Tilaisuus tekee varkaan

  • Viestiketjun aloittaja Huoripukki
  • Ensimmäinen viesti
Huoripukki
Olen käynyt armeijan 80-luvun alkupuolella.

Vaikka olen ollut kuinka hyvässä suhteessa elämäni aikana, olen aina tilaisuuden tullen pettänyt sen hetkistä puolisoani.

Naiset ovat olleet vapaita ja varattuja. En ole kertaakaan antanut ymmärtää, että olisin vapaa.

Tässä tuumailen mikä minua vaivaa ja toisaalta olette te naisetkin toisillenne varsinaisia susia.

Tilaisuus tekee varkaan.
 
QAZ
Olen yhden kerran ostanut porkkanoita torilta.

Minäkään en ole koskaan pysynyt kolmea vuotta pidempään uskollisena. Tuon poikkeuksellisen pitkän ajan pysyttelin aisoissa ensimmäisen lapseni syntymän jälkeen.

Varatut naiset ovat helpommin iskettävissä kuin vapaat. Varatuille tuntuu kaikki kelpaavan.

Aikani tunsin syyllisyyttä haraihduksistani, nyt pidän sitä luonnollisena toimintana.

Outoa olisi olla antamatta naiselle sitä, mitä hän haluaa.

 
Hönö
Minun autossani on automaattivaihteisto.

Minä olen aina pettänyt kun suhde alkaa väljähtyä. Kunpa oppisi lopettaa suhde ajoissa ettei tarvitse pettää, saan siitä aina morkkiksen. Nykyisessä suhteessa olen ollut nyt 3 vuotta enkä ole vielä pettänyt, eikä tee edes mieli.
 
Lars Leevi
Osallistuin viime viikonloppuna vanhoillislestadiolaisten suviseuroihin.

Varatut ja vapaat naiset ovat erilaisia. Varatuilla on monesti sormus nimettömässä, mutta ei aina. Vähän niinkuin miehilläkin.
 
Ilmari
Minulla oli vihainen alakoulun opettaja.

Lohdutuksen avoin kertoa, että aikanaan niihin tilaisuuksiinkin kyllä kyllääntyy. Aikansa vieraat kiinnostaa, mutta rajansa kaikella.

On varmaan yksilöllistä, millä kohtaa se raja vastaan tulee, mutta kyllä se sieltä vastaan tulee.

 
Tina
Kävin eilen ensimmäistä kertaa Isossa Omenassa.

Minua on petetty kaksi kertaa, mutta itse en ole ketään ikinä pettänyt. Uskon silti väittämään, että tilaisuus tekee varkaan. Enää en voi edes väittää, etten itse ikinä pettäisi, koska asia on nykyisin niin luonnollinen tapahtuma kaikissa parisuhteissa.

Tilaisuus tekee varkaan.
 
hilu
Minä käytän silmälaseja päivittäin.

En ole yhdessäkään suhteeessa pettänyt. Olen toiki himoinnut vieraita miehiä, mutta pettänyt en ole.

Tarvitsen rakkautta rakastellessani. Siinä syy vanhoilliseen asenteeheni.
 
Vip
Ostin eilen Vip-mehua.

Eikö h....:ntekijät joudu helvettiin. Niin minulle lapsena opetettiin.

Hiki on jo omasta takaa heinäkuun helteillä.

Ajattelin lähteä tästä kotiin ja katsoa Dr. Philin.
Aiheena Ei seksiä, kiitos. Tänään aiheena pariskuntien erilaiset seksihalut.

Väliäkö hällä onko parisuhteessa vai ei. Phil on niin kiva mies.
 
ohoh
Nyt kun ikää on tullut..ajattelin minäkin testata millaisia miehiä on liikkeellä ja sanoisinko varatut miehet ovat tosi anteliaita..pitihän minunkin kokeilla muutamia...en ikinä olisi uskonut, että ovat kaikkeen niin valmiina ja varsinkin nuoret miehet ovat tosi kiihkeitä...piti kokeilla..kuinka kelpaan...minulle ei vain kaikki miehet kelpaa!!on tosi helppoa kokeilla suomalaista miestä, joka pukkii melkeinpä ketä vaan, kunhan nainen on suostuvainen..ällöttävää..että mies on niin helppo saalis..se vain, että säälin vaimoa, joka kotona ei tiedä miesten touhuista yhtikäs mitään..
 
hieno ihminen
Olet varmasti hieno ihminen.

Ilmeisesti myös varastat kaupasta aina, kun kukaan ei huomaa.

Ilmeisesti myös valehtelet ystävillesi kaikenlaista, kun tiedät, ettet jää valheesta kiinni.

Se on hienoa se.

Jatka ihmeessä samalla tavalla.

Rehellisethän ne sinunkin kaupasta varastamasi tavarat maksaa.

hienoa

Olisi todella hienoa tavata noin upea ihminen ihan livenä.
 
Anniina
Minäkin käyn vieraissa MUTTA
muuten en koskaan valehtele.
En koskaan petä ystäviäni, en voisi
En koskaan varasta, en puhu ihmisistä pahaa.
Kunnioitan vanhempiani jne...
mutta minä petän miestäni koska olen
sellainen.
Kukaan meistä ei ole täydellinen
 
Kekkuli
Käytiin tänään kissan kanssa eläinlääkärissä.

Ei kantsi pettää, paska fiilis siitä vaan tulee. Itse olen nin kehno valehteljija, että näkyisi naamasta jo sadan metrin päähän mitä on tullut puuhattua. Oma ukko on sitäpaitsi nin hot ettei edes huvita pettää.
 
inkku
Minä olen nukkunut melkein 4 vrk putkeen.

Traumaattisin kokemus avioliiton aikana oli kun olin raskaana ja mies kärys toisesta naisesta. Se lehmä oli vielä läskimpi kuin minä joka siis olin viimeisilläni raskaana. Ja tyhmä itsekäs paska: huusi mulle etten mä voi estää heidän rakkauttaan. Mies halus jäädä mun luo, mutta meidän suhde kuoli kyllä siihen tapaukseen. Sen jälkeen kun lapsi syntyi ja kasvoi isommaksi aloitin itse pettämisen. Ei se kyllä pettämiseltä tuntunut, ennemminkin tasotukselta. En ole enää samassa liitossa, tuli vaan mieleen että kaikkea paskaa sitä on tänkin elämän aikana tapahtunut. Kyllä mulle nykyään riittää yks mies kerrallaan, en jaksa enää sekoilla vieraiden miesten kanssa.
 
Mari
Sinua vaivaa se, että etsit naisessa vain fyysistä puolta; jos olisit älykäs ja odottaisit sitä naiseltakin, osaisit sitoutua. Mitäs sitten, kun pilisi iän myötä lakkaa nousemasta? Alat varmaan ryypätä, kun et tiedä mitä naisten kanssa tekisit muuta kuin naisit.

Tuo, että nainen on naiselle susi on täyttä potaskaa. Jos minä hilluisin jonkun ukkomiehen kanssa, niin mitä hittoa minulle kuuluisi hänen puolisonsa? Mieshän siitä on pettäjä, en minä.
 
ap:ll
""Tässä tuumailen mikä minua vaivaa ja toisaalta olette te naisetkin toisillenne varsinaisia susia.""

Mieshän ei ole toiselle miehelle susi kun panee toisen miehen naista. Kaksinaismoralismi huipussaan.
 
Soolo
Petätkö sen takia , että naisetkin ovat naisille susia ?
Tunnet pettäväsi, mitä ja ketä petät? Itseäsi vai vaimoasi ?
Miksi muuten petät aina , etkö valikoi ?
Mitä mies mietit ? Sinulla taitaa seisoa järkikin, vaikka olet
käynyt armeijankin...
Puolustat jotenkin tekojasi,koska väität tilaisuuden tekevän varkaan, miksi ?

On tunnustettava, että tunnen ja olen tuntenut useita miellyttäviä naisia, vaimoni lisäksi. Avioliiton ulkopuoliset
suhteet naisiin ovat tasapainoisen elämän edellytys minulle.
He hyväksyvät "" varattuna olemiseni "" enkä tunne pettäneeni sen enempää itseäni kuin vaimoani.
Hyvä näin.
 
Huoripukki
Kyllä olen hieno ihminen. Yhtä hieno kuin sinä.
Varastan aina kun se on mahdollista. Valehtelu on mitä parhainta ajanvietettä. Nähdään ihmeessä? Olisi hienoa kohdata vertaisensa hieno ihminen.
Miten olisi vaikka Linnanmäellä siinä uudessa lentokonetta muistuttavassa baarissa?
 

Yhteistyössä