Tilanne on tämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari nyt harmaana

Vieras
Olen tutustunut mieheen joka on naimisissa, molemmilla on tunteita. Itse olen vapaa, pienen lapsen äiti. Heillä ei ole lapsia. Tiedän että pettäminen tuntuu pahalle, siksi en haluisi ryhtyä miehen kanssa suhteeseen, niin sanoo järki mutta tunteet sanovat muuta. Olemme samalla aaltopituudella, ensi tapaamisella tuntui jo että oltaisiin tunnettu aina. Sängyssä emme ole olleet kertaakaan, itse olen pistänyt siihen asiaan ns. stoppia. Vain sen takia että hän on naimisissa. Ilmeisesti heidän suhteensa ei toimi. Pitäisikö unohtaa vaan koko ihminen tähän paikkaan?Sanoa että ottakoon yhteyttä sitten kun on vapaa. Tulen vaan itse aina niin onnelliseksi kun hän laittaa viestiä/soittaa. Muuten olen hermot kireellä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
ei pidä unohtaa. mitä se mies on sanonut tai antanut ymmärtää siitä suhteestaan?

Ettei ole onnellinen ja on jo pitempään ennen minua miettinyt että parempi ois yksin. Vaimo on koko ajan pahalla tuulella, pihtaa, ei käy töissä...Riitelevät jatkuvasti...En vaan tajua miksi eivät saa aikaseksi erota.

Mieti jos se olisi sinun aviomiehesi,teillä menisi huonosti ja hän ryhtyisi suhteeseen toisen kanssa. Miltä tuntuisi. Älä koske varattuun, käske tehdä päätös joko erota ja olla kanssasi tai sitten pysyä vaimonsa luona USKOLLISENA.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari nyt harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
ei pidä unohtaa. mitä se mies on sanonut tai antanut ymmärtää siitä suhteestaan?

Ettei ole onnellinen ja on jo pitempään ennen minua miettinyt että parempi ois yksin. Vaimo on koko ajan pahalla tuulella, pihtaa, ei käy töissä...Riitelevät jatkuvasti...En vaan tajua miksi eivät saa aikaseksi erota.

meilläkin oli tälleen molemmin puolin, tosin sillä erotuksella ett naimisissa ei kumpikaan oltu ja mies oli asunut jo useamman kerran asumuserossa avokkinsa kanssa, silläkin hetkellä kai vähän kun me tavattiin vaikka tiiviisti olivat tekemisissä. En kehoita sua varattua miestä vikittelemään, mutta voishan sitä tehdä hienovaraisesti selväksi että olisit valmis katsomaan mitä teistä yhdessä voisi tulla, jos avioliittonsa suhteen ensin tekisi jonkun pitävän päätöksen, hankkisi oman asunnon jne. Sokeasti ei pidä luottaa, mutta ei pidä kaikesta pahintakaan aina epäillä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieti jos se olisi sinun aviomiehesi,teillä menisi huonosti ja hän ryhtyisi suhteeseen toisen kanssa. Miltä tuntuisi. Älä koske varattuun, käske tehdä päätös joko erota ja olla kanssasi tai sitten pysyä vaimonsa luona USKOLLISENA.

Näin. Kaverini sortui varattuun. Tää varattu kyllä vonkasi vuoden päivät kaveriani... Muuttivat yhteen, varattu lupasi erota, lupasi ja lupasi. Kohta, kohta, kohta. Varattu sepitti vaimolleen tarinaa, että pystyi asumaan kaverini kanssa toisella paikkakunnalla. Nyt kaverini asuu yksin ja ylläri: varattu oman perheensä kanssa.:)

Itse kunniotusta pitää olla! Äijällä kissan päivät, ku seilaa kahen muijan väliä! Ota ny ne laput silmiltä ja unohda tollasen äijän lirkutukset ja valitukset vakituisesta kumppanistaan! Jos pettää nyt naistaan sun kans niin muista et joskus ne osat vaihtuu ja saatat olla tän tyypin kans petetyn osassa! Et mieti ny et minkä arvoinen itte oot; tollasen pettäjän vai jonkun fiksumman ja toisen tunteita arvostavan arvoinen!?!!!!!!!

Peesi. Yksi suhde kerrallaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

tätä myös peesailen.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

tätä myös peesailen.

Mulla on vilkas mielikuvitus.... : (

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari nyt harmaana:
Laitoin koko jutun nyt poikki. Tuli ihan hemmetin "hyvä mieli"!

vaikka tuntuu pahalta nyt mutta teit oikein. :hug: jos niitten suhde ei oikeesti toimi niin ehkä teille tulee mahollisuus joskus. ;)