Tipaton tammikuu

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
tipaton sovi hyvin näille jotka (taas) aloittavat laihiksen uudenvuoden kunniaksi :D
*nostaa viinilasin ison takapuolen kanssa kaikille niille*

Mutta siis....eihän se mistään alko-ongelmasta kerro jos aikoo pitää tipattoman tammikuun. Välillä tekee itsekullekin hyvää hieman muuttaa (juomis-)tapojaan tai kokeilla rajojaan.
Jättäisikö hyvän kaverin "mennään yhdelle"-kutsun väliin vai ei....

Ja voi herra jee....oikeen ketju/aloitus tehdä aiheesta? eikös kimpassa kaikki ole kivempaa :D
 
Tuskin.
Ei ole tarvetta.
Kiva ottaa yksi olut joskus sillon tällöin kun vetää överiksi ääripäästä toiseen (hitonmoinen kännääminen ja siitä suoraan absolutismiin). Harmaansävyinen maailma on musta kiva paikka elää.
 
En pidä.
Sen kerran kun otan alkoholia, niin se ei katso kuukautta. Mulla saattaa olla vaikka tipaton maaliskuu tai lokakuu. Ei tarvitse pinnistellä, että pystyn olemaan kuukauden ottamatta.
Ymmärrän tipattoman heille, ketkä ovat tottuneet hakemaan perjantaipullon, kaljasalkun tms. Tai, en voi sanoa että ymmärrän. Pitääkö siinä yrittää näyttää itselleen ja muille, että pystyy olemaan kuukauden juomatta? Ja sitten jatkaa vanhaan malliin.
 
mä en oo oikein koskaan tajunnu näitä tipattomia tammikuita. mitä järkeä vetää hampaat irvessä yks kuukausi selvinpäin ja jatkaa sitten heti sen jälkeen tajutonta rälläämistä? eikös se oo terveellisempää ottaa silleen tasasesti pienemmissä erissä? ( tai olla ottamatta ollenkaa, kuten joku kohta ehdottaa... )
 
Carlos74
En mäkään ole ikinä ymmärtäny näitä tipattomia, mut nyt ajattelin kokeilla. Ja en kyllä oikeesti ole vielä varma siitä asiasta vaikka lopettaisin alkoholin käytön kokonaan. Katotaan ny.
 
Mä jo tohon toiseen ketjuun laitoin, että lähden mukaan karkittomalla tammikuulla :D ja pidän sen tipattoman siihen samaan syssyyn. Tipaton siksi, että vaikka en ite paljon alkoholia käytäkään niin mun alkaa tehdä pahaa muutaman läheisen alkoholin liiallinen käyttö: toisella heistä on jo kyllä jonkinlainen alkoholiongelma.
 
J.t harmaana
En aio pitää, mikäli tämä vauva syntyy ennen tammikuun loppua. Kermalikööriä on tehnyt mieli ja sitä ajattelin hiukan maistaa kunhan masu on poissa. En oo koskaan aikaisemminkaan pitänyt tipattomia, koska otan alkoa pari kertaa vuodessa. Viimeksi oon mitään alkoholipitoista juonut viime vuoden helmikuussa ;)
 
Isukki
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Kuka meinaa viettää tällasen. Mä vähän täs suunnittelin sellasta.

Vois tehdä sellasen ketjun johon kaikki tipattoman tammikuun pitäjät pinoutuis, ja sit katottais kuka repsahtaa ensimmäisenä :) :xmas:

Aivan naurettava juttu tuo tipaton kuukausi..se on selvä merkki siitä että alkoholi on ongelma niille jotka tuosta jauhaa!

Miksei voisi pitää kohtuullisen alkoholin käytön vuoden? Sitä kannatan kyllä , tai vielä mieluummin krapulatonta vuotta ! :)
 
Sirkkeli
Minä nyt juon niin harvoin, että ei tarvitse pitää tuommoisia erikseen. Ja jos tuollaisen tarvii erikseen suunnitella, niin vois mennä itseensä ja suunnitella hieman enemmänkin rajoittavansa juomistaan, kuin pelkän tammikuun.
 

Yhteistyössä