A
Arkako
Vieras
Perhe saa olla ilman ruokaa sitten. Ei tuohon voi mennä hääräilemään lähellekkään. Kuinkahan kauan se tuossa pysyy elävänä ilman ruokaa ja juomaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KÄÄK!;26646258:Palokunnan kannalla mäkin olisin. Myrkyllinen vielä. Jos ois joku viaton rantakäärme, niin voisin hanskat kädessä koittaa saada sen siirrettyä. Luultavasti tippuis lattialle ja luikertelis jonnekin...
Kassi/pussi valmiiksi auki, jollain (vaikka henkarilla tai paistinlastalla tai grillipihdeillä) hellän napakasti lieron pää tiskialtaan pohjaa vasten ja häntäpäästä ote ja nosto kassiin. Käärme ei pysty kääntymään kuin sivusuunnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26646337:mä ottaisin kyllä niskasta kiinni niin ei pääse haukkaamaan ollenkaan.
sitten vaan vie pihalle pussissa tai ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26646337:mä ottaisin kyllä niskasta kiinni niin ei pääse haukkaamaan ollenkaan.
sitten vaan vie pihalle pussissa tai ilman.
Mä ottaisin sytkärin ja hiuslakkapullon...ja varmistaisin ettei se tosiaan haukkaa enää ollenkaan. Koskaan.