Tipaton tammikuu

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Pimppa
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ikävää että on ongelma alkon kanssa ja joutuu itsensä pakottamaan olemaan kk selvinpäin :/
Joo, sepä se. Mut mä pärjään ihan oman ongelmani kanssa ilman sinun huolen kantoa. Kiitos kuitenkin. :flower:
ja sä luulet että mä sun alko ongelmaa surkuttelen :LOL: juo vaikka ittes hengiltä jos haluut
Plääh taisi jäädä ilman munaa eilen
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ikävää että on ongelma alkon kanssa ja joutuu itsensä pakottamaan olemaan kk selvinpäin :/
Eikö se ole päin vastoin merkki siitä ettei ongelmaa ole kun pystyy olemaan vaikka sen kuukauden ottamatta?
kyllä jotain ongelmaa on jos joutuu miettimään onko kk ilman vai ei
No ei siinä oo mun mielestä mitään miettimistä. Ja se että päättää olla kuukauden ilman (ja myös sitten on) osoittaa ettei ongelmaa ole.
Ei mun oo pakko olla koko kuukautta tipattomalla. Mut silti meinaan olla. Eipä siitä mitään haittaakaan ole ;)
 
Afrikannorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ajattelin pitää "melko tipattoman" kun on pari sellaista tilaisuutta ettei VOI olla selvinpäin.
Juu samalla linjalla. Mulla on kk aikana muutamaan kertaa sellanen ma-su niminen jakso ettei voi olla juomatta ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkoholi on ongelma, kun pitää oikein kertoa että nyt en juo , ja laskee samalla päiviä kun taas juon.
Väärin. Suurkuluttaja on silloin, kun ei pysty olemaan juomatta sitä kuukautta. Ja myös kohtuukäyttäjän on hyvä pitää tipaton. Suurkuluttajat myös arvostelevat eniten tipattomuutta(en tarkoita, että sinä olet suurkuluttaja)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkoholi on ongelma, kun pitää oikein kertoa että nyt en juo , ja laskee samalla päiviä kun taas juon.
Väärin. Suurkuluttaja on silloin, kun ei pysty olemaan juomatta sitä kuukautta. Ja myös kohtuukäyttäjän on hyvä pitää tipaton. Suurkuluttajat myös arvostelevat eniten tipattomuutta(en tarkoita, että sinä olet suurkuluttaja)
Vaan kun en juo lainkaan !
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkoholi on ongelma, kun pitää oikein kertoa että nyt en juo , ja laskee samalla päiviä kun taas juon.
Väärin. Suurkuluttaja on silloin, kun ei pysty olemaan juomatta sitä kuukautta. Ja myös kohtuukäyttäjän on hyvä pitää tipaton. Suurkuluttajat myös arvostelevat eniten tipattomuutta(en tarkoita, että sinä olet suurkuluttaja)
Mä kyllä myönnän olevani suurkuluttaja. Mut ei mulla kyl alko-ongelmaa ole, voin hyvin olla juomatta jos haluan. Liian usein vaan en halua :)
 
VIERAS
Minä en aijo viettää tipatonta tammikuuta. Juon kuukaudessa 0-3 annosta alkoholia, joten en nyt näe mitään syytä noin periaatteesta päättää, että juuri tämä tammikuu olisi tipaton. Sitä paitsi kuitenkin unohtaisin koko asian ja päätyisin maistelemaan jotain isäukon hyvää viskiä, kun siellä seuraavan kerran kylässä käydään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä olet aika mörkö mieheks , ei sellasia tilaisuuksia olekkaan missä ei voi olla ottamatta pisaraakaan.
Kyllä niitä on. Esim. vaikkapa kaveriporukan kaksipäiväinen metsästysreissu kaikennäköisine illanviettoineen. Ei mitään mahdollisuutta olla kuivin suin.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Carlos on nyt kyllä vähän myöhässä aloituksensa kanssa... ;)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610651#m18684109
Huomasinkin äsken ton. Ja mä muuten aamulla oikeesti yritin ensin hakea, että olisko jo aiheesta ketjua, mut jostain syystä (jurrin takia) en sellasta sit huomannut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Aion pitää. On perinne mulla. Samoin huikaton helmikuu, mallasjuomaton maaliskuu, hiprakaton huhtikuu, tuiskeeton toukokuu, kännitön kesäkuu, humalaton heinäkuu, eliksiiritön elokuu, sammumaton syyskuu, lipittämätön lokakuu, morkkikseton marraskuu ja juomaton joulukuu.
:D mun täytyy yhtyä tähän
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä taidan olla huikattoman helmikuun kannalla, onhan se selkeesti lyhyin kuukausista...sitä paitsi juuri olen juomassa olutta, niin tipattomaan tammikuuhun ei ole asiaa.
Pitäisköhän munkin vaihtaa sittenki tohon helmikuuhun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Aion pitää. On perinne mulla. Samoin huikaton helmikuu, mallasjuomaton maaliskuu, hiprakaton huhtikuu, tuiskeeton toukokuu, kännitön kesäkuu, humalaton heinäkuu, eliksiiritön elokuu, sammumaton syyskuu, lipittämätön lokakuu, morkkikseton marraskuu ja juomaton joulukuu.
:D mun täytyy yhtyä tähän
Mäkin peesailen. Hyvä jatkaa tätä linjaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ihmisellä, jonka tarvitsee pitää tipaton tammikuu kontrolloidakseen juomistaan, on alkoholiongelma.
Tässä ketjussa ei sitten ole yhtään alkoholiongelmaista. Kukaan ei ole sanonut että tipatonta TARVITSEE PITÄÄ tai KONTROLLOISI juomistaan tällä tipattomalla.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Kuka meinaa viettää tällasen. Mä vähän täs suunnittelin sellasta.

Vois tehdä sellasen ketjun johon kaikki tipattoman tammikuun pitäjät pinoutuis, ja sit katottais kuka repsahtaa ensimmäisenä :) :xmas:
ei tarvetta tipattomalle tammikuulle.
 

Yhteistyössä