tikkurila-viertola?

• Viestiketjun aloittaja marsipaani
  • Ensimmäinen viesti
marsipaani
Täällä kirjoittelee 10 kuisen tytön 36-vuotias äiti. Harrastan(kausittain) ulkoilua, lukemista, TV:töllöttämistä(esim. mullan alla, amyn lailla, täydelliset naiset). Jos TV-maku jotain ratkaisee, niin ei kauniita ja rohkeita tai salkkareit.
Sekin ois kivaa, jos joskus pääsisi pelaamaan sulista, uimaan tai jotain. On vaan niin ihanaa, kun joku muu hoitaa lasta välillä. Viimeksi karkasin parisuhdekurssille. Itselläni ei ole lemmikkiä, mutta pidän eläimistä. Ja valitettavasti olen retkahtanut taas tupakkaan. En kaipaa sen osalta enempää omantunnontuskia.... Eli jos kaipaat uutta ystävää, niin ota yhteyttä. Ikä ei muuten ole sitten mun puolesta hirveen merkittävä tekijä. En valitettavasti ehdi kovin usein avaamaan tätä konetta, joten saattaa mennä pari päivää. =)

oonakka
Tervehdys vaan, Olen 32-vuotias täällä Viertolassa asusteleva 9,5kk vanhan tyttösen äiti. Perheeseemme kuuluvat myös mies, 9 ja 7vuotias pojat. Olen vielä kotona kuopuksen kanssa päivät, palaan töihin kuukauden päästä. Muuten harrastelen vaihtelevasti jumppaa, uimista ja rattailemista, Kirppis-kierrokset on myös yksi harrastukseni. Kaikilla "vanhoilla" ystävillä on vanhempia lapsia jo, joten aina uusi tuttavuus on ok.

myykkeli
Olen 35-vuotias myös Viertolassa asusteleva 4kk vanhan Väinön äiti.Perheeseemme kuuluvat myös mies ja 4-v Elsa.Tarkoitus olisi olla kotona siihen asti kun Väinö täyttää 2v.
Olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja saada vaihtelua arkeen.

nallennaama
Tervehdy Mimma, käyppä rekisteröitymässä niin sitten voin laittaa sulle postia. Niin muuten en muistanut mainita, että olen kanssa aikonut olla kotona vähän pidempään tytön kanssa. ;)

Hei!

Olen 31-vuotias 9-kuisen pojan äiti, ja mekin kaipaisimme uusia vaunuilukavereita. Ja voitais me lähteä puistoon tai kahvillekin... :) Kiinnostaisiko teitä tavata isommalla porukalla? Me kaivattais seuraa nimenomaan päiväsaikaan isin ollessa töissä.

Ps. Moi Oonakka! Teidän kanssa vaunuilut täytyy sitten kohta siirtää iltapäivään/iltaan - mielellään teitä vielä nimittäin tavattaisiin =)

nallennaama
MOI ja VOI että tän koneen kanssa voi sitte sählätä...(Tää on viides kerta kun yritän vastata). Kiitos vastauksista Susanna ja Mimmi. Hyvä idea et järjestettäis vaik tapaaminen joku kerta isommallakin jengillä. B)
Nyt sitten rekisteröitymään. Ja TODELLA ei kannata ihmetellä, jos tällä antinörtillä kestää vastaaminen. :wave:

Yhteistyössä