”Olkaamme ylpeästi ja häpeilemättä suomalaisia” 🇫🇮

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Marko-Petri ei vielä tiedä, että ihmiset jo osaavat käyttää internettiä.
Olen suomalainen on italialainen käännösiskelmä.
Olen kosmopoliitti. Jos suomalaisuus tarkoittaa persuuntumista, häpeän suomalaisuuttani.

Hohottelin ääneen kun luin viestisi, että olet Arnold S:n kaksiiskappale. Lopeta ajoissa kehonrakennusmömmöjen syönti ja tämän palstan spämmäys.
Kaikki kirjoituksesi ovat osin niiden aiheuttaman sekavuuden tuotoksia.
Voi MAGA-Rummis-parkaa, jos tämä turboahdettu lihaskimppu on hänen ihanteensa.
Olen aina myös naureskellut Kike Elomaalle. Eipä ihme, että hän on persujen ikuinen kansanedustaja.

Täytyy myöntää, että tämänkin ketjun hymiöprinsessat ovat niitä, jotka vahvistavat käsitystäni "suomalaisista", joita pitäisi jostakin syystä olla valmis puolustamaan. Ei kiitos.

Olen kosmopoliitti. Jos suomalaisuus tarkoittaa persuuntumista, häpeän suomalaisuuttani.
Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan.

Demokratia on tärkeämpi kuin tällaiset demokratian ohittamiseen tarkoitetut pseudotieteelliset ihmisten lajittelut.

Demokratian tarkoitus on nimenomaan välttää tämänkaltainen lajittelu ja antaa kaikille yhtäläinen ääni ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin.

Woke on sairas teoria ohittaa demokratia.

Vika on siinä että olemme äänestäneet heikkoja poliitikkoja jotka ovat vedätettävissä. Naiset on pääsääntöisesti heikkoja, koska naisten turvallisuus on ollut miesten vastuulla. Tästä syystä naiset eivät mieti omaa turvallisuuttaan tai etuaan. Naiset on huumaantuneita tästä vallasta ja vapaudestaan että eivät hallitse seurauksia. Tämä on vain yksi seuraus heikkojen poliitikkojen äänestämisestä.

Vassareiden arvot on nähty.

Vassarit eivät ole kiinnostuneita suomalaisista. Vassarit ovat enemmän kiinnostunut maahanmuutosta ja veronimijöiden maahantuonnista kuin Persut sen vastustamisesta.

Vasemmistossa on paljon ilkeitä ihmisiä, jotka kannattavat maaha nmuuttoa, wokea, sukupuolen korjausleikkauksia ja muita tuhoisia aatteita, joilla ihmisten ja maan identiteetti voidaan tuhota, vaikka he eivät niistä pidä.

He haluavat pilata yhteiskunnan, koska he ovat yhteiskunnan hylkiöitä ja kateellisena nauttivat tuhon levittämisestä ja keskiluokan kärsimyksistä. Vasemmiston äänestäjät haluavat lisää itsensä kaltaisia hylkiöitä, jotka eivät ole ikinä maksaneet veroja.

Vasemmiston toiminta on itseään ruokkiva epätoivon syöksykierre, mikä lisää vasemmiston äänestäjiä, mutta maan ongelmat vaan kasautuvat.

Palstan Arnold S. spämmäsi taas vanhat ja kuluneet persulätinänsä.
Äärioikeistolaisuus on heikossa hapessa. Turha tuutata
palsta täyteen Halla-ahon oppikirjasta reväistyjä sivuja.

Sä oot kyllä nössö suomalaiseks koko ajan alepan kimpussa. Mieheks susta ei ole ni suksisitko vaikka ruotsiin puppeloimaan. Saadaan älykkyys taas suomessa nousemaan.
Köpötteleppä pullaostoksille vihdoin. Olet riehunut koko päivän jo täällä! Muista ottaa myös verenpainelääkkeesi!
Sä oot kyllä nössö suomalaiseks koko ajan alepan kimpussa. Mieheks susta ei ole ni suksisitko vaikka ruotsiin puppeloimaan. Saadaan älykkyys taas suomessa nousemaan.

Ei Ruotsi huoli tul,laista vätystä riesakseen. Parasta pitää täällä persujen äänitorvena, niin persujen kannatusluvut laskevat jyrkästi kuin lehmän häntä.

Ei Ruotsi huoli tul,laista vätystä riesakseen. Parasta pitää täällä persujen äänitorvena, niin persujen kannatusluvut laskevat jyrkästi kuin lehmän häntä.
Noh et oo uusinta juttua lukenut. Mut ruotsissa on pulaa variksenpelättimistä. Siitä maksetaan 7€tunti. Ku jaksaa vaan tunteja räksyttää. Toihan jaksaa räksyttää nin stop alepasta joten voisi olla maisteri variksekpelättinä

Noh et oo uusinta juttua lukenut. Mut ruotsissa on pulaa variksenpelättimistä. Siitä maksetaan 7€tunti. Ku jaksaa vaan tunteja räksyttää. Toihan jaksaa räksyttää nin stop alepasta joten voisi olla maisteri variksekpelättinä
Hyvä idea. Palstan MAGA-Rummo punaisessa MAGA-lippiksessä on sopiva variksenpelättimeksi. Kahvin suodatinpusseista liuskoja heilumaan tuulessa, jotta kasvimaan ja marjapensaiden sato saavat kypsyä rauhassa.

Hyvä idea. Palstan MAGA-Rummo punaisessa MAGA-lippiksessä on sopiva variksenpelättimeksi. Kahvin suodatinpusseista liuskoja heilumaan tuulessa, jotta kasvimaan ja marjapensaiden sato saavat kypsyä rauhassa.
Ja sit me maksetaan hyvästä mehusta palkkio. Noni vihdoinkin löydettiin sille sopiva työ ja hän saa merkityksen tunnetta elämäänsä😊 kauan veikkaat et jaksaa noita hommia et onko pitkäjänteisyyttä?

Yhteistyössä