tilasin miesnuken

• Viestiketjun aloittaja molo
  • Ensimmäinen viesti
:D
Alkuperäinen kirjoittaja molo:
Minä en ymmärrä, etttä jos tänne palstalle jotain kirjotta, niin heti saan naurut päällensä.

Onhan tää sun virittely aika huvittavaa. Ei kai täällä kukaan SINULLE naura vaan Justinille ja sun suunnitelmille.

molo
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan:
Miten sä pystyt oleen juseen kaa silleen samalla kun otat ukoltas suihin?
Pitää ottaa huomioon se, että jusse ei taida kyetä ottaa sua takaapäin.
Voinhan minä Jussea "nylkyttää" ihan normaalisti ja mieheni vaikka seisoo edessäni.

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan:
Miten sä pystyt oleen juseen kaa silleen samalla kun otat ukoltas suihin?
Pitää ottaa huomioon se, että jusse ei taida kyetä ottaa sua takaapäin.
Voinhan minä Jussea "nylkyttää" ihan normaalisti ja mieheni vaikka seisoo edessäni.
No siinä tapauksessa sun miehes on maksimissaan 150 cm pitkä.
Vaikka mikäs siinä, kyllähän kääpiöilläkin pitää olla rakkauselämää.

molo
mieheni tuli tossa töistä ja esittelin sille Jussen. Meenasi repiä pelihousut.. Lupasi kyllä, että voidaan illalla kokeilla mihin Jussesta on.. :) Ei aivan tyrmännyt. Ihmetteli vaan, miksi tilasin sen.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".
anteeks mut... sä aattelit käyttää tuota.. miehes kanssa?

niin ajattelin, on hölmö idea? miehelle kerron vasta kun nukke on tullu.
Voi saatana!
Jos mun vaimo vetäisi kaapista tollasen ilmakumikolmaspyörätekohomon niin saattaisi siinä lerpahtaa loppuvuodeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".
anteeks mut... sä aattelit käyttää tuota.. miehes kanssa?

niin ajattelin, on hölmö idea? miehelle kerron vasta kun nukke on tullu.
Voi saatana!
Jos mun vaimo vetäisi kaapista tollasen ilmakumikolmaspyörätekohomon niin saattaisi siinä lerpahtaa loppuvuodeksi.
:LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Kokemuksia ei kyllä ole, mutta tulee mieleen että opiskeluaikaan meidän oppilaskunnan toimistolla oli ilmeisesti naispuolinen vastaava nukke jolle oli puettu killan haalarit päälle. Yritettiin näin markkinoida haalareita uusille fukseille.

Joku onneton sitten varasti sen puhallettavan nuken ja haalaritkin... Mahtoi mennä tarpeeseen!
Se on varmaan jonkin kilpailevan killan ryöstösaaliina...

Yhteistyössä