Timo: "Naiset vaihtavat urosta liian usein"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Majuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soini on aivan oikeassa, ja miksi naaras ei vaihtaisi... Siinä missä uros kylvää siementään ihan minne tahansa, naaras valikoi jälkiläisilleen parasta geneettistä pohjaa. Täysin luonnollinen ilmiö. Naaraalla lisääntymiseen liittyy kuitenkin suurempi panos ja vahvan, elinkelpoisen jälkeläisen saaminen ei saa olla tuurista kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25271109:
Onko muuten niin, että jos diggaa Soinia, niin kaikki hänen puheensa ovat hyviä ja hyviksi tai vähintään sellaisiksi selitettävissä, sanoi hän mitä tahansa (kuten Halla-ahon faneilla tilanne on). Vai onko Soinin seuraajilla kuitenkin kykyä kritisoidakin jotakin hänen sanomisiaan, mikäli siihen on syytä - vai onko ihan kaikki mitä Soini sanoo hyvää ja järkevää puhetta?

Minä näen totuutta noissa Soinin sanoissa, vaikka en diggaa häntä ollenkaan. Sukupuolella ei ole asian kanssa niin suurta tekemistä kuin iltalehti antaa ymmärtää. Tosin tässä on käsitelty vain naisia Tutkimus: Kaunis nainen pettää herkemmin | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

Kun tietää Soinin taustan ja hänen perhearvonsa, niin lausunnossa on paljon totuutta. Eri asia on se, eikö viehättävät saisi toimia noin kun tekevät, ainakin jos heillä ei ole lapsia. Toisaalta jos korkeat estrogeenitasot lisäävät tyytymättömyyttä parisuhteeseen, niin pakosti se näkyy erotilastoissa.

Olen eri mieltä. Mulla on tuttavapiirissä useita tapauksia jossa naiset ovat panneet miehensä kierrätykseen ihan yllättäen, useimmiten uuden rakkauden takia.

Heh, ja mun tuttavapiirissä on useita miehiä, jotka ovat pettäneet puolisoaan ja laittaneet sitten hänet kierrätykseen ihan yllättäen. Minut itsenikin on jätetty.

Eli eiköhän vikaa ole sekä miehissä, että naisissa. Omien havaintojeni mukaan, eroavat naiset yleensä jatkavat elämäänsä jonkin aikaa yksin, vaikka aloite on tullut heiltä. Ja taasen ne miehet, joiden aloitteesta erotaan ovat hankkineet jo uuden suhteen, eli eivät halua jäädä tyhjän päälle.

Nyt mä taas muistin, miksi pidän joskus hra Soinia jopa epämiellyttävänä, vaikka olenkin yhtä mieltä joistakin asioista hänen kanssaan.

Mutta onko nyt muka presidenttiehdokkaan asia ajaa yksinäisten Jamppojen asiaa? No ei ole, mikä vastenmielinen tapa häneltä kommentoida koko asiaa.

Onhan se totta kai ikävä ilmiö, kun eroja otetaan nykyään yhä helpommin ja tiedän, että moni hyppää suoraan edellisestä suhteesta uuteen parantamatta edellisen suhteen haavoja, ja uusi kumppani haetaan haavoja parantamaan.

Mutta mutta, taustalla on yleensä suurempia ongelmia, sitoutumiskyvyttömyyttä, lapsuudessa saadut huonot lähtökohdat oman elämän rakentamiseen. Mikä tärkeintä, tämä koskee yhtä lailla miehiä kuin naisia.

Mikä ihmeen tarve Soinilla on juuri "Jamppojen" puolesta puhua?

Soini puhuu itseään säälivien, 50+ junttimiesten äänellä. Ei siinä sen kummempaa. Ääniä ropisee roppakauplla kun surkuttelee niitä kamalia naisia, jotka eivät jaksa katsella kotona perse homeessa makaavaa äijää, sen ryyppäämistä ja negatiivista elämänasennetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ääni;25271382:
Soini puhuu itseään säälivien, 50+ junttimiesten äänellä. Ei siinä sen kummempaa. Ääniä ropisee roppakauplla kun surkuttelee niitä kamalia naisia, jotka eivät jaksa katsella kotona perse homeessa makaavaa äijää, sen ryyppäämistä ja negatiivista elämänasennetta.

Totta, kyllä hän tietää tasan tarkkaan, mistä naruista vetää.

Se vaan on kumma, miten nämä Jampat antavat itseään naruttaa. Miten se Soinin äänestäminen heidän elämänsä suhdeasioita muuttaa?!

Yhteistyössä