Tilaatteko muut läskit vaatteenne postimyynnistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

L

Vieras
Mietin vaan, että onkohan läskeille jotenkin erityisen tyypillistä tilata vaatteensa netistä/postimyynnistä? Olen itse kokoa L ja "aina" on koot 40 tai L loppuun myytyjä. Itse en ainakaan jaksa mennä sovittelemaan kauppoihin. Toista se oli silloin kun oli vielä kokoa S. :(
 
mä en oo läski ja ihan s ja m kokoa käytän mut silti suurimmaks osoks tilaan ja sovittelen ja mallaan kotona rauhassa,ahdistaa ne kopit joissa pitäs kääntyillä ja nähdä kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
En mä suostu olemaan läski vaikka tuota mainitsemaasi kokoa olenkin! =) Ja tilaan netistä sekä ostan kaupasta.

Jep, mutta kun pituutta on vähän päälle 160cm, niin silloin on jo kyse läskistä. :) Eri asia on, jos koko tulee pituudesta, vaan kun meikäläisellä se tulee leveydestä.
 
no kyllä joo tilaan. kahdesta syystä, 1)kaupoista on useimmiten kokoni (42/44) loppu ja 2)vihaan kaupoissa juoksemista ylipäätänsä, ajanhukkaa ja hermot menee jotain vaatetankoja pyöritellessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Voi hemmetti teitä luulotautiläskeja! Koot 40-42 ja L on sen takia kaupoista usein loppu kun ne on kaikkein yleisin koko.

No mut luulisi ja uskoisi, että kauppa osaisi edellisten myyntien perusteella tilata sit esim l-kokoa enempi kuin jotain xxs:ää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Voi hemmetti teitä luulotautiläskeja! Koot 40-42 ja L on sen takia kaupoista usein loppu kun ne on kaikkein yleisin koko.

No mut luulisi ja uskoisi, että kauppa osaisi edellisten myyntien perusteella tilata sit esim l-kokoa enempi kuin jotain xxs:ää...

Niin ne aikuisille tarkoitetut kaupat tilaakin. Teinikaupat sitten erikseen.
 
Tilaan vaatteet oikeastaan aina netistä. Tässä mukamas kaupungissa on tasan kolme kauppaa jossa on vaateosasto Halpa-Halli, Tokmanni ja S-market ja niiden valikoimissa on hyvin harvoin sellaisia vaatteita joista pitäisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tilaan vaatteet oikeastaan aina netistä. Tässä mukamas kaupungissa on tasan kolme kauppaa jossa on vaateosasto Halpa-Halli, Tokmanni ja S-market ja niiden valikoimissa on hyvin harvoin sellaisia vaatteita joista pitäisin.

No siellähän sentään on valikoimaa, täällä meidän tuppukylässä on vain s-market jossa on vaateosasto.. Lähimpään kaupunkiinkin on satoja kilometrejä.
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä