ap
Nyt oon 166cm/80kg, ens kesänä aion mahtua noihin mitkä tilasin, koko 38/40.
Paino on tavoitteena saada 68kg:n. Sanokaa että onnistun?!
Mut uikkarikangas venyy!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnistut mutta mäkään en kaikkien valmistajien kokoon 38 mahdu (mitat 168/58)
Ei oo Ja nyt tosissaan alankin vasta painoa pudottamaan, kun on lapsiluku täynnä, imetykset ohi jne.Alkuperäinen kirjoittaja ok:Toivottavasti sulla ei ole ennestään kaapissa "joku päivä vielä mahdun tähän" -vaatteita.
Ei kai se väärin ole Mulla oli mun vanhat vaatteet ja joitakin muita mitä olin halvalla saanut niin kaapin perällä odottamassa että mahdun niihin. Valitettavasti muistin ne vasta kun ne olivat jo liian isoja :/Alkuperäinen kirjoittaja ok:Toivottavasti sulla ei ole ennestään kaapissa "joku päivä vielä mahdun tähän" -vaatteita.
Ihanaa, kiitos! Missä ajassa sä oot pudottanut? Ootko harrastanut liikuntaa paljon, vai ainoastaan ruokavaliolla?Alkuperäinen kirjoittaja Minna Pauliina :Hyvä ap!! Tsemppiä rojektiin. Itse olen pudottanut painoni 83kilosta tähän 68 kiloon. Ja vielä kiristän läskiä pois- 64 olkoon tavoite.
Onnistut, kerta minäkin.
Tää onkin hyvä idea. Ja laittaa jääkaapin oveen se nykyinen kuva..Alkuperäinen kirjoittaja kj:Mahdut! Ota itsestäsi kuva biksut päällä nyt ja sitten ensi keväällä
Vau, onnea! Paljonko sulla on pudonnut paino?Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Mäkin ostin viime talvena koon 38 pitkän nahkatakin (eli oli KALLIS ostos). No lähtökoko oli 46, nyt koossa 40 ja syksyksi varmasti saan jo ton koon 38 päälle, kun sitä nahkatakkia tarvitsen
Kiitos, kyllä mä pystyn!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmasti onnistut! Tsemppiä kovasti! Minäkin oon pudottanut 79 kilosta 65 kiloon ja pari kiloa vielä tavoite
Jes, hyvä sinäkin!Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Onnistut, kun minäkin onnistuin!
Tänään ostin bikinit
No helposti. Mä olin 86 maaliskuussa, nyt 73. Enkä ole hetkeen dietannut...huomenna jatkan taasAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt oon 166cm/80kg, ens kesänä aion mahtua noihin mitkä tilasin, koko 38/40.
20 kiloa tähän mennessäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Vau, onnea! Paljonko sulla on pudonnut paino?Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Mäkin ostin viime talvena koon 38 pitkän nahkatakin (eli oli KALLIS ostos). No lähtökoko oli 46, nyt koossa 40 ja syksyksi varmasti saan jo ton koon 38 päälle, kun sitä nahkatakkia tarvitsen