Tissibaarissa käynti (ja sen aiheuttama ongelma....)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei loppuneet, mietin vain, oletkohan edes oikeasti mies vai joku eunukki. Mitä ihmettä oikein jankkaat ja lässytät -sanot vaimollesi että jätit tahallasi kertomatta koska pelkäsit hänen suuttuvan ja vasta sen jälkeen tajusit että se oli virhe. That's it. Ja jos eivät ihmisten neuvot tai mielipiteet kelpaa, niin ala vetää. Olet melkoisen riidanhaluinen idiootti.

Alkuperäinen kirjoittaja BL:
Alkuperäinen kirjoittaja tip tap:
Olen aivan sama mieltä asiasta. Ap. on tahallisesti jättänyt asioita kertomatta vaimolle koska oli jotain muutakin säpinää. Ole sinä ap rehellinen vaimollesi ja kerro hänelle totuus!!!!!

Sorry vaan mutta saanko kysyä kenelle sinä oikein kommentoit? Mikä tai kuka Ap. ?

Ap olet sinä eli alkuperäinen eli ketjun aloittaja :-)

ole MIES ja tunnusta itselles että olet ollut epärehellinen SALATESSASI tissibaarijutun. Kumma suhde teillä jos ei tuollaista saada keskennään puitua. Vertaapa asiaa tästä näkökulmasta: vaimosi on käynyt miesstripparin pakeilla ja kun kysyt, missä hän on ollut, hän sanoo "kaupungilla". Miesstrippaaja on tehnyt töitään kaupungilla, mutta vaimosi jättää sinulle olennaisen kertomatta. Miten suhtaudut -onko hän rehellinen? Mieti.

Eipä tuossa ole tuon "fiksumpaa tapaa". Itse jätit sanomatta missä olitte, vaikka sitä suoraan kysyttiin. Pesaan aiempia kommentteja, turhaan otat viatonta palkokasvia nenääsi moisesta, jos vastaukset ei miellytä.

Kerro vaimollesi niin miten jo aiemmissa viesteissäni neuvoinkin. Miksi teet itse asiasta härkäsen, jos syytä ei ole. Vastaajien vika se ei nyt ainakaan ole, jos et itse ole rehellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Seija T.:
Ei loppuneet, mietin vain, oletkohan edes oikeasti mies vai joku eunukki. Mitä ihmettä oikein jankkaat ja lässytät -sanot vaimollesi että jätit tahallasi kertomatta koska pelkäsit hänen suuttuvan ja vasta sen jälkeen tajusit että se oli virhe. That's it. Ja jos eivät ihmisten neuvot tai mielipiteet kelpaa, niin ala vetää. Olet melkoisen riidanhaluinen idiootti.

Höpöhöpö. Minähän nimenomaan pyysin ihmisten neuvoja tähän. Ja kuka tässä alkoi riitaa haastamaan? Lue ensimmäinen itse postauksesi uudelleen ja ihmettele sitten. Ei nuo "neuvot" kyllä tässä juurikaan auta. Edelleen koko ajan vaan ohenevat ohenemistaan nuo sinun argumenttisi....

Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Olen aivan sama mieltä asiasta. Ap. on tahallisesti jättänyt asioita kertomatta vaimolle koska oli jotain muutakin säpinää. Ole sinä ap rehellinen vaimollesi ja kerro hänelle totuus!!!!!

Sorry vaan mutta saanko kysyä kenelle sinä oikein kommentoit? Mikä tai kuka Ap. ?

ÖÖ, tuota, kyllä mulla siellä ensimmäisessa postauksessa lukee ihan vaan sama BL kuin kaikissa muissakin postauksissani.

Minusta tuo Seija T:n ohje "sanot vaimollesi että jätit tahallasi kertomatta koska pelkäsit hänen suuttuvan ja vasta sen jälkeen tajusit että se oli virhe. That's it" on varsin osuva ja hyvä. Mitä muuta ajattelit, että voisit tehdä?

No, annetaan vaihtoehtoisia neuvoja, kun nämä järkevän tuntuiset neuvot eivät käy:

- ala huutaa vaimollesi pää punaisena, että taidat itse pettää minua mennen, tullen ja palatessa, kun MINUA heti moisesta syytät tai

- kerro vaimollesi, että aiot tilata heti hänelle ajan muistitutkimuksiin, kun hän on unohtanut sinun kertoneen tissibaarikäynnistä tai

- suutu vaimollesi ja huuda, että etkö sinä taaskaan kuunnellut minua, kun kerroin iltamenoistani, että et taida välittää minusta tuon taivaallista, kun et ikinä kuuntele, vaan jotakin kauniita ja rohkeita siinä samalla katselet ja olet vain kuuntelevinasi, ja sen jälkeen aloitat viikkojen kestävän mykkäkoulun.

Olisikos tällaiset neuvot nyt sitten parempia kuin jo saamasi...

Ap, älä ota herneet nenään kun saat kommentteja mitä ei sinua mielyttää. Muista että itse aloitit tämän vinkumiseen. Sen kun leikkiin ryhtyköön, sen myös kestäköön! Sitäpaitsi, olisit vaan ollut rehellinen vaimollesi. Nyt kipin kapin kotiin ja kerro vaimollesi miten paljon hän sinulle merkitsee!
En minä suinkaan ole ottanut herneitä nenääni, pois se minusta. Esitin vaan oman näkemykseni asioista näille joillekin kommentoijille. Sinunko mielestäsi tämä on jotain "vinkumista"? Ellei sinullakaan ole mitään fiksua kommenttia niin jätä pliis kommentoimatta.

Ja minä esitin minun näkemykseni! Itsehän pyysit kommentteja!!! Jos ne ei kelpaa niin voithan poistua täältä jos et kestää porukan ajatuksia.

Olen sinulle neuvoni antanut, mutta sinä sössötät argumentoinnin puutteesta. En enää viitsi edes lukea tätä ketjua, sinähän olet ihan naurettava jankkaaja.

Kun jalkaa ei tee enää niin mieli polkea täällä, niin menehän kotiisi ja leiki aviomiestä. Ei sinulle kukaan osaa taivasta aukaista, tee se itse.

[/quote]

[/quote]
ÖÖ, tuota, kyllä mulla siellä ensimmäisessa postauksessa lukee ihan vaan sama BL kuin kaikissa muissakin postauksissani.
[/quote]

Lukekoot siellä ensimmäisessä vaikka Erkkimerkki, mutta tuo ap-lyhenne siis tarkoittaa alkuperäistä, ketjun aloittajaa, henkilöä, joka kirjoitti ketjuun ensimmäisenä - eli tässä tapauksessa se henkilö olit sinä, ei se ap nimimerkkiin viittaa... Paitsi että taidat nyt kyllä vedättää meitä, kyllähän sinun täytyy tuo ymmärtää...

Otsikko on: "Tissibaarissa käynti (ja sen aiheuttama ongelma….) "

Jopas tuli tissibaarissa käynnistä ongelma monelle ihmiselle! Osa on polttanut jo hihansa "ongelman" takia ;D

[/quote]
[/quote]

Lukekoot siellä ensimmäisessä vaikka Erkkimerkki, mutta tuo ap-lyhenne siis tarkoittaa alkuperäistä, ketjun aloittajaa, henkilöä, joka kirjoitti ketjuun ensimmäisenä - eli tässä tapauksessa se henkilö olit sinä, ei se ap nimimerkkiin viittaa... Paitsi että taidat nyt kyllä vedättää meitä, kyllähän sinun täytyy tuo ymmärtää...
[/quote]

Aha, Ok, selvä. Nyt ymmärrän. Tuo on sitten lienee joku tapa, ei ollut minun tiedossani. No ensi kerralla sitten tiedän.
En tosin vaan ymmärää miksi et voinut käyttää nimimerkkiäni.

Aika naurettava ap. kysellä täällä mielipidettä. Taitaa olla ihan saamaton mies. Todella lapsellista ja ei aikuismaista käytöstä. Jotkut miehet ovat näköjään naisen talutusnuorassa..

Sekoitat epärehellisyyden ja valehtelun. Ei muuta. Tyypit jakavat neuvoja hyvää hyvyyttään ja sinä kiukuttelet -en haluaisi olla vaimosi housuissa jos olet tuollainen moukka. Tänne ei kannata tulla riitelemään jos on itse mokannut.

Ensin sinä kysyit neuvoja porukalta täältä miten saat hoidettu tämä vaikea tilanne! Eikös vaan? No poju saa vastauksia mutta ne ei nyt vaan kelpaa koska hän ei näköjään kaipaa kommentteja!! Hmmm....mitä toi ap oikein haluaa sitten?

Jos et todellakaan tiedä mitä ap tarkoittaa niin jätä pliis kommentoimatta, koska silloin näytät olevasi ihan pihalla kuin lumiukko! Ota kaikki kommentit positiivisesti vastaan. Paras tapa hoitaa tämän jutun että menet nyt kotiin täältä, suljet sen tietsikan ja menet puhumaan vaimollesi! Ei se sen kummempaa ole...meinaan jos olet todella mies!

Alkuperäinen kirjoittaja C==3:
MITÄ tuo mies oikein haluaa? Vastauksia? Niitä on tullut jo roppakaupalla, eli kertokoon sen mitä täällä pohtiikin. Vitun ääliö.

Sinähän fiksulta kaverilta vaikutat. Niin on tullut vastauksia. Olenkos minä jossain väittänyt päinvastaista?
Ai "vitun ääliö"? Kerro toki lisää itsestäsi ja perheestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja tip tap :

Ensin sinä kysyit neuvoja porukalta täältä miten saat hoidettu tämä vaikea tilanne! Eikös vaan? No poju saa vastauksia mutta ne ei nyt vaan kelpaa koska hän ei näköjään kaipaa kommentteja!! Hmmm....mitä toi ap oikein haluaa sitten?

Jos et todellakaan tiedä mitä ap tarkoittaa niin jätä pliis kommentoimatta, koska silloin näytät olevasi ihan pihalla kuin lumiukko! Ota kaikki kommentit positiivisesti vastaan. Paras tapa hoitaa tämän jutun että menet nyt kotiin täältä, suljet sen tietsikan ja menet puhumaan vaimollesi! Ei se sen kummempaa ole...meinaan jos olet todella mies!

Ei helvetti :-D, lopeta sinä puolestasi jo tuosta ap:sta jankkaaminen. Mitä helvetin tekemistä sillä on minkään asian kanssa ja kommentoimisen kanssa.

Niin ja väittää ettei tiedä mitä ap tarkoittaa. Mies (jos hänet nyt voi sitä kutsua) yrittää vaihtaa puhenaihetta...he he.

????? Voi juma. Ei voi olla totta, älkää jaksako. Ehkä te keskustelupalstan "ammattilaiset" tiedätte tuon ap:n. Minä en tiennyt. Nyt tiedän. Eiköhän tämä asia ole jo loppuun käsitelty.

Alat vittuilemaan vastaajille! Not so liffiii..

Ehkä parasta että unhoitat koskaan mitään kirjoittaneesi. Itse kirjoitit aloituksen ja vastauksia sait! Noudata neuvoja.

Eipä tuosta sen enempää. Turhaan alat viestiisi vastanneille pullikoimaan. Hoida itse omat ongelmasi. Äläkä kysy jatkossa neuvoja avoimilta keskustelupalstoilta. Järkeviä neuvoja sait.

No niin, enköhän minä saanut jo tarpeeksi neuvoja muutamalta fiksulta kirjoittalta. Mä lähen nyt kotiin. Keskustelkaa keskenänee jos haluatte. Viikonloppuna en jaksa avata kontta oikeastaan koskaan. Toivottavasti homma on ohi maanantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja tip tap :

Ei helvetti :-D, lopeta sinä puolestasi jo tuosta ap:sta jankkaaminen. Mitä helvetin tekemistä sillä on minkään asian kanssa ja kommentoimisen kanssa.

Itsehän aloitit jankkamaan tuosta ap:sta! Sinähän aloit riitelemään ja väittelemään koska ei ollut tarpeeksi "hyviä" neuvoja sinulle. Loppujen lopuksi on vain yksi asia, eli itse olet mokannut! Tuolosta tämän ketjun ja anna se vaimollesi... Mutta luulen että et edes uskalla!

Yhteistyössä