Tiina synnytti kolmoset 52-vuotiaana "Minulla oli oikeus tulla äidiksi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Surullista.
Hoidoilla vaan mahdollistetaan se että ihmiset elää yhä useammin teinityttään ja uraelämää viiskymppiseksi ja sitten alkaa itkeä kun ei ole saanut parisuhdetta. Aika hyvin käy ilmi tuostakin jutusta mihin sitä aika on aiemmin laitettu ja eihän sellaisessa elämässä parisuhteetkaan itsestään vakiinnu. Laittais ihmiset asiat tärkeysjärjestykseen ajoissa ettei tarviis sitten jälkikäteen itkeä.

Minultakin on kuollut äiti kun olin 18 vuotta mutta kyllä se lienee silti erittäin erittäin paljon todennäköisempää että nuo kolmoset menettää äitinsä parikymppisenä kuin useimmat normaali-ikäiset vanhemmat omaavat ihmiset. Vaikka lastenhankinta on aina itsekästä, omista haluista lähtevää niin kyllä siinä sentään yleensä myös lapsia ajatellaan. Tässä asiassa kyllä ei todellakaan. En missään tapauksessa hyväksy yksinäisten naisten lastenhankintaa enkä vaihdevuosi-ikäisten lapsettomuushoitoja. Annettais hoitoja niille jotka niitä oikeasti tarvitsee ts. ei saa lapsia vaikka on hedelmällisessä iässä ja parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä hedelmöityshoidoissa pitää olla yläikäraja. Ja sitä pitää noudattaa. Elämä on sellaista, että kaikelle on aikansa ja kaikkea ei voi saada vaikka haluaisikin.

Jos luomuna onnistuu, niin siitä vaan, vaikka kuusikymppisenä. Mutta hoidoilla ei.

Mä peesaan tätä täysin

mut samahan se lopputulos on? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rica:
Mita eroa silla onko kuusikymppisena saanut luomuna vai hoidoilla? Miten vaikuttaa aitina olemiseen? En ymmarra.

Sitä eroa, että raja on vedettävä johonkin.

Kun lääketiede tekee mummoikäisen, liian vanhan naisen raskaaksi, niin se on epäeettistä. Kun samanikäinen nainen tulee luomuna raskaaksi, niin se on toinen juttu se.

Ihmisen pitäisi hyväksyä se tosiseikka, ettei kukaan meistä nuorru. Me vanhenemme vuosi vuodelta. Vaikka miten pitäisimme itseämme nuorekkaina.

Ei homma voi mennä niin, että viisi-kuusikymppisenä havahdutaan siihen, että hitto, haluan vauvan! Vauvojen aika on aiemmin. Juna meni jo.

mun mielestä raja menee siinä, että jos pystyy saamaan luonollisesti lapsen niin ok. mutta jos täytyy ottaa hoitoja tullakseen äidiksi niin ei ole enään hyvä juttu. ja kyllä niiden lasten aika on aiemmin eikä enään mummo-iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä raja menee siinä, että jos pystyy saamaan luonollisesti lapsen niin ok. mutta jos täytyy ottaa hoitoja tullakseen äidiksi niin ei ole enään hyvä juttu. ja kyllä niiden lasten aika on aiemmin eikä enään mummo-iässä.

Kumminkin varmaan nuorempi ihminen saa hankkia lapsia hoitojen avulla? Mihin vedät siinä ikärajan?

Alkuperäinen kirjoittaja pop pop pop:
Surullista.
Hoidoilla vaan mahdollistetaan se että ihmiset elää yhä useammin teinityttään ja uraelämää viiskymppiseksi ja sitten alkaa itkeä kun ei ole saanut parisuhdetta. Aika hyvin käy ilmi tuostakin jutusta mihin sitä aika on aiemmin laitettu ja eihän sellaisessa elämässä parisuhteetkaan itsestään vakiinnu. Laittais ihmiset asiat tärkeysjärjestykseen ajoissa ettei tarviis sitten jälkikäteen itkeä.

Minultakin on kuollut äiti kun olin 18 vuotta mutta kyllä se lienee silti erittäin erittäin paljon todennäköisempää että nuo kolmoset menettää äitinsä parikymppisenä kuin useimmat normaali-ikäiset vanhemmat omaavat ihmiset. Vaikka lastenhankinta on aina itsekästä, omista haluista lähtevää niin kyllä siinä sentään yleensä myös lapsia ajatellaan. Tässä asiassa kyllä ei todellakaan. En missään tapauksessa hyväksy yksinäisten naisten lastenhankintaa enkä vaihdevuosi-ikäisten lapsettomuushoitoja. Annettais hoitoja niille jotka niitä oikeasti tarvitsee ts. ei saa lapsia vaikka on hedelmällisessä iässä ja parisuhteessa.

Olen kyllä samaa mieltä. Muoks. en vastusta yksinäisten naisten hedelmöityshoitoja, mutta yli viisikymppisten kylläkin.

Yhteistyössä