Tilaisuus tekee varkaan

  • Viestiketjun aloittaja Huoripukki
  • Ensimmäinen viesti
otan osaa
olen pahoillani puolestasi.
Kukaan ei varmasti pysty kertomaan mitä sinun pitäisi tehdä, mutta hätiköidä ei kannata eikä mihinkään kostotoimenpiteisiin ryhtyä.
Oletko aivan varma asiasta? Uskomattoman monilla täysin ulkopuolisillakin ihmisillä on suunnaton tarve sotkea asioita tai rikkoa toisten liitot
Jos he ovat olleet aivan lärvit voi kaiketi kyseessä olla vahinko?

Mieti tarkkaan kannattaako niiden muutmien hetkien vuoksi muuttaa/pilata? mahdollisesti loppuelämänsä.
Laita vaikka suhteen jatkamisen plussat ja miinukset ihan paperille ajatuksiasi selvitellessäsi
 
elli
Istun alasti tässä tämä kannettava polvillani.

Niin - onhan se aina kamalampaa kun tutun kanssa pettää. Oletko itse pettänyt vaimoasi? Jos olet, en voi valittaa jos hänkin pettää. Olkoon sitten vaikka veljesi.

Mutta yleensähän nämä taitaa mennä niin, että niitä ei-pettäviä petetään. Muutenhan sillä ei kai olisikaan väliä, jos molemmat hyppiis.

Monet kyllä sanoo että kerran pitää anteeksi antaa - ainakin kun se ei ole pitkä suhde. Vaan kerran heikkous. Ymmärrän kyllä, että se on sinulle vaikeaa vielä siksikin, että toinen petturi on oma veljesi. Hänestä ei pääse eroon - eli jää varmaan vaivaamaan loppuiäksi, josko he uusivat petoksensa.
 
Teini vm. 1964
Etunimessäni on neljä kirjainta, mutta ei yhtään ""ärrää"".

Mikä tarve sinulla Mari on kirjoittaa tähän ketjuun, jos et
- ymmärrä kirjoituksia
- ne eivät ole sinusta hauskoja tai mielenkiintoisia?

Eikö ole ajanhaaskausta lukea / kirjoittaa viestejä, joita ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää?

Aikuisena varmasti huomaat, että on toisenlaisiakin toimitamalleja. Joillakin on vaan hieman pidemmät piuhat.

 
muusa
Tilaisuus ei tee varasta. Miksi kusta jotakuta silmille, kun ei ole pakko olla varattu. Mieluummin naisin kaikkea mikä liikkuu aivan vapaasti, kuin varattuna ja salassa ottaisin oikeudekseni päättää toisen ihmisen puolesta, mitä tämä elämältään haluaa. Olen ansainnut kumppanini rakkauden, kunnioituksen ja luottamuksen. Yksikään onneton parru ei aja sen asian edelle.

Mikäli ette rakasta ja kunnioita kumppaneitanne, niin antaisitte sitten toisten säilyttää edes jonkinlainen omanarvontunto.

Parisuhde on valinta. Valita voi myös toisin.
 
Inhorealisti
Olen karatessa valkoisen vyon veteraani.

Ottamatta kantaa tahan vieraissavirkistaytymiseen talla kertaa, haluaisin kysya Marilta, kirjoitteletko tanne myoskin nimimerkilla PP tai Palstapoliisi, joka myoskin omaa absoluuttisen totuuden kirjoitusten tasosta ja hauskuudesta ymmartamatta niita itse?
 
Mari
Minulle riittää mainiosti yksi nicki, toisin kuin sinulle. Lisäksi en ymmärrä, miksi näitä saisi kommentoida vain samaa mieltä olevat. Sekö on keskustelupalstan tarkoitus?
 
versus
Minulla ei ole tietosanakirjaa.

Mari, täällä näyttää olevan paljon asioita, joita et ymmärrä. Se, että ei ymmärrä kirjoitusten rakennetta tai sisältöä, on aivan eri asia kuin se, että on eri mieltä itse asiasta. Silti usein juuri ne, jotka eivät ymmärrä kirjoituksia, luulevat olevansa eri mieltä asiasta.

Et ole kirjoittanut yhtään ainoaa asiaa, jossa ottaisit kantaa asiaan. Sinua häiritsee vain ""teinien outo tapa"" kirjoittaa esipuhe. Silti jokaiseen ketjuun tarvitaan yksi kiintiömari, joten kiitos sinulle siitä, että olet ottanut tuon tehtävän sydämenasiaksesi.

Vaikka et itse ymmärräkään, me ymmärrämme. Olemme ymmärtäväisiä teinejä.
 
höps
En osaa uida kunnolla mutta silti uskaltaudun lähteä veneilemään. Naapurini joka harrastaa melomista sen sijaan käyttää pelastusliivejä kotipihalla.

Tilaisuus tekee varkaan, varas tekee rikoksen ja rikoksesta seuraa rangaistus.

Jokaiselle tulee tilaisuuksia, luonne, kokemus ja elämännäkemys määräävät sen kuka pystyy varastamaan.

Itse käännän toisen poskeni moisille tilaisuuksille, olen pettänyt ja tullut petetyksi. Kummastakaan ei selviä pelkillä rikesakoilla.
En varasta sillä kunnioitan toisen omaa.
Pelkään murtovarkaita sillä tiedän omaisuuteni arvon.

Eikä sitä kata mikään kotivakuutus.
 
marisätkä
Olen peto kahlaamaan.

Mari, nyt vaikuttaa, että olisit jo kärryillä aloituksen kanssa. Kunpa vielä olisit kommentoinut heiman itse keskustelua, niin homma olisi hanskassa!


Nyt tuli moraalinen probleema: saako treffailla montaa yhtä aikaa? Liityin yhteen (tyhmään) nettitreffipaikkaan, ja sieltähän noita miehiä pukkaa. On tämä elämä niin vaikeaa. Pakkohan niitä on nähdäkin, kun ei voi muuten päättää? Silti tuntuu pahalta.... pitää montaa vähän kuin lupauksessa... mutta.. .pitäähän sitä nyt eka vähän tutustua, eikä heti heittää kaikkia (paitsi yhtä) pois???? Kunpa olisi pettäjän omatunto, niin ei tarvitsisi pohtia tällaisia.
 
toope
Täytyisi käydä parturissa ja henkikin haisee.

Yksi tuttu mimmi pyöritti deittailurengasta jossa oli parhaimmillaan mukana kymmenenkin miestä. Kaikki meni ihan hyvin, kunnes joku herroista hermostui ja kaatoi tuopillisen kaljaa tämän nuoren naisen päähän baarissa.

Ei kai deittivaiheessa kehenkään tarvi heti sitoutua, kastumisen vaara on tosin olemassa.
 

Yhteistyössä