Tiskialtaassa olla möllöttää puol metrinen kyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arkako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hhh";26646186]:O

mä soittaisin palokunnan :O hyi helvetti :O[/QUOTE]

Niin soittasin minäkin jos olisi lasten kanssa keskenään kotona eikä mies ehtisi käymään kesken töiden kotona, ja sitten kuulisin varmaan 10 vuotta palomiehiltä kuittailuja ko. tapahtumasta.

Hyi kamala, ei tää voi olla totta. Miehellä oli joskus käärme lemmikkinä. Kerran se köllötteli terraarion väärällä puolella. Oli aika rivakka herätys miehelle. Se oli kesälomalla ja mä lähdössä töihin. No se sai sen takaisin terraarioon. Aika pian tämän jälkeen elikko meni myyntiin.

Palokunnan kannalla mäkin olisin. Myrkyllinen vielä. Jos ois joku viaton rantakäärme, niin voisin hanskat kädessä koittaa saada sen siirrettyä. Luultavasti tippuis lattialle ja luikertelis jonnekin...

Alkuperäinen kirjoittaja KÄÄK!;26646258:
Palokunnan kannalla mäkin olisin. Myrkyllinen vielä. Jos ois joku viaton rantakäärme, niin voisin hanskat kädessä koittaa saada sen siirrettyä. Luultavasti tippuis lattialle ja luikertelis jonnekin...

:D

mä en todellakaan alkais googletteleen et mikäs luikero se toi on mikä mein tiskialtaassa on, lähtisin aika haipakkaan tahtiin kämpästä pihalle ja soittaisin samalla palokuntaa :D

• Tykkää
Reactions: Metis
Kassi/pussi valmiiksi auki, jollain (vaikka henkarilla tai paistinlastalla tai grillipihdeillä) hellän napakasti lieron pää tiskialtaan pohjaa vasten ja häntäpäästä ote ja nosto kassiin. Käärme ei pysty kääntymään kuin sivusuunnassa.

[QUOTE="hhh";26646279]:D

mä en todellakaan alkais googletteleen et mikäs luikero se toi on mikä mein tiskialtaassa on, lähtisin aika haipakkaan tahtiin kämpästä pihalle ja soittaisin samalla palokuntaa :D[/QUOTE]

No lähinnä tarkoitinkin jos sen tunnistais. Kyl aika moni erottaa Vaskitsan ja kyykäärmeen toisistaan. Kyllä mäkin ottaisin jalat alle jos en sitä tunnistais... Turha sitä on lähteä onnellaan leikkimään. Kaverin keittiössä oli kerran Vaskitsa, satuin olemaan siellä maalla heillä kylässä ja aamupalalla ihmeteltiin et mikä letku on keittiön lattialle ilmaantunut. Heidän perheen pää nappas kiinni ja roudas pihalle, mut se tunnistettiin heti Vaskitsaksi. Siellä tehtiin eteisremonttia ja ilmeisesti jostain sieltä oli luikerrellut kovalla helteellä sisälle viileämpään kun ovet oli auki...

AP tulethan päivittämään tilanteesi kun pääset. Hui.

Kassi/pussi valmiiksi auki, jollain (vaikka henkarilla tai paistinlastalla tai grillipihdeillä) hellän napakasti lieron pää tiskialtaan pohjaa vasten ja häntäpäästä ote ja nosto kassiin. Käärme ei pysty kääntymään kuin sivusuunnassa.

mä ottaisin kyllä niskasta kiinni niin ei pääse haukkaamaan ollenkaan.
sitten vaan vie pihalle pussissa tai ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26646337:
mä ottaisin kyllä niskasta kiinni niin ei pääse haukkaamaan ollenkaan.
sitten vaan vie pihalle pussissa tai ilman.

Mä ottaisin sytkärin ja hiuslakkapullon...ja varmistaisin ettei se tosiaan haukkaa enää ollenkaan. Koskaan.

Hyi. vttu. Mie varmaan soittaisin paniikissa isille. (joka ei tietenkään asialle vois mitään) Sitten toimisin niinku se neuvoo. Lopuksi sitten, ku käärme olis pois niin miehelle.