Tiskialtaassa olla möllöttää puol metrinen kyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arkako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka se kyy sinne tiskialtaaseen on päässyt, en mäkänn usko ennenkun näen kuvan. Meillä kyyt kokee ulkona sen kohtalon että lapiolla pää poikki (ja meilä on niitä paljon), mut tiskialtaaseen on paha mennä lapiolla sorkkimaan. Koskemaan en menis. Tuota tilannetta täytyis kyllä oikein miettiä että mitä tekis... Toivottavasti ei koskaan käy noin.

jos se oikeesti on altaassa niin kylmää vettä päälle sen aikaa ettei pysty liikkumaan kunnolla.
sen jälkeen se on jo helppo siirrellä.

Ei tosiaan kannata ottaa hännästä kiinni! Vaikka käärme vain sivusuuntaan liikkuukin, niin ne kiipeävät helposti omaa vartaloaan pitkin näpeille... Nuo eläimet ovat kuitenkin silkkaa lihasta. Niskaote on varmin tapa säästyä puremalta!

Hyi kauheeta :x
Tuo olis miun painajainen, en tykkää yhtään käärmeistä.
Mites kävi ?

No eipä se siellä tiskialtaassa taida pysyä ja sitten päättää mennä ovesta ulos. Turha sitä ainakaan on odotella. Mä ihnoan käärmeitä, varsinkin kyitä. Saavat olla rauhassa, kunhan eivät tulisi mun poluille.

Hyiiii... hirveä kauhuskenaario olis tollanen. En tietäis yhtään, miten käärmeitä käsitellään eli miten sen saisi pois, mutta toisaalta pelkäisin ihan saatanasti, että se päättää luikerrella tiskialtaasta (kuten varmasti tekeekin) ja mennä mun sänkyyn nukkumaan. :x
Tuskin sitä uskaltaisinkaan ruveta häätämään.

Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26650504:
Hyi kamala :s itse varmaan kiljuisin aikani ja sitten hakisin kiveen ja jotku käsisuojat ja pistäisin kyyn kappaleiksi..

Mielestäni ihmisellä ei asiat ole hyvin tuossa vaiheessa kun viattomia luontokappaleita alkaa kirveellä paloittelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26652885:
Vai että oikein palokunta paikalle joidenkin mielestä? :D
Me pyydystettiin kavereiden kanssa kyitä paljain käsin jo alakouluiässä.

Ja mä en taas koskisi käärmeeseen edes 2 metrisellä kepilläkään, enkä kirveellä, lapiolla tai muulla sellaisellakaan. Mä vaan pyydän, että eivät tulis mun poluille, pysyisivät muualla mokomat