Timo: "Naiset vaihtavat urosta liian usein"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Majuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soini ei varmaan ollut mikään naisten suosikki - ainakaan ennen menestystään politiikassa. Eipä oo naistenmiesten maineessa olevilta poliitikoilta moista kuultu. Siispä kateellisen haihattelua. Sitä paitsi miksi tyytyä Soiniin, jos parempiakin miehiä on tarjolla? Noh, Timppa tarjosi taas päivän naurut :)

Eli koska Soini on väärässä sanoessaan että kumppania ei saisi vaihtaa kevein perustein niin tästä eteenpäin palstalla on hyväksyttyä että mies lähtee nuoremman matkaan kun vanha muija alkaa kyllästyttää?

"Eräs ongelma on Soinin mukaan se, että suosituilla naisilla on tapana heittäytyä parisuhteesta toiseen pinnallisin perustein."

Siis mikä doctor Phil meille onkaan kehittymässä. :D

Joko Timolla viiraa asioiden tärkeysjärjestyksen suhteen tai toimittajilla ei ole järkevää kysyttävää - jälkimmäinen todennäköistä kun ottaa huomioon mistä mediasta on kyse..

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Eli koska Soini on väärässä sanoessaan että kumppania ei saisi vaihtaa kevein perustein niin tästä eteenpäin palstalla on hyväksyttyä että mies lähtee nuoremman matkaan kun vanha muija alkaa kyllästyttää?

Siis Timo on oikeassa siinä, että kumppania ei saisi vaihtaa kevyein perustein. Väärässä hän on väittäessään, että naiset näin tekevät. Tietysti poikkeus vahvistaa säännön, mutta yleensä naiset harkitsevat tarkkaan suhteen päättämistä. Eivät he tee sitä mitenkään kepein perustein. Ero satuttaa aina. Naiset ovat tutkimusten mukaan yleensä aloitteen tekijöitä avioeron vireille laittamisessa. Tavallisesti parilla on ollut kuitenkin vakavia ongelmia jo vuosia. Ero on viimeinen keino, jos ei saa suhde ei vastaa osapuolten tarpeita.

[QUOTE="Heh";25270942]... mutta yleensä naiset harkitsevat tarkkaan suhteen päättämistä. Eivät he tee sitä mitenkään kepein perustein. ....[/QUOTE]

Olen eri mieltä. Mulla on tuttavapiirissä useita tapauksia jossa naiset ovat panneet miehensä kierrätykseen ihan yllättäen, useimmiten uuden rakkauden takia.

Olen eri mieltä. Mulla on tuttavapiirissä useita tapauksia jossa naiset ovat panneet miehensä kierrätykseen ihan yllättäen, useimmiten uuden rakkauden takia.

Mutta mistä voit loppuviimein tietää, mitä parien kotona on tapahtunut? Eivät parit yleensä ongelmiaan repostele julkisesti kaikille tutuille. Ehkä korkeintaan lähimmille ystäville. Pari itse tuntee oman suhteensa parhaiten.

[QUOTE="Heh";25270986]Mutta mistä voit loppuviimein tietää, mitä parien kotona on tapahtunut? Eivät parit yleensä ongelmiaan repostele julkisesti kaikille tutuille. Ehkä korkeintaan lähimmille ystäville. Pari itse tuntee oman suhteensa parhaiten.[/QUOTE]

yhtä hyvin minä voin tietää kuin sinäkin, sinä ensimmäisenä vedit yleensä-kortin esille viestissä #8.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25271031:
Ei siitä ole kuin muutama päivä, kun Timo sanoi, ettei mitään ryhmää saisi leimata tai sortaa ihonvärin, poliittisen kannan, seksuaalisen suuntautumisen tai sukupuolen perusteella. Noh... :whistle:

jos olisit lukenut iltiksen uutisen niin olisit huomannut että TS totesi miestenkin syyllistyvän samaan. Taitaa tässä toimittaja revitellä otsikolla, ei niinkään Soini.

Onko muuten niin, että jos diggaa Soinia, niin kaikki hänen puheensa ovat hyviä ja hyviksi tai vähintään sellaisiksi selitettävissä, sanoi hän mitä tahansa (kuten Halla-ahon faneilla tilanne on). Vai onko Soinin seuraajilla kuitenkin kykyä kritisoidakin jotakin hänen sanomisiaan, mikäli siihen on syytä - vai onko ihan kaikki mitä Soini sanoo hyvää ja järkevää puhetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25271109:
Onko muuten niin, että jos diggaa Soinia, niin kaikki hänen puheensa ovat hyviä ja hyviksi tai vähintään sellaisiksi selitettävissä, sanoi hän mitä tahansa (kuten Halla-ahon faneilla tilanne on). Vai onko Soinin seuraajilla kuitenkin kykyä kritisoidakin jotakin hänen sanomisiaan, mikäli siihen on syytä - vai onko ihan kaikki mitä Soini sanoo hyvää ja järkevää puhetta?

Luultavasti pitää paikkaansa. Samoin Soinin inhoajat pitävät tyhmänä kaikkea mitä Soini sanoo.

Ja mulla ei ole tarvetta olla katkera (#21)

Yhteistyössä