tiiättekö mikä on ärsyttävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
No mä kerron ainakin yhden jutun.
Se, että kun oot joskus sairastanut masennuksen, et sais valittaa enää väsymystä. Sillä jos olet oikeasti vain väsynyt ja levon tarpeessa, käsketään lääkäriin, kun on niin negatiiivinen asenne.
Ei mulla sitten muuta, kiitos!

sen verran vielä lisään, että oikeasti harmittaa, ettei voi sanoa olevansa väsynyt ja levon tarpeessa, kun siihen tarjotaan ratkaisuksi vain lääkitystä. Kun edes ymmärrys ja tsemppaaminen auttaisi.

Tuo että heti kehoteteaan lääkäriin, nostaa entisestään kynnystä kertoa väsymyksestä.

Mun vanhemmat huolestui aikoinaan niin paljon mun masennuksesta, että jos nykyään valitan väsymystä tai vetämättömyyttä, he pelkäävät heti että masennus on uusinut. Kyllä ihminen voi olla joskus ihan vaan väsynyt, ilman masennusta.

Mullakin on kaveri, joka alkaa aina vouhottamaan depiksestä kun minulla on vain paha päivä ja vituttaa. Omasta masennuksesta on kohta 8 vuotta ja itse koen vahvistuneeni kokemuksesta mutta monille olen jonkinlainen aikapommi, joka tikittää. Todella raivostuttavaa! Enää ei saisi olla surullinen, väsynyt, haluton yms. kun jo aletaan diagnoosia laatimaan. TODELLA LOUKKAAVAA!

Yhteistyössä