Erilainen tarina raskaudesta ja äidiksi tulosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punkmamma

Vieras
http://www.studio55.fi/artikkeli/1076046/

eli äiti joka "toivoi lapsensa kuolevan kohtuun"

Kolmekymppinen Maarit oli miehensä kanssa yrittänyt lasta jo muutaman vuoden ajan. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon, mutta lopulta onnisti. Fyysisesti kaikki meni niin kuin pitikin, mutta raskauden jatkuessa Maaritin mieli musteni.

itse kärsin vauvan ensimmäisinä elinkuukausina vakavasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja voin kyllä hyvin kuvitella miltä tuosta naisesta tuntui.
onneksi nykyään saa aika helposti apua, varsinkin lapsiperheet!
olen äärettömän onnellinen, että itse olen saanut elämän raiteilleen ja päässyt eroon masennuksesta.
tuon maaritin miehen perusteet antaa lapsi adoptoitavaksi kiinnostais.

Alkuperäinen kirjoittaja kake:
itse kärsin vauvan ensimmäisinä elinkuukausina vakavasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja voin kyllä hyvin kuvitella miltä tuosta naisesta tuntui.
onneksi nykyään saa aika helposti apua, varsinkin lapsiperheet!
olen äärettömän onnellinen, että itse olen saanut elämän raiteilleen ja päässyt eroon masennuksesta.
tuon maaritin miehen perusteet antaa lapsi adoptoitavaksi kiinnostais.

Minulle raskaus oli shokki, tuntui etten saa happea ja tukehdun siihen paikkaan, olin ihan shokissa ja paniikissa ja luulin että elämä on nyt ohi. Joten tein abortin mutta jostain kumman syystä lapsi selvisi ja minä sain apua. Nyt elämä hymyilee enkä ikinä lapsesta luopuisi ja on tärkein maailmassa minulle..

Yhteistyössä