo on sopimatonta käytöstä minua kohtaan? Minusta tuntuu, että hän himoitsee vain suuria lolloja, enkä minä riitä hänelle. Auttakaa!

silmä ei osaansa ota, joten nauti sinäkin vaan siitä komeasta miehen kuvasta. Ole sitten vasta huolissasi, jos joku "tissimissi" alkaa miestäsi jahdata! ;-) Miehet on ikuisia "poikasia", joita vain huvittaa ihailla isoja lolloja, mutta eivät kuitenkaan mene sellaisten kanssa naimisiin!

hieman mautonta sanoisin... nuo tissikuvat taitavat kuulua enemmänkin nuorison ja vähemmän sivistyneiden aikuisten valikoimiin...

ja varsinkin jos parisuhteessa elää niin pientä toisen huomioimistakin voisi odottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja yet another male:
hieman mautonta sanoisin... nuo tissikuvat taitavat kuulua enemmänkin nuorison ja vähemmän sivistyneiden aikuisten valikoimiin...

Höpö-höpö! Minä olen aikuinen mies (40+) , minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja Mensan jäsenkortti. Silti minulla on kännykän taustakuvana lähikuva vitusta. Että silleen, ei pidä yleistää!

Alkuperäinen kirjoittaja Pixeli M:
Tuskin nyt joku pieni tissikuva kännykässä kaataa koko maailmaa. Jos se piristää miehen oloa niin siitä vaan.
Juuri näin! Jos moinen kuva tuo iloa miehesi elämään, niin sinäkin voisit lopettaa murehtimisen ja olla iloinen hänen puolestaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tupuna67:
Alkuperäinen kirjoittaja Pixeli M:
Tuskin nyt joku pieni tissikuva kännykässä kaataa koko maailmaa. Jos se piristää miehen oloa niin siitä vaan.
Juuri näin! Jos moinen kuva tuo iloa miehesi elämään, niin sinäkin voisit lopettaa murehtimisen ja olla iloinen hänen puolestaan :)

Jaettu ilo on paras ilo..;)))

Alkuperäinen kirjoittaja vielä eräs miespuolinen:

Höpö-höpö! Minä olen aikuinen mies (40+) , minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja Mensan jäsenkortti. Silti minulla on kännykän taustakuvana lähikuva vitusta. Että silleen, ei pidä yleistää!

Hyi hemmetti! Kakaran tasolla taidat kaikesta "ulkoisesta kultauksesta" huolimatta olla! Kenties et ole koskaan onnistunut solmimaan oikeaa parisuhdetta elävään naiseen - sorry vaan, mutta sellainen mielikuva minulle tulee miehestä, jolla on tuollainen taustakuva puhelimessa ja vielä tuolla iällä! Jos olet sinkku ja haku päällä, kannattaa siis ihan tosissaan harkita taustakuvan vaihtoa...

Hyi hemmetti! Kakaran tasolla taidat kaikesta "ulkoisesta kultauksesta" huolimatta olla! Kenties et ole koskaan onnistunut solmimaan oikeaa parisuhdetta elävään naiseen - sorry vaan, mutta sellainen mielikuva minulle tulee miehestä, jolla on tuollainen taustakuva puhelimessa ja vielä tuolla iällä! Jos olet sinkku ja haku päällä, kannattaa siis ihan tosissaan harkita taustakuvan vaihtoa...[/quote]

Ei kai ikä merkkaa mitään vaikka on tissikuva? Tuskin!! Tarkoitat sitten että kun mies on tietyssä iässä niin hänelle ei ole sallittu tissikuvia? Höpö, höpö sanon minä. Pääasia onkin että jos sille miehelle tulekin hyvä mieli juuri sen takia niin sehän on pääasia!!

minä ymmärrän Lisbettiä. kyllä se on minusta ennemmin normaalia että tuommoisesta pahoittaa mielensä kun että on iloinen siitä että mies on kiinnostunut vieraiden naisten kuvista. Minusta sinun kannattais rehellisesti kertoo miehellesi miltä se sinusta tuntuu.

Minä olen varmaan sitten ihan outo lintu, kun ihan huumorimielessä ja miestä ilahduttaakseni olen ostanut hänelle joskus alastomia naisten kuvia sisältävän kalenterin ja ladannut tietsikalle alastomia naisia sisältävän näytönsäästäjän. Oma itsetuntoni näet kestää photoshopattujen kuvien rinnalla. Kuviahan ne vain ovat, ja kyllä ihan huumorilla otan kaiken tuollaisen. Sitä paitsi, kaikillahan meillä on vaatteiden alla alastomuus.
Jos jostain syystä ahdistuu kuvista, on tietysti hyvä kertoa miehelleen. Mutta täytyy myös miettiä sitä perinpohjaista syytä, miksi ahdistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja naisen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja vielä eräs miespuolinen:

Hyi hemmetti! Kakaran tasolla taidat kaikesta "ulkoisesta kultauksesta" huolimatta olla! Kenties et ole koskaan onnistunut solmimaan oikeaa parisuhdetta elävään naiseen - sorry vaan, mutta sellainen mielikuva minulle tulee miehestä, jolla on tuollainen taustakuva puhelimessa ja vielä tuolla iällä! Jos olet sinkku ja haku päällä, kannattaa siis ihan tosissaan harkita taustakuvan vaihtoa...

Joo joo, entisenä siivoojana voin todistaa että kaikissa miesvaltaisissa työpaikoissa on tissinkuvia riipustettu sinne tänne ja tietokoneiden näyttöjä koristelevat mitä kauniimmat naiset! Olivat miehet sitten minkä ikäisiä tahansa tai missä ammatissa tahansa (postinjakaja, toimistorotta, mekaanikko, esimies...) niin kyllä niitä tissinkuvia löytyy ainakin työpaikalta jos ei kännykästä! Meneppäs hyvä "naisen mielipide" miehesi työpaikalle tarkistamaan tai jos ei miestä ole niin minne tahansa miestyöpaikalle. Yllätyt pahemman kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja vanhoillinen:
minä ymmärrän Lisbettiä. kyllä se on minusta ennemmin normaalia että tuommoisesta pahoittaa mielensä kun että on iloinen siitä että mies on kiinnostunut vieraiden naisten kuvista
Onhan tuollainen toki lapsellista ja sinällään miehelle niin kovin tyypillistä käytöstä ;) Olen kuitenkin sitä mieltä, että koska en itse ole täydellinen, en voi sitä mieheltänikään edellyttää. Harmitontahan tuo tissikuvien tiirailu kuitenkin lopulta on, eikä maailmassa koskaan ole liikaa hyvää mieltä!

Jos nyt jolle miehelle tule hyvää olo ja mieltä kun katsleee tissinkuvia niin annataan hänet sitten nauttia niistä. Mitäs sitten pitäsi tehdä kun mies menee vaikkapa etelään matkoille? Siellä rantsuilla on paljon paljasta rintaa ja oikein ilo silmille katsottavaa ;)

Pixelin kanssa olen ihan samaa mieltä, mitä sitä nipottaa yhdestä kuvasta. Ei se nyt ole maailman isoin asia sentään.. Jos toisi kotiin vieläpä sellaisen naikkosen.. niin sitten voisi olla huolissaan.
Kyllä se mies sinua rakastaa joka tapauksessa, olkoot mitä kuvia kännykässä.
Voi, voi, maailmassa on varmasti suurempiakin huolia, enkä soisi niitä alkuperäiselle kirjoittajallekaan.. Sanoisin, että varmasti muuttuisi elämänkatsomus.. eikä pikkuasiat enää painaisi tuohon malliin..

että laittaa vitun kuvan kännykkään. Tommosta irstailijaa en huolis. Taidat ola poikamies tai muuten vain puutteessa oleva tai peräti seksihullu, joka töissä puhelee naisille rivoja ja ehdottelee tuhmia. Mun mies ei laita kännyyn irstaita kuvia. Ei ole koskaan ollut.

Mielestäni naisen kuva kännykässä osoittaa muutaman jutun miehen aivotoiminnasta.

koska se ei ole runkkaamista varten, eikä siksi että mies jatkuvasti jaksaisi katsoa sitä.
Se on siinä osoituksena siitä , että mies on HETERO, kykenee asettumaan naisen yläpuolelle, tekee mitä HUVITTAA (vaikka ei huvittaisikaan, niin se pitää osoittaa)

elikkä mielestäni se on lapsellista kapinointia, typerää kukkoilua, ja kertoo miehestä enemmän kuin tuhat sanaa.

Koska mistä tulee ihmiselle mieleen, että haa: laitanpa alastoman naisenkuvan kännykkääni päälimmäiseksi.

Ei se ainakaan mitään esteettistä silmää ole, koska kännykuvat on kyllä aika surkeita vaikka miten hieno puhelin.

Se on kuten joku voiton merkki, amuletti.
Ja miksi miehellä kiinnostaa juuri tuollainen amuletti, eikä jokin järkevämpi ja merkityksellisempi juttu, joka muistuttaisi hänelle jotain,.

esim. jin ja jang merkki, joku keijona tai muu peto joka muistuttaa hänelle että olla sinnikäs ja jalomielinen..huonoja esimerkkejä mutta ymmärtänette asian ytimen.

Ei, siinä pitää olla alaston naaras, koska mies on epävarma itsestään ja haluaa olla sika vaimolleen.

Olennaista ei ole se, kuinka "vakava" asia on yksi kuva. Ei kovinkaan. Mutta miksi juuri kännykkä, tai autotallin seinä, tai muu näkyvä paikka. Siksi koska mies haluaa olla sika,.se on hänen elämänihanteensa.

Ota miehestä pari kuvaa digikameralla. Ensiksi voit laittaa esimerkiksi lähikuvan miehesi vehkeestä kännykkäsi taustakuvaksi. Jos mies ei halua, että käytät sitä taustakuvana, niin vaihda tilalle esimerkiksi sellainen kuva, jossa hän istuu housut kintuissa paskalla tai vaikkapa nukkuu ilman rihmankiertämää sammuneena kuorsaten. voithan sanoa, että tämä ei haittaa sinua yhtään. Ehkä sillä tavalla mies tajuaa, että ihmiset suhtautuvat eri tavoin asioihin. vaikkei joku asia juuri itseä hetkauta, niin omaa puolisoa asia saattaakin ärsyttää.

On aivan eri asia pitää naisen kuvia piilossa esim. tietokoneella. Silloin ne eivät ole muille julistamista varten, vaan omaa katselua varten.

Mielestäni naiset haksahtavat aina typerästi siihen ansaan, että loukkaantuvat nimenomaan siitä että eivät muka "riitä" miehelle koska mies katsoo isoja lolloja.

Se on sivuseikka, koska voisin itsekin katsella isoja kikkelinkuvia ihan mielelläni, miehen ollessa silti täysin riittävä livetoimintaan. Minä loukkaantuisin sensijaan siitä, että mies haluaa osoittaa tämän eroottisen katselukiinnostuksensa kaikille, ja on siitä erityisen ylpeä.

Seksi ei olekaan enää vaimon ja miehen välinen asia, tai sitten runkkaamista, vaan miehen täytyy ripustaa tissikuva jonnekin, josta vaimo voi sen nähdä, ja kaikki jotka paikalle osuvat. Näin hän minun mielestäni loukkaa vaimoaan, vieläpä epäreilulla tavalla koska tuo on sellainen temppu jota vaimo ei voi tehdä miehelle: jos vaimo laittaisi molonkuvia kännykkäänsä, hänelle vain naurettaisiin. Kuten nauretaan miehillekin, mutta heidän typeryyteensä on jo totuttu niin että sitä halveksuntaa ja huvittuneisuutta ei kukaan enää jaksa heidän naamaansa hieroa.

Yhteistyössä