L
L
Vieras
Mietin vaan, että onkohan läskeille jotenkin erityisen tyypillistä tilata vaatteensa netistä/postimyynnistä? Olen itse kokoa L ja "aina" on koot 40 tai L loppuun myytyjä. Itse en ainakaan jaksa mennä sovittelemaan kauppoihin. Toista se oli silloin kun oli vielä kokoa S. 