P
päässä vikaa?
Vieras
Siis ei ole tottakaan. Mä tapasin n. 6 v. sitten erään miehen (joka oli silloin naimisissa) ja totesin, että tuossa on tuleva mieheni. En oikeastaan edes ihastunut/rakastunut, huomasin vain, että tuo on mulle tehty tai jotenkin "mun kohtalo". Ajattelin kuitenkin olevani hiukka pimeä päästäni ja yritin unohtaa tuollaiset ajatukset. No, aika kului ja mies erosi vaimostaan. Jouduin taas tekemisiin miehen kanssa ja tuntui, että saattoi jopa olla kiinnostunut minusta... tai ainakin sen oli helppo olla mun kanssa, koska asiat loksuu niin kohdilleen ja sovimme yhteen. Mutta minä olin puolestani silloin varattu. Vuosien kuluessa tiemme ovat kohdanneet usein ihan sattumaltakin ja olen taistellut vastaan sitä outoa kohtalon tunnetta. Eilen näin taas tuon miehen (ja en edes tiedä onko varattu vai ei) ja ne samat kamalat tunteet pukkaa taas pintaan. Mä en kestä! Mistä mä voin kehittää jotain tällaista? Onko ihmisillä joku energiakenttä joiden yhteen sopiessa tapahtuu jotain tuollaista? Mistä mä tiedän edes mitä se mies minusta nykyisin ajattelee? Huoh. Sanokaa jotakin!!! Onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia?