Ihan uskomaton tilanne.

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
mä en usko koko tarinaa alkuunkaan,näitähän vilisee aina täällä,just joo kaksosia vielä oottaa...
Kukaan ei pakota sua tulemaan tänne keskusteluun sitte.
Mä nyt tarvin vaan jostain jotain tukea, ei luulis sua paljon haittaavan vaikka et tähän uskoiskaan! Ja joo, on kyllä niin uskomattoman paska tilanne että uskomattomaltahan tää kuulostaakin.

Lauantaina kutsuin naikkosen kylään. Mä tein niinku olin kauan suunnitellut ja kysyin suoraan et "kuinka kauan ootte ajatellu mua kusettaa?"
Mies meinas tukehtua pullaansa.
Siis mä en ees tiiä mitä sanoa. Tottahan toi paska oli. Mies meni ainaki niin vaikeeks ja "Taija" oli vaan hiljaa ja tuijotti sormiaan.. Jotain ne yritti siinä kysyä et missä asiassa kusettaa ja plaaplaa plaa. Mies ainaki yritti viimiseen asti.
Taijaa ku katto niin näki heti miten se katto mun miestä; tyyliin et "no kerrotaan nyt". Mä sanoin et varmasti tiedän teillä olevan suhde. Kysyin kauanko tää on jatkunu mun selän takana ja mieheltä et mitä helvettiä sen päässä liikkuu. Änkyttäähän se alko. Taija alko itkee ja selvä pelihän se sit oli.

Nyt oon yksin kotona, mies lähti aamulla pois, kamat hakee kuulemma myöhemmin.
Kaikki tuntuu niin kamalalta. Uskomattomalta. En mä tästä selviä.
Mua on siis kusetettu ties kuinka kauan, ihmiset on nauranu mulle mun selän takana. Oon tyhmänä hymyilly miehen vieressä kaikkialla, luullu olevani maailman onnellisin nainen.
Kaikki oli siis vaan valetta.
Eniten mua ihmetyttää, et mies ei ees pyytäny anteeks, yrittäny selittää, kunhan aamulla lähti. Sano vaan et "kai tää oli sitte tässä". Munko ois pitäny alkaa anelee?!

Tää ei oo oikeesti tottakaan. :(
 
vieras
Miten se oli selvä peli?

Kuulostaa siltä, että teit kaikki tulkinnat sanojen puuttumisen ja ilmeiden perusteella. Oletko nyt ihan varma asioistasi? Jospa kävisitte kuitenkin puhumassa puolueettomalla maaperällä esim. seurakunnan ajanvarauksen kautta?

Miehesi tuntui jäävän epätietoiseksi, samoin tämä ystävänne ja itse kuulostat ainoalta, joka on varma, vaikka oikeasti et voi olla varma mitä on tapahtunut ja minkä takia. Nyt voi tuntua siltä, että mieluummin olet ajattelematta ja vain tuomitset asian, kuin otat selvää asian juurista. Mutta tieto ei välttämättä lisää tuskaa.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten se oli selvä peli?

Kuulostaa siltä, että teit kaikki tulkinnat sanojen puuttumisen ja ilmeiden perusteella. Oletko nyt ihan varma asioistasi? Jospa kävisitte kuitenkin puhumassa puolueettomalla maaperällä esim. seurakunnan ajanvarauksen kautta?

Miehesi tuntui jäävän epätietoiseksi, samoin tämä ystävänne ja itse kuulostat ainoalta, joka on varma, vaikka oikeasti et voi olla varma mitä on tapahtunut ja minkä takia. Nyt voi tuntua siltä, että mieluummin olet ajattelematta ja vain tuomitset asian, kuin otat selvää asian juurista. Mutta tieto ei välttämättä lisää tuskaa.
jos mies ei olis mitään tehny niin miks se huora olis alkanu itkemään ja miks mies ei puolustautunu...

voimia ap:lle...ansaitset paljon parempaa ku tommosen paskan
 

Yhteistyössä