tilanne vaan mutkistuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ei tälle kaikelle näy ollenkaan loppua.. ensin tuli ero, kaverit hylkäs, koti meni alta ja jäin kahden pienen kanssa yksin. sit alkoi kaikki pikkuhiljaa sujua.. tai no tapaamiset ainakin. sit ex:lle ja nykyiselleen ilmeni että heidän tuleva lapsensa oli sairas. tapaamiset alkoi takkuamaan. sairas lapsi syntyi ja hänen vanhempansa olivat luonnollisesti mukana sairaalassa lapsensa kanssa. kun lapsi pääsi lähemmäs sairaalaan, tehtiin miehen kanssa väliaikainen tapaamissopimus. väliaikaista sopimusta on ehditty toteuttaa nyt viikon ajan ja taas tapahtuu.. nyt myös tää mun ex-ystävä makaa sairaalassa. luultavasti jokin synnytyksen jälkeinen tulehdus tai vastaava. vakava tilanne kuitenkin. olen miettinyt kovasti kaikkea tätä mitä vuoden aikana on tapahtunut.. saisi kaikki alkaa jo normalisoitumaan! olen miettinyt myös miehen jaksamista.. avovaimo makaa sairaalassa ja lapsi hengityskoneessa, asuntolaina painaa päälle ja omatkin vanhemmat sairastaa. ja toisaalta on niin harmi näitä meidän lapsia, minä kun en pysty isää heille korvaamaan. kyllä poika oli taas todella pettynyt kun isä ei tulekaan hakemaan. onneksi lähdetään reissuun viikonloppuna ni jos se helpottais lasten oloa, varsinkin tuon isomman.. :'( tulipa taas tilitys..

Onko kovin vakava se vauvan tilanne?

Aikamoinen sinun tilanteesi. Voisiko mies edes soittaa lapsille tai käydä teidän kotonanne tapaamassa lyhyesti?

Sinä et voi paljoa muuta tehdä kuin "pitää lippua korkealla", lastesi takia.

Jaksamista :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 14:09 vieras kirjoitti:
Onko kovin vakava se vauvan tilanne?

Aikamoinen sinun tilanteesi. Voisiko mies edes soittaa lapsille tai käydä teidän kotonanne tapaamassa lyhyesti?

Sinä et voi paljoa muuta tehdä kuin "pitää lippua korkealla", lastesi takia.

Jaksamista :hug:

tietääkseni useita sydämeen liittyviä ongelmia. meidän luo mies ei halua tulla, puhuu kyllä puhelimessa pojan kaa silloin tällöin, mut siitä tahtoo pojalle tulla vielä kovempi ikävä.. :'(

Voimia! Lapsesi isä käy varmasti kamppailua itsensä kanssa ja on varmasti aika rikki. Näissä kun on aina osapuolia ja kukin tekee sen voiman mikaan kun sillä hetkellä on. Usko perempaan ja katumus tehdyistä voi olla aika hajoittavaa. Voipi olla että kaipuu kotiin tulee jossain vaiheessa. Silloin sinulle tulee taas uusi tilanne. Itse vain olen ja odotan parempaa huomista ja pidän huolta lapsista. Yksinäisyys vaivaa ja kaipuu. Parempi huominen tulee aina. Riittää että lapsista huolehtii... ex:n uudet kuviot on ex:n asioita. Keskity ja tee kaikkesi oman ja lapsenne eteen. Se riittää. Muuta kun ei voi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 00:45 Iskä ja lapset kirjoitti:
Voimia! Lapsesi isä käy varmasti kamppailua itsensä kanssa ja on varmasti aika rikki. Näissä kun on aina osapuolia ja kukin tekee sen voiman mikaan kun sillä hetkellä on. Usko perempaan ja katumus tehdyistä voi olla aika hajoittavaa. Voipi olla että kaipuu kotiin tulee jossain vaiheessa. Silloin sinulle tulee taas uusi tilanne. Itse vain olen ja odotan parempaa huomista ja pidän huolta lapsista. Yksinäisyys vaivaa ja kaipuu. Parempi huominen tulee aina. Riittää että lapsista huolehtii... ex:n uudet kuviot on ex:n asioita. Keskity ja tee kaikkesi oman ja lapsenne eteen. Se riittää. Muuta kun ei voi.

sitä mäkin odotan.. ja joo toki ex:n asiat on vaan hänen asioitaan, mutta toistaiseksi ne vaikuttaa myös meidän elämään tosi paljon..

Yhteistyössä