Miehetkö ei tuota tee?
Ei. Ne on vaan sijaiskärsijöitä naisten julmissa orgioissa, joissa parhaimman näköset miehet saa piparia, ja rumimmat omaa lämmintä kättä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehetkö ei tuota tee?
Miehetkö ei tuota tee?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25271090:Aaaaarghhh, en tajunnut kääntää tätä kuviota itseeni! :O Olen suosituimmuuslistan pohjimmainen. :'( :'( Itsetunto valahti ja juttu omaan nilkkaan kalahti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25271109:Onko muuten niin, että jos diggaa Soinia, niin kaikki hänen puheensa ovat hyviä ja hyviksi tai vähintään sellaisiksi selitettävissä, sanoi hän mitä tahansa (kuten Halla-ahon faneilla tilanne on). Vai onko Soinin seuraajilla kuitenkin kykyä kritisoidakin jotakin hänen sanomisiaan, mikäli siihen on syytä - vai onko ihan kaikki mitä Soini sanoo hyvää ja järkevää puhetta?
Olen eri mieltä. Mulla on tuttavapiirissä useita tapauksia jossa naiset ovat panneet miehensä kierrätykseen ihan yllättäen, useimmiten uuden rakkauden takia.
... Naisiahan saa miehet nykyään pelätä!!
mitä pelkäämistä naisissa on?
jos nainen lähtee uuden miehen matkaa niin eihän siinä entiseltä mieheltä henki lähde, lapsethan siinä eniten kärsii
Alkuperäinen kirjoittaja Ääni;25271382:Soini puhuu itseään säälivien, 50+ junttimiesten äänellä. Ei siinä sen kummempaa. Ääniä ropisee roppakauplla kun surkuttelee niitä kamalia naisia, jotka eivät jaksa katsella kotona perse homeessa makaavaa äijää, sen ryyppäämistä ja negatiivista elämänasennetta.