B
BL
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tip tap :...ap lähtee vihdoinkin kotiin....![]()
Tämän verran vielä. Niin, mikäänhän ei pakota sinua lukemaan tätä ketjua ellei miellytä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tip tap :...ap lähtee vihdoinkin kotiin....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:kukaan naimisissa/vakavassa parisuhteessa elävä ei kuulu tissibaariin!
Kyseinen paikkahan eroaa tavallisesta baarista vain siinä, että siellä pääsee tuijottelemaan paljasta pintaa livenä! hyi
Alkuperäinen kirjoittaja kauuheeta:Onneksi joku järkeväkin vastaus sentään löytyy. Enimmäkseen on ollut ihan hirveetä nipotusta nuo vastaukset. Mikä siinä tissipaikassa käymisessä nyt niin kauheeta on. Ja miksi pitää toiselle luetella ja antaa yskityiskohtainen selostus kavereiden kanssa vietetystä illasta. Ja miksi ihmeessä toinen saa olla joku kuulustelija-syyttäjä-tuomari-jumala-tuomiontäytäntöönpanija.
Oma suhtaumiseni on, että mieheni on ihana eikä haittaa jos joskus eksyy kavareiden kanssa tissibaariin. Ja saa kertoa tai olla kertomatta.
Täällä on saivarreltu siitä, että onko pointti valehtelussa tai kertomatta jättämisessä. Mielestäni se, että siitä syntyy tuollainen haloo, on enemmänkin jotain epävarmuutta tai itsetunnon puutetta. Asian selvittäminen yleensä helpottuu, jos tiedostaa perimmäisen syyn. Väittely siitä onko valehdeltu vai ei, ei johda mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja parisuhdenainen:Vielä lisäyksenä, nykyinen mieheni valehteli - tai oikeammin huijasi - minua kerran, että hän on toisessa kaupungissa kaverinsa kanssa baarissa. Sitten illemmalla hän soitteli, että tulenko käymään hänen kanssaan vielä parilla, ja mennään sitten yhdessä kotiin. Sanoin, että en lähde sinne toiseen kaupunkiin saakka, ja hän sanoi, ettei siellä ole ollutkaan, että vähän vain huijasi minua, kun istuivat miesporukassa iltaa ja että hän oli sanonut sen "ollaan toisessa kaupungissa" -jutun lähinnä vitsinä.
Olin tästä todella loukkaantunut, ja sanoin, että jos hän olisi sanonut haluavansa ottaa muutaman ukkoporukassa, en olisi tykännyt pahaa ollenkaan, mutta huijaaminen tuntui pahalta. Hänkin pyysi anteeksi, ja sen jälkeen moisia "valkoisiakaan valheita" ole käytetty, sillä rehellisyys se maan perii![]()