Tilaisuus tekee varkaan

  • Viestiketjun aloittaja Huoripukki
  • Ensimmäinen viesti
Huoripukki
Olen alkanut ryypätä jo nyt.

Perään kuulutan ns. sisarrakkautta joka siis onkin sanojasi käyttäen täyttä potaskaa. Mokoma illuusio jota ei koskaan ole ollut olemassakaan.
 
n39
Menetin neitsyyteni vuonna 1983.


Kun on ollut saman ihmisen kanssa jo 20 vuotta...herää välillä miettimään, haluaisiko mieheni rakastella myös muita naisia. Eroottisissa fantasioissani mieheni rakastelee nautinnolla vaaleahiuksista uhkeamuotoista naista ja minä katselen.... ;)
 
dude
Älykkyysosamääräni on mitatusti hyvin korkea.

En pysty yhdistämään rakkautta ja seksiä, joten pettäminen ei ole koskaan tuntunut kovin suurelta asialta. Tiedän että naisystäväni ei asiaa sulattaisi, mutta olen varovainen, enkä ala suhteisiin. Haen pääasiassa hetken jänniä kokemuksia ja pikaseksiä vieraiden naisten kanssa. Tilaisuus tekee varkaan, allekirjoitan tuon täysin.
 
hilu
Käytän tänäänkin silmälasejani.

Minä haen tarvittavan jännityksen elämääni tekemällä taidetta. Kyllä on jännää puurtaa kuparilaatan kimpussa viikko ja sitten henkeä pidätellen odottaa mikä on lopputulos.

Jännityksen lauettua menen kultani kainaloon ja saan parasta seksiä kuin keneltäkään koskaan.
Tilaisuus ei tee minusta varasta, vaikka mahdollisuuksia näyttää olevan.

Parisuhteessa jos kaikki on kohdallaan, myös pään sisällä, ei ole tarvetta varastaa. Ei ole mitään tyhjiötä jota täyttäisi pettämällä.
 
Pröt
Herneitä sen sijaan olen torilta ostanut useastikin.

Toisilla ilmeisesti hämärtyy fantasian ja todellisuuden raja. Fantasia tuntuu niin todelliselta, että he lopulta toteuttavat fantasioitaan myös todellisuudessa.

Mikä lie sitten syynä tuohon hämärtymiseen?

Kenties ajan saatossa alkoholin pehmentävät aivot, ahdistus, masennus, burn out?

 
Lee
Koirani jahtasi tänään viatonta pyöräilijää


Tilaisuus tekee varkaan, kyllä. Ennen kuvittelin, etten pettäisi ikinä. Tyhmä minä... Mulla on takana kuuma suhde nuoremman kundin kans ja nyt katselen uutta, koska mua panettaa. Yksinkertaisesti.
 
Pyhäpukki
Eilen valaistuin.

En enää petä ketään. En edes itseäni. Enkä siis myöskään valehtele edes koiralle.

Teen kovasti töitä jokaisen tärkeän asian eteen. En ryyppää.

Annan anteeksi jokaiselle. Tulipa hyvä olo. Kokeilkaa?

Hyvää kesää kaikille!

 
Petturi
Pieraisin aamulla täpötäydessä hississä.

Olin tulossa petosreissulta salamieheni luota joka asuu 10. kerroksessa. Hississä minulta pääsi emätinpieru. Koska olin jo valmiiksi häpäissyt itseni, päästin vielä tavallisen pierun kyytipojaksi.
 
Mari
Mitä hiivatin sisarrakkautta? Pitäisikö naisten huolehtia siitäkin, että nämä häntäheikit pysyisivät kaidalla tiellä sillä keinoin, että eivät koskisi näihin itseään tyrkyttäviin ukkomiehiin?

Salli mun nauraa! Kyllä jokaisen on pidettävä huolta itse siitä, että ei petä kumppaniaan. Jos pettää, niin se on vain ja ainoastaan pettäjän vika, ei kolmannen osapuolen.
 
alex
Kanini on syönyt tietokoneen kaiuttimen johdot.

Pitkitin nuoruuttani ja koin monta, monta suhdetta, pitkiä ja lyhyitä. Joitakin petin, joitakin en. Jotkut pettivät minua, jotkut eivät. Ne, jotka pettivät, saivat lähteä. Lähteä saivat nekin, jotka eivät pettäneet. Lopulta löysin unelmapuolison. Erittäin hyvän, ellen täydellisen. En usko, että petän. Rakastan. Onnellinen minä.
 
Lilli
Minulla on FT-tutkinto.

Takerrun tuohon naisten susimaisuuteen. Se on suurimmaksi osaksi totta, naiset eivat kunnioita toisiaan, eivat osaa liittoutua eivatka olla lojaaleja toisilleen, mika on erittain huono asia.

Havaintojeni mukaan miehetkaan eivat kunnioita naisia, eivat liittoudu heidan kanssaan eivatka ole naisille lojaaleja, ellei kyseessa ole miehen aiti tai lapset (tytot siis). Naiset ovat sen sijaan lojaaleja miehille, ainakin enimmakseen.

Tama kaikki nakyy kaytannossa siten, etta tyoelamassa miehet kahmivat kaikki parhaimmat duunit ja miehet loytavat itselleen helposti avioliiton ulkopuolisia suhteita. Kaikki vain sen takia, etta naiset eivat kunnioita toistensa parisuhteita eivatka muutenkaan puhalla yhteen hiileen.

Tama oli tietenkin karkeaa yleistysta, poikkeuksiakin loytyy. Valitettavan vahan kuitenkin.
 
Amalia
Kerään postimerkkejä.

Ennen pettämiseen ryhtymistä kannattaa punnita tarkasti edut ja haitat. Jos tämän mietinnän jälkeen pettämisestä on selvästi hyötyä, ei ole estettä hommaan ryhtymiselle.
 
Ilmi
Pesen mattoni pesukoneessa.

Yleensä se menee vaan niin, että ensin toimitaan ja jälkeenpäin voivotellaan, että kun en mä yhtään ajatellu..

Onkohan kukaan muuten vakavasti vaikka vuodenkin asiaa harkinnu ja sit menny ja pettäny? Onko sellasessa enää mitään tunnetta?
 
Hilu
Olen naikkonen vielä tänäänkin.

En silti petä seurustelukumppaniani. En vaikka puukkoa kurkulla pidettäisi. Nooh jos puukko olisi terävä, olisi pakko. Haluan näet elää.
 

Yhteistyössä