Tilaisuus tekee varkaan

  • Viestiketjun aloittaja Huoripukki
  • Ensimmäinen viesti
Veronica
Pyöräillessäni töihin ötökkä lensi nieluuni.

Päätin hankkia itselleni salarakkaan kaiken varalta. Jos mieheni jää kiinni salarakkaan pidosta, on minullakin hänelle ilmoitettavana ""yllätys"".
 
meri
Taittelin äsken muovipussin kolmeen osaan.

Minäkin olen ollut ""vaikka kuinka hyvässä suhteessa"" ja pettänyt. Samoin olen ollut melko huonossa suhteessa pettämättä.

Jos jotain jää lukuisten sinkkuvuosien saldoksi, se on varmuus siitä ettei ruoho ole vihreämpää aidan takana.

Odotin niin kauan yksin kunnes löysin puolison, jolle haluan omistautua sekä henkisesti että fyysisesti. Hän myös tyydyttää minut sekä henkisesti että fyysisesti täysin.

Ei tarvitse pettää eikä tilaisuus tee varasta, kun valitsee puolisonsa tarkasti. Tämä suhde on jotain niin paljon parempaa kuin ""vaikka kuinka hyvä"".
 
Kaalimaan vartija
Isäni on kenraali evp, minä olen reservin tykkimies ja pojastani tulee varmaankin totaalikieltäytyjä.

Olen onnellisesti naimisissa ja silti en voi unohtaa 10 vuoden takaista ex:ni, jonka kanssa mikään ei sujunut kuin kännissä tai sängyssä.
 
Kukka
Avasin makuuhuoneen toisenkin ikkunan.

Minä olen aina ollut uskollista tyyppiä. Mieheni kanssa yhteisiä vuosia liki 20. Aluksi kivaa, viime vuodet tylsää, alkoholintäyteistä ja riitaisaa. Seksi ei kiinnosta pätkääkään. Sitten maailmani keikahti: tapasin suloisen miehen, joka herätti seksuaalisuuteni uudelleen, ja antoi uskoa, että miehetkin voivat olla fiksuja ja helliä. Toivon, että saan pitää rakkaani kauan...
 
elli
Minun(kin) v... on rajoittunut. :-((



<<Haaveilen vieraista miehistä ja jännittävistä suhteista. Olen kuitenkin niin vitun rajoittunut, etten ikinä voisi toteuttaa kaikkia fantasioitani edes oman mieheni kanssa.

Veit sanat suustani. Tarvitsisi uuden elämän. Ja kropan.
 
avovaimoke
en osaa paistaa pihvejä

Vaikka olen ollut huonossa suhteessa liki kolmekymmentä vuotta en ole pettänyt puolisoani.
Ne, joiden kanssa olisi ollut tilaisuus, eivät kiinnostaneet.
Ne, joiden kanssa ei ollut tilaisuutta, olisivet kiinnostaneet.
Niitä, jotka olisivat kiinnostaneet ja olisi ollut tilaisuus, en ole ollut huomaavinani.

Olenko pelkuri vai uskollinen, siinä vasta pulma.

En tiedä mitä tehdä asialle, joten taidan jatkaa risusavottaa nyt kun mieskin on lomailemassa eikä tarvitse keskeyttää laittaakseni hänelle ruokaa.
 
Mari
Mitä nämä alkukommentit oikein tarkoittavat? ""En osaa paistaa pihvejä"" ??? Joku uusi teinimuoti vai?

Toisekseen, osanottoni: sinä teet risusavottaa ja olet onnellinen, kun mies lomailee eikä sille tarvitse tehdä ruokaa...taisi olla pahemman luokan provo?
 
tellus
Minulla on laudatur matematiikassa.

Alkuperäinen otsikko voidaan aivan yhtä hyvin kääntää: ""Varas etsii tilaisuuden..."" Luulenpa, että se on tulkintana lähempänä totuutta.
 
Marille
Minulla on kolme oranssia ja kaksi valkoista nuppineulaa pöydälläni.

Marille tiedoksi: tuskinpa täällä teinit keskustelevat kun vuosikymmenten parisuhteista puhutaan. Jos lukisit ensimmäisen viestin ja vertaisit sen muotoa muiden vastauksiin, saattaisi valjeta näiden alkukommenttien idea.
 
vastasin jo
Pallogrilli seisoo takapihallani kesät talvet.

Niin, katsos Mari. Kaikissa vastauksissa on jotain logiikkaa. Read and enjoy. Minäkin vastasin ketjuun, joten en voi enää vastata toista kertaa, koska tämä ketju sisältää vain rehellisiä vastauksia. En näe mukana provoja.

Ps. Mari, en ole teini. Täytin juuri 41 vuotta.
 
rip
Minulla on mopo myynnissä.

Minä tarvitsen jonkinlaista kiintymystä nauttiakseni rakastelusta, siksi käynkin vain tutuissa, baarin moi-tuttuja, työkavereita jne. Haen sillä tasoitusta, koska mieheni jäi kiinni vuosien aidan yli hyppelystä... sitä ennen en koskaan luullut pettäväni. Surullista :eek:( -elämä on.
 
....
Minulla on neljä pullasutia ja en edes leivo koskaan.

Jotenkin tämä maailma on ihan sairas. Tuntuu, että ei voi luottaa oikein kehenkään. Mä en ole oppinut koskaan oikein pelaamaan - ja jos tässä maailmassa haluis pärjätä, niin pitäis osata. Ihmissuhteilla ja kaikella - ja osata koko ajan pitää omia puoliaan. Eli olla itsekäs ja toimia vain itsen hyväksi. Muista välittämättä.
 
avovaimoke
pesin tänään pyykkipoikia

Kiitos, Mari, osanotostasi, ja tosiaan, vaikka elämäni muistuttaa pahemman luokan provoa, olen kohtuullisen onnellinen. Joskus jopa pihvejä paistaessani.
Luulen sen johtuvan ainakin osaksi siitä, etten ole pettänyt vaikka joskus olisi sellainenkin ajatus tullut mielen viereen.
 
n27
Poistin juuri kynsilakat varpaistani.

Toukokuun lopussa tuli tilanne päälle. Lainasin muutaman tunnin toisen naisen miestä. Tilaisuus teki lainaajan. Housut pysyivät jalassa, joten lähellekään loppua ei menty. Itseni tuntien luulin saavani sietämättömän morkkiksen, mutta sitä ei koskaan tullut. Päin vastoin, mies on nykyään päiväunieni ykköskohde. Haluaisin joskus vielä tavata ja ottaa uusiksi.
 
avovaimoke
olen hyppyä vaille uimamaisteri

Hyvä Mari,
ihmisillä on erilaiset huumorintajutkin, usko pois vain, tulet sen vielä joskus huomaamaan omakohtaisestikin. Omalta osaltani kutsuisin tätä vaikkapa sarkasmiksi.
Imartelet suotta, nyt 45-vuotiaana tuntuu tosin kyllä mukavalta, että joku teinitytöttelee, mutta onko asenteesi kovinkaan rakentava ja avarakatseinen?
 
Hilu
Pakkasin kymmenkunta muuttolaatikkoa.

Vitsit on vähissä. Kiitosta vaan teinitytöttelystä. Olen kylläkin jo 46v. Ja oma 18v (jota voinemme yhteisymmärryksessä kutsua teinitytöksi?) muutti vasta pois. Siksi pakkaan itsekin ja suunnistan pienempään asuntoon.
 

Yhteistyössä