Tilasin joululahjaksi lapsille uudet puhelimet ja operaattori laittoi lasten numeroihin viestin;

  • Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
"uusi puhelimesi on postitettu lähetystunnut jne".

Jos lapsilla on muutenkin mainosesto yms ni vois tollasetkin viestit tulla mun numeroon. Selkeästi on eroteltu,€ttä kyseessä on lasten liittymät. Että onkin sitten tosi ylläripylläri kun lapset jouluna puhelimensa saa.

Tämäkin asia mua tänään vituttaa.
 
a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25165642:
Eipähän tuo mikään mainos ole vaan tiedote. Ei se tekstiviestiautomaatti erottele lasten liittymiä.
Ihan sama, silti mua vituttaa. Voisivat ennen joulua laittaa automaattinsa vaikka jonkun hakkerin rikottavaksi.

Näin o!!
 
Miksi et OSTANUT puhelimia rahalla? Tai osamaksulla saa nykyään muutenkin kuin liittymäkytkynä, ainakin Saunalahdella on luottokauppasopimus.

Kai nyt jos tekee liittymäkytkyn ni siitä menee tilausvahvistus.
 
a.p.
[QUOTE="vieras";25165662]Jos puhelimet on hankittu liittymään/operaattoriin sidottuina, niin viestiä kutsutaan tilausvahvistukseksi.[/QUOTE]

No mutta, teknisesti katsoen alaikäinen EI voi ottaa kantaa tilaukseen, joten tilausvahvistustakaan ei voi / saisi laittaa lapelle. Lapsi ei myöskään voi hakea pakettia, joten se viesti pitäisi laittaa tilaajalle, eli aikuiselle. Aikuinen maksaa laskutkin.

Jos ja kun me nimetään ko viesti tilausvahvistukseksi on entistä selvempää, ettei se saisi mennä lapselle.
 
a.p.
Miksi et OSTANUT puhelimia rahalla? Tai osamaksulla saa nykyään muutenkin kuin liittymäkytkynä, ainakin Saunalahdella on luottokauppasopimus.

Kai nyt jos tekee liittymäkytkyn ni siitä menee tilausvahvistus.
Hetkinen, laskulla maksaminen ei sinusta ole rahaa? MAksoin ko puhelimet verkkopankkiin saamallani laskulla viime viikolla. Mielestäni se lasketaan "rahalla ostamiseksi"?

Voin toki olla väärässä....

Ja ihan sama, nyppii silti. Oisin hakenut liikkeestä jos oisin tuosta viestistä tiennyt.
 
a.p.
Mutta siis kytkytit ne liittymän kanssa kuitenkin? Jos postimyynnistä tilaa, niin onhan noita nyt lukuisia paikkoja mistä saa tilattua ilman operaattorikytkyä.
Itseasiassa irtisanoin vanhan kytkyn, tilasin uudet puhelimet ja valitsin yhden erän, eli maksoin kerralla. Sama kai se loppujen lopuksi, tiedänpä, etten toista kertaa ainakan lahjaksi tee näin.

Ja oli tilanne mikä tahansa, minusta kaikki tiedotteet liittymään tmv liittyen pitäisi tulla mulle!!! Ei lapsille.
 
a.p.
Sitäpaitsi totean, että en sen kummemmin hakenut tietoa siitä onko operaattori toiminut oikein vain värin sanoin vaan että potuttaa. Oisitte joskus edes vähän empaattisia prkl.

Poislukien tuo yksi. Kiitos siitä. Saa tämä mua vituttaa vaikka se olisi ihan selvä homma.

Nyt itken.
 
juuuh
[QUOTE="vieras";25165788]Onko sellaisia lapsia, jotka eivät käy lahjoja salaa kurkkimassa vaatekomerossa? Tuskin tässä mikään yllätys meni sen enempää pilalle.[/QUOTE]

Meillä on paketit paketissa JA lukollisessa varastoss. Eivät reppanat pääse kurkkimaan. :(
 

Yhteistyössä